na de vakantie 10 weken stage. 4 dagen p/w 9 tot 6quote:Op woensdag 2 april 2014 03:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Studie kost ook veel tijd idd. Fucking hell man. Morgen laatste toets en dan 8 dagen vrij tot de volgende. Yeah buddy.
Zumba.quote:Op woensdag 2 april 2014 03:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja is idd een mogelijkheid, moet haar even zien te overtuigen dat liften efficiėnter is dan fucking zumba
En die spuit was ik al van plan hoor.
Shit man. Dat wordt idd heavy. Gelukkig zit je gym dichtbij dus even gauw een uurtje trainen zou moeten kunnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 03:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
na de vakantie 10 weken stage. 4 dagen p/w 9 tot 6
En dan nog energie vinden om te sporten
Train jij bij 't USC Science Park dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom kom je niet naar USC? Je zit toch op HvA of niet?
Ja man. Jij ook?quote:Op woensdag 2 april 2014 03:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Train jij bij 't USC Science Park dan?
was vandaag nog stoned gaan gymmen. Al mijn PR's makkelijk verbroken. Wazigste trainingssessie ooit.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een goed programma nemen/samenstellen/samen laten stellen, goed eten, je niet teveel zorgen maken om de vetjes en als je dat minimaal een jaar volhoudt dan bereik je Panzerstatus en kun je zelfs eindeloos pics op dit forum plaatsen.
Don't worry about the drugs and alcohol. Een dude bij mij uit de gym snuift en zuipt zich regelmatig kapot maar heeft wel een goed fysiek.Training en voeding is ook niet optimaal.
Ik en vele anderen hier werkt 5 dagen per week. 36 a 40u. Na thuiskomt meteen knallen, gaat prima hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 03:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
same, zit wel de hele dag op kantoor dus heb daarna juist zin om naar de gym te gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 03:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je wel eens moedermelk geproefd?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jii drinkt je koffie met een scheutje moedermelk?
Nee nog nooit. Wel een keer zon video gezien met een chick die er hele stralen uit spoot. Lijkt mij wel grappig een keer.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je wel eens moedermelk geproefd?
fucking smerig
Korte broeken weerquote:Op woensdag 2 april 2014 09:59 schreef JackieBrown het volgende:
Hey hallo lekker weertje vandaag he?
Reed net door 'n stuk biblebelt. Chicks in lange rokken tot op de enkels. Dus ik beantwoord deze vraag met een 'ja'.quote:
rokjes, niet rokkenquote:Op woensdag 2 april 2014 10:12 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Reed net door 'n stuk biblebelt. Chicks in lange rokken tot op de enkels. Dus ik beantwoord deze vraag met een 'ja'.
Heb ooit in Gouda gewoond: zelfde laken het pak, maar wel op het station in de kiosk in allerlei ranzige blaadjes kijken/lezenquote:Op woensdag 2 april 2014 10:12 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Reed net door 'n stuk biblebelt. Chicks in lange rokken tot op de enkels. Dus ik beantwoord deze vraag met een 'ja'.
Van die korte, met niets er onder aanquote:
Gewoon ff op Tweakers kijken, daar zitten mensen met verstand en volgens mij kiezen ze nog de beste voor je uit ookquote:Op woensdag 2 april 2014 10:24 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie een beetje verstand van budgetlaptops (400 euro)? Wil een simpele laptop kopen voor tekstverwerken/surfen, liefst 13/15 inch. Welke merken zouden jullie me aanraden?
http://www.mediamarkt.nl/(...)6995.html?langId=-11
zat bijvoorbeeld aan zo iets te denken, maar ik heb er totaal geen verstand van verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |