quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Hi Ha Ho![]()
Vond het gewoon mooi lijstje met namen
Toch wel een jaartje of 2 te laat danquote:
Nice.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:23 schreef indiaantje89 het volgende:
The Strokes | Florence And The Machine | Deadmau5 | Gesaffelstein | Volcano Choir | Andy C | Modestep | De Staat | Epica | Ásgeir | Ry X | Kelela | Breach | Taymir | Deafheaven | Frog In The Butt |mooi lijstje met namen
Stuur the Kooks maar door!quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Even gejat van D_A uit het festival topic:
De nieuwe namen van Sziget:
deadmau5 / Axwell / Bombay Bicycle club / Crystal Fighters / Anti Flag / Wild Beasts / The Kooks / Mount Kimbie / Girls In Hawaii / Djaikovski ft. TK Wonder & MC Wasp
Staan leuke dingen bij voor Lowlands.
1 APRILquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:58 schreef theodoor9 het volgende:
Ik kom hier net trouwens voor het eerst vandaag. Zag de TT, en ging meteen naar Lowlands.nl.. Haha
Met The Strokes op het affiche had Lowlands nu uitverkocht geweestquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:58 schreef theodoor9 het volgende:
Ik kom hier net trouwens voor het eerst vandaag. Zag de TT, en ging meteen naar Lowlands.nl.. Haha
Epica?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:40 schreef theodoor9 het volgende:
Zouden morgen dan die epische namen komen? Ik ben er wel aan toe!
NSJ, Pitch en ... ? Help me evenquote:Op woensdag 2 april 2014 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Darkside zou erg vet zijn, maar dan staat hij al 3x in NL dit festival seizoen. Maar zouden ze eigenlijk ook niet mogen missen.
Tim Hecker zou ik ook nog vet vinden, maar denk niet dat Lowlands zich daar aan waagt.
Kijk al weer uit naar de nieuwe batch met namen.
Oh even over het woordje DAN heengelezenquote:Op woensdag 2 april 2014 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En dan nog Lowlandsdat zou dus nummer 3 zijn.
Dat is al kort op de vorige lichting?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:02 schreef theodoor9 het volgende:
Morgen om 11.00 nieuwe Pukkelpop namen! Benieuwd of er iets verrassends tussen zit.
Wel naast de grote namen: The National, Portishead, Queens Of The Stone Age, Thet Cat Empire, Fink, James Holden, Dub FX, London Grammar, Mando Diao.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die rij namen die je noemt is nou ook weer niet dat je zegt nou,nou. ik moet en zal een kaartje kopen. Al staan ze voor het eerst deze zomer op LL.
Tsja, daar zit voor mij ook niks bij waarvoor ik het zou doen. The National, prima. Maar is ook al 2 keer geweest. Portishead; ik vond Massive Attack en Tricky al veel beter destijds. The Cat Empire: heerlijk hitje, maar voor de rest..quote:Op woensdag 2 april 2014 16:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wel naast de grote namen: The National, Portishead, Queens Of The Stone Age, Thet Cat Empire, Fink, James Holden, Dub FX, London Grammar, Mando Diao.
Ook generatie kloofje denk ikquote:Op woensdag 2 april 2014 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tsja, daar zit voor mij ook niks bij waarvoor ik het zou doen. The National, prima. Maar is ook al 2 keer geweest. Portishead; ik vond Massive Attack en Tricky al veel beter destijds. The Cat Empire: heerlijk hitje, maar voor de rest..
QOTSA: voor mijn gevoel staan ze er al elk jaar...Mando Diao: please, 2009 belde..
ik zal maar even stoppen
Dat zou prachtig zijn! Wat dat betreft zal de aankondiging van Pukkelpop morgenochtend een hoop duidelijkheid geven over bands waar we op hopen maar in het weekend van Lowlands nog geen data hebben staan (Beck, Jack White, Vampire Weekend, The Strokes..)quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Jack White tourt ook. Zou niet mistaan op LL
Jep ben ook benieuwd waar ze mee gaan komen. Hopelijk volgt Lowlands later op de dagquote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat zou prachtig zijn! Wat dat betreft zal de aankondiging van Pukkelpop morgenochtend een hoop duidelijkheid geven over bands waar we op hopen maar in het weekend van Lowlands nog geen data hebben staan (Beck, Jack White, Vampire Weekend, The Strokes..)
Het zal het laatste wel worden jaquote:Op donderdag 3 april 2014 09:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep ben ook benieuwd waar ze mee gaan komen. Hopelijk volgt Lowlands later op de dag.
Edit: of we zullen eerst wat cabaret/theater/films namen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |