Ik heb mezelf net beloond met een stukje slof van Oonk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:27 schreef rulerofdeath het volgende:
net zoals lui die aan 't afvallen zijn, en dan na een dag goed dieet volgen en beweging te hebben gehad 'belonen' ze zichzelf met chocolade 's avonds.
Hoe voelt dat?quote:
maar zoals mars/twix of milka chocolade valt niet onder die categoriequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pure chocola is niet zo heel ongezond.
ik kende ze niet, maar ik denk dat die wel vullenquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net beloond met een stukje slof van Oonk.
[..]
Hoe voelt dat?
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kende ze niet, maar ik denk dat die wel vullen
klinkt wel goedquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Met zo'n boterkoek-achtige bodem van 10000000% pure roomboter à 23598436598346 kcal/g...
Achteraf voel je je smerig.
succes meis!quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.
Zodadelijk naar Almelo want om 13.25 afspraak in het ziekenhuis. Als ik niet hoef te blijven vertrek ik meteen weer naar brabant.
das apart..quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Kreator het volgende:
Ik begin ook een dikke pens te krijgen. Maar ik kom niet aan qua kg's..
Beetje luduvudutquote:
Nieuwe Mcgebouw begint wel vorm te krijgen. Komt daar nou nog meer dan KFC en McD? Er staat namelijk 'foodcourt'.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje luduvudutMaar verder wel goed
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nieuwe Mcgebouw begint wel vorm te krijgen. Komt daar nou nog meer dan KFC en McD? Er staat namelijk 'foodcourt'.
bronquote:Nabij de Foodcourt, op de drukke invalsweg naar het centrum vanaf de A35, vestigt zich ook nog Van der Valk met een hotel
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ahhh das kut... ik heb er meer last van in de zin dat ik graag weer keer relatie wil...quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Foodcourt = KFC en McDonaldsquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nieuwe Mcgebouw begint wel vorm te krijgen. Komt daar nou nog meer dan KFC en McD? Er staat namelijk 'foodcourt'.
quote:
Ja, ik wil dat dus ook. En ik ben verliefd op iemand. Diegene heeft me gisteren even duidelijk gemaakt dat dat niet wederzijds isquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahhh das kut... ik heb er meer last van in de zin dat ik graag weer keer relatie wil...
Da's altijd kut.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik ben verliefd op iemand. Diegene heeft me gisteren even duidelijk gemaakt dat dat niet wederzijds is
dat is echt kut.. chocolade enzulks...quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik wil dat dus ook. En ik ben verliefd op iemand. Diegene heeft me gisteren even duidelijk gemaakt dat dat niet wederzijds is
Miet'nparadequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Met zo'n boterkoek-achtige bodem van 10000000% pure roomboter à 23598436598346 kcal/g...
Achteraf voel je je smerig.
Gezellig. Dan ga ik jou ook vaker zien dus?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Nu ja, ik zal er wekelijks toch een keer of 5 te vinden zijn, dus ik vermaak me wel.
Jaquote:
Hmhmquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat is echt kut.. chocolade enzulks...
oww.. wel goed voor de lijn..quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezellig. Dan ga ik jou ook vaker zien dus?
[..]
Ja
[..]
HmhmMaar ik ben niet zo iemand die dan gaat zit vreten, ik kan dan juist geen hap door mn keel krijgen
Je leegt je zak te vaak.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Kreator het volgende:
Liefde is kut.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik wil dat dus ook. En ik ben verliefd op iemand. Diegene heeft me gisteren even duidelijk gemaakt dat dat niet wederzijds is
Vanwege de uitstekende klantrelaties die Nath gaat onderhouden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Nu ja, ik zal er wekelijks toch een keer of 5 te vinden zijn, dus ik vermaak me wel.
Rode wijn is altijd je goede vriend is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
HmhmMaar ik ben niet zo iemand die dan gaat zit vreten, ik kan dan juist geen hap door mn keel krijgen
Ik hou niet van rode wijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rode wijn is altijd je goede vriend is mijn ervaring.
slecht.. nog wat bobbelig.. wil niet strak worden..quote:
drank is lekker maar geen oplossing.. die vent weet niet wat ie mist.. voor hem groter verlies.. en hij is dom enzoquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik doe niet aan de lijn. En liefde is kut.
das wel lief.. maja je hebt er weinig aan..quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mja, gevoel is niet te sturen he. Als dat kon, was hij wel verliefd op me geworden (his own words)
86 kilo hier, maar ben skinny as fuck, op m'n pens naquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Kreator het volgende:
Iets anders met een alcoholpromillage van minimaal 12% will do.quote:
Daarom vrijgezel? Dat zal toch best meevallen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
slecht.. nog wat bobbelig.. wil niet strak worden..
Daarom ook vrijgezel enzo..
Bij epische ellende kan het de pijn goed onderdrukken. Niks mis mee zolang je er niet al te lang in die malaise/dat gedrag blijft hangen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
drank is lekker maar geen oplossing...
ik denk er zo over..quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iets anders met een alcoholpromillage van minimaal 12% will do.Vodka een optie?
[..]
Daarom vrijgezel? Dat zal toch best meevallen?Je doet nu alsof je één of andere Blob bent. Volgens mij valt dat best wel mee.
[..]
Bij epische ellende kan het de pijn goed onderdrukken. Niks mis mee zolang je er niet al te lang in die malaise/dat gedrag blijft hangen.
Check. Het zal mijn derde keer worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil graag mijn KFC-ontmaagding samen met jou delen.Appen we tegen die tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |