Ze touren dus weer. Ik heb geen idee in welke hoedanigheid.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:32 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dacht dat Wolfmother gesplit was...
Nou ja, ik sta dan voornamelijk buiten. Binnen is het mij veel te druk. Vorig jaar stond ik binnen, en wilde ik naar buiten, maar ondertussen was het beginnen te regenen. Kreeg het zowat benauwd zo druk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Beaudelaire het volgende:
De Bravo mijd ik in de nacht al jaren. Het is net een discotheek. Vreselijk.
Ik ook. Tevens totaal geen gemoedelijke sfeer en veel te druk opeen gepropt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Beaudelaire het volgende:
De Bravo mijd ik in de nacht al jaren. Het is net een discotheek. Vreselijk.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Kate Bush zou ik prima vindenmaar zie het niet echt gebeuren.
Hier hetzelfde. En of ik s'nachts in de bravo te vinden ben heeft vooral met het programma te maken. De elektonische muziek in de India s'nachts is minder geworden de afgelopen jaren toch? Of heb ik het mis?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben altijd bij de eerste acts al wel op het terrein te vinden, en ga meestal rond een uurtje of 3/4 terug naar mn tent. Meestal pak ik de techno avond wel mee in de Bravo.
Die nieuwe Bravo is dan ook kut, die oude was veel beter!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Tevens totaal geen gemoedelijke sfeer en veel te druk opeen gepropt.
Na een half uurtje ben ik 't zat daar.
Al tourplannen van bekend?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Aloe Blacc zou me overigens niet verbazen voor Lowlands.
Nog nooit gezien, en dit jaar toch wel weer 2 nieuwe hitjes erbij gescoord met Wake Up en nu The Man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:47 schreef theodoor9 het volgende:
Paar jaar geleden op Mundial vond ik het niet veel eigenlijk.
Stromae....quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat 'ie een beetje te mainstream bevonden wordt voor Lowlands. Dat was 'ie overigens ttv I need a Dollar al, niet zozeer met uitstapjes met Avicii te maken.
Vind ik behoorlijk minder mainstream. Niet iets wat ze snel bij The Voice of Holland zouden gebruiken als auditienummer of wat bij de Graham Norton Show als artiest zou komen optreden.quote:
Het is dat hij niet kan zingen, maar Major Lazer is niet minder commercieel dan Aloe Blacc.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind ik behoorlijk minder mainstream. Niet iets wat ze snel bij The Voice of Holland zouden gebruiken als auditienummer of wat bij de Graham Norton Show als artiest zou komen optreden.
Vind ik goed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:15 schreef Dekreator het volgende:
Trentemoller een mogelijkheid?was zijn bestaan eigenlijk eventjes vergeten, maar is nu full on aan het touren met nieuw werk
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:18 schreef theodoor9 het volgende:
Vertelde Tangerine bij dwdd nou dat ze op Lowlands staan?
And one old fartquote:Op zondag 30 maart 2014 19:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als het weer meezit, heb je bijna 55000 dusty kids
Wat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:23 schreef indiaantje89 het volgende:
The Strokes | Florence And The Machine | Deadmau5 | Gesaffelstein | Volcano Choir | Andy C | Modestep | De Staat | Epica | Ásgeir | Ry X | Kelela | Breach | Taymir | Deafheaven | Frog In The Butt |mooi lijstje met namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |