Ik heb mezelf net beloond met een stukje slof van Oonk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:27 schreef rulerofdeath het volgende:
net zoals lui die aan 't afvallen zijn, en dan na een dag goed dieet volgen en beweging te hebben gehad 'belonen' ze zichzelf met chocolade 's avonds.
Hoe voelt dat?quote:
maar zoals mars/twix of milka chocolade valt niet onder die categoriequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pure chocola is niet zo heel ongezond.
ik kende ze niet, maar ik denk dat die wel vullenquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net beloond met een stukje slof van Oonk.
[..]
Hoe voelt dat?
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kende ze niet, maar ik denk dat die wel vullen
klinkt wel goedquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Met zo'n boterkoek-achtige bodem van 10000000% pure roomboter à 23598436598346 kcal/g...
Achteraf voel je je smerig.
succes meis!quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.
Zodadelijk naar Almelo want om 13.25 afspraak in het ziekenhuis. Als ik niet hoef te blijven vertrek ik meteen weer naar brabant.
das apart..quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Kreator het volgende:
Ik begin ook een dikke pens te krijgen. Maar ik kom niet aan qua kg's..
Beetje luduvudutquote:
Nieuwe Mcgebouw begint wel vorm te krijgen. Komt daar nou nog meer dan KFC en McD? Er staat namelijk 'foodcourt'.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje luduvudutMaar verder wel goed
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nieuwe Mcgebouw begint wel vorm te krijgen. Komt daar nou nog meer dan KFC en McD? Er staat namelijk 'foodcourt'.
bronquote:Nabij de Foodcourt, op de drukke invalsweg naar het centrum vanaf de A35, vestigt zich ook nog Van der Valk met een hotel
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ahhh das kut... ik heb er meer last van in de zin dat ik graag weer keer relatie wil...quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Foodcourt = KFC en McDonaldsquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nieuwe Mcgebouw begint wel vorm te krijgen. Komt daar nou nog meer dan KFC en McD? Er staat namelijk 'foodcourt'.
quote:
Ja, ik wil dat dus ook. En ik ben verliefd op iemand. Diegene heeft me gisteren even duidelijk gemaakt dat dat niet wederzijds isquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahhh das kut... ik heb er meer last van in de zin dat ik graag weer keer relatie wil...
Da's altijd kut.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik ben verliefd op iemand. Diegene heeft me gisteren even duidelijk gemaakt dat dat niet wederzijds is
dat is echt kut.. chocolade enzulks...quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik wil dat dus ook. En ik ben verliefd op iemand. Diegene heeft me gisteren even duidelijk gemaakt dat dat niet wederzijds is
Miet'nparadequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Met zo'n boterkoek-achtige bodem van 10000000% pure roomboter à 23598436598346 kcal/g...
Achteraf voel je je smerig.
Gezellig. Dan ga ik jou ook vaker zien dus?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Nu ja, ik zal er wekelijks toch een keer of 5 te vinden zijn, dus ik vermaak me wel.
Jaquote:
Hmhmquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat is echt kut.. chocolade enzulks...
oww.. wel goed voor de lijn..quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezellig. Dan ga ik jou ook vaker zien dus?
[..]
Ja
[..]
HmhmMaar ik ben niet zo iemand die dan gaat zit vreten, ik kan dan juist geen hap door mn keel krijgen
Je leegt je zak te vaak.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Kreator het volgende:
Liefde is kut.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik wil dat dus ook. En ik ben verliefd op iemand. Diegene heeft me gisteren even duidelijk gemaakt dat dat niet wederzijds is
Vanwege de uitstekende klantrelaties die Nath gaat onderhouden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Nu ja, ik zal er wekelijks toch een keer of 5 te vinden zijn, dus ik vermaak me wel.
Rode wijn is altijd je goede vriend is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
HmhmMaar ik ben niet zo iemand die dan gaat zit vreten, ik kan dan juist geen hap door mn keel krijgen
Ik hou niet van rode wijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rode wijn is altijd je goede vriend is mijn ervaring.
slecht.. nog wat bobbelig.. wil niet strak worden..quote:
drank is lekker maar geen oplossing.. die vent weet niet wat ie mist.. voor hem groter verlies.. en hij is dom enzoquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik doe niet aan de lijn. En liefde is kut.
das wel lief.. maja je hebt er weinig aan..quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mja, gevoel is niet te sturen he. Als dat kon, was hij wel verliefd op me geworden (his own words)
86 kilo hier, maar ben skinny as fuck, op m'n pens naquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Kreator het volgende:
Iets anders met een alcoholpromillage van minimaal 12% will do.quote:
Daarom vrijgezel? Dat zal toch best meevallen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
slecht.. nog wat bobbelig.. wil niet strak worden..
Daarom ook vrijgezel enzo..
Bij epische ellende kan het de pijn goed onderdrukken. Niks mis mee zolang je er niet al te lang in die malaise/dat gedrag blijft hangen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
drank is lekker maar geen oplossing...
ik denk er zo over..quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iets anders met een alcoholpromillage van minimaal 12% will do.Vodka een optie?
[..]
Daarom vrijgezel? Dat zal toch best meevallen?Je doet nu alsof je één of andere Blob bent. Volgens mij valt dat best wel mee.
[..]
Bij epische ellende kan het de pijn goed onderdrukken. Niks mis mee zolang je er niet al te lang in die malaise/dat gedrag blijft hangen.
Check. Het zal mijn derde keer worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil graag mijn KFC-ontmaagding samen met jou delen.Appen we tegen die tijd?
Hier ook 86kg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
86 kilo hier, maar ben skinny as fuck, op m'n pens na
Lichtgewichtjequote:
quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En krea, heb je die pilletjes nog?
hoe lang is ze?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach, mijn vriendin is ook rond de 80. Er is nog hoop...
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken. Ik DM je nog wel ff.
Vetklepquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
86 kilo hier, maar ben skinny as fuck, op m'n pens na
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat liefde over hoor. [ afbeelding ]
Ben je al ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En krea, heb je die pilletjes nog?
moet jij zeggen...quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer. Heb je alleen jezelf mee.
Gewoon doen joh! Is heel leuk om je een week lang te voelen alsof Baron 20x met de truck over je heen is gereden.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon doen joh! Is heel leuk om je een week lang te voelen alsof Baron 20x met de truck over je heen is gereden.
Dat waren laxeerpillen van de hond, Tukker.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens in dat laatje kijken.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat waren laxeerpillen van de hond, Tukker.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat waren laxeerpillen van de hond, Tukker.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:54 schreef Kreator het volgende:
Er skaten (skeetten, skattte) net 2 lekkere meisjes voorbij hier. Ik zeg: "NICE....."
Zegt mijn college: "die zijn jonger dan mijn dochter."
Ik zeg: "nice...."
*stilte*
Meid, wat ben je toch mysterieusquote:
Er skaten (skeetten, skattte) net 2 lekkere meisjes voorbij hier. Ik zeg: "NICE....."
*stilte*
*stilte*
nee hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meid, wat ben je toch mysterieus
Bedankt, Henk.quote:
Doe eens normaal joh.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt, Henk.
Maar ik heb een hekel aan álle mensen met peroxide-haar, die racist zijn. Sorry.
Oké, Henk.quote:
wil je nou weten hoe ik mezelf zie of wat voor man ik wil??quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Leer je mede-ToF'er kennen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nikkie, brand los!
8%.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nikkie, brand los!
Op dit moment rond de 22% denk ik. Heb vorig jaar onder de 20 gezeten en werk er nu weer aan. Als ik 100kg weeg stop ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nikkie, brand los!
12% alles.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nikkie, brand los!
Ben je 2.30 meter of zo?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Op dit moment rond de 22% denk ik. Heb vorig jaar onder de 20 gezeten en werk er nu weer aan. Als ik 100kg weeg stop ik
Appeltje eitje dus om naar de 25/30 te gaan en eventueel verder.quote:
Neuh, netjes 1.83 maar van nature al vrij zwaar gebouwd. Dus ook aanleg om goed spieren op te bouwenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Na een periode van bewuster eten, regelmatig sporten en een epische stressperiode op de zaak schat ik mezelf rond de 20%.
[..]
Ben je 2.30 meter of zo?![]()
[ afbeelding ]
Red 'truckersballetje mayo' Baron.
[..]
Appeltje eitje dus om naar de 25/30 te gaan en eventueel verder.
Ik had je lager geschat. Maar toen ik je met de meet zag had ik al 10 bier op of zo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zit denk ik ook ergens bij de 20% ofzo.
Het was ook maar gekheid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neuh, netjes 1.83 maar van nature al vrij zwaar gebouwd. Dus ook aanleg om goed spieren op te bouwen
ik ben niet gespierd en het is niet zo dat ik een ontzettend strakke buik hebquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had je lager geschat. Maar toen ik je met de meet zag had ik al 10 bier op of zo.
[..]
Het was ook maar gekheid.
Ik ga de komende tijd ook maar eens focussen op wat spieropbouw.Dat loopt een beetje achter...
mijn vriendin heeft zo'n weegschaal met vetmeetfunctie. maar dat schijnt niet ontzettend betrouwbaar te zijn omdat het schijnt dat die niet het hele lichaam goed kan meten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:52 schreef Redbaron het volgende:
vorig jaar gemeten: 17% vet op 93kg, vrij netjes dacht ik
Klopt, ik heb t op de fitness laten doen. oa met zo'n tang. Dat is wel vrij betrouwbaarquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft zo'n weegschaal met vetmeetfunctie. maar dat schijnt niet ontzettend betrouwbaar te zijn omdat het schijnt dat die niet het hele lichaam goed kan meten.
strakke buik heb ik ook niet en zal ik ook niet snel krijgen. Gelukkig heb ik wat bredere schouders dus valt het in verhouding heel erg meequote:Op dinsdag 1 april 2014 15:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben niet gespierd en het is niet zo dat ik een ontzettend strakke buik heb
ik ben niet zo breed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
strakke buik heb ik ook niet en zal ik ook niet snel krijgen. Gelukkig heb ik wat bredere schouders dus valt het in verhouding heel erg mee
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, ik heb t op de fitness laten doen. oa met zo'n tang. Dat is wel vrij betrouwbaar
Smooth.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben niet zo breed.
maar ik laat het wel breed hangen
Dat krijg je met dat vrpuwvolk en hun obsessie met lichaamsvetquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die weegschalen met zo'n vetmeetfunctie heb ik nooit begrepen.
Nooit gemeten, maar als ik die plaatjes bekijk, schat ik zo'n 25% ongeveer.quote:
Sowieso met weegschalen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat krijg je met dat vrpuwvolk en hun obsessie met lichaamsvet
Fixed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:12 schreef norich het volgende:
[..]
Nooit gemeten, maar als ik die plaatjes bekijk, schat ik zo'n 0,25% ongeveer.
100% goddelijkheid, 25% extra.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:12 schreef norich het volgende:
[..]
Nooit gemeten, maar als ik die plaatjes bekijk, schat ik zo'n 25% ongeveer.
How ya doin?quote:
Zoo hoog zou ik jou niet schatten :$quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:12 schreef norich het volgende:
[..]
Nooit gemeten, maar als ik die plaatjes bekijk, schat ik zo'n 25% ongeveer.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Al een beetje tanlines aan het kweken?
I'm okay, and you?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
How ya doin?
Al een beetje tanlines aan het kweken?
[..]
Zoo hoog zou ik jou niet schatten :$
Hen, vertel eens wat over jezelf. Ik zie je al zeker 11 jaar bijna dagelijks in dit topic, maar ik weet niet eens of je van onderbroeken, slipjes of tanga's houdt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:28 schreef norich het volgende:
Het is ook een gok he, ik weet het niet precies en het boeit me ook niet zoveel
Dat is ook niet relevant.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hen, vertel eens wat over jezelf. Ik zie je al zeker 11 jaar bijna dagelijks in dit topic, maar ik weet niet eens of je van onderbroeken, slipjes of tanga's houdt.
Ik denk het vooral niet hebben van seks met (één van) ons.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:57 schreef Kreator het volgende:
Hobby's dan maar. Henrike? Wat zijn zoal je hobby's, qua seks?
Bouw van 8% (minus de spieren) met de pens van 35%.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nikkie, brand los!
I'm doin ok, enjoying the weatherquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:28 schreef norich het volgende:
[..]
I'm okay, and you?
Het is ook een gok he, ik weet het niet precies en het boeit me ook niet zoveel
The bigger the cushion, the sweeter the pushin'quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik zie t al wel weer... heel veel afgevallen en nog t hoogste vetgehalte.... komt nie meer goed haha
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bouw van 8% (minus de spieren) met de pens van 35%.
Ws net als bij Hen gewoon teveel voor je gevoel..quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
nou denk niet dat zo snel mn vet naar beneden gaat hoor... maar ja k zeg ook dat ik mezelf zo zie... miss is de realiteit nog wel veel harder
Mja, als Hen nog dunner wordt is er niks meer over om te knuffelen. Bang dat ze doormidden breektquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ws net als bij Hen gewoon teveel voor je gevoel..
iddquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, als Hen nog dunner wordt is er niks meer over om te knuffelen. Bang dat ze doormidden breekt
Met matequote:Op dinsdag 1 april 2014 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij willen vrouwen met rondingen, spek op de bil'n en flinke tet'n!
lomperdquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij willen vrouwen met rondingen, spek op de bil'n en flinke tet'n!
Dat klopt. Maar dat is meestal slechts aandachttrekkerijquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, maar veel vrouwen zeuren dat ze te dik zijn/ te zwaar zijn...
Baron! Ik sta perplex! Wat een empatisch vermogen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ws net als bij Hen gewoon teveel voor je gevoel..
Curse you, Saxon pils!quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bouw van 8% (minus de spieren) met de pens van 35%.
Je doet net alsof ik een lompe hork zonder gevoel benquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Baron! Ik sta perplex! Wat een empatisch vermogen!
En je hebt 100% gelijk!
Zo heel af en toe sta je daar wel om bekend hier. Maar ik ook. Dus, join the club!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik een lompe hork zonder gevoel ben
Doe je best, ooit wordt je net zo breed als ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
FF omkleden en buffelen.
Ik ga mijn best doen. De magere kwark ligt al klaar om mijn slappie happie spieren te voeden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Doe je best, ooit wordt je net zo breed als ik
kwark voor het slapen gaan, na je training snelle suikers... Bijv winegums, bounty en een banaanquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. De magere kwark ligt al klaar om mijn slappie happie spieren te voeden.
En dat breekt je spieren weer afquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar natuurlijk wordt er straks ook een flesje wijn geopend.Als beloning.
[ afbeelding ]
Ja, daar heb ik ook wel weer eens zin inquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo af en toe lekker, ik heb liever vdp
Die in Enschede is ijssalon van het jaar dus grijp je kans!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel weer eens zin in
Ja, wellicht donderdagquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die in Enschede is ijssalon van het jaar dus grijp je kans!
Ik vermijd liever nog heel even de snelle suikers 's avonds.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kwark voor het slapen gaan, na je training snelle suikers... Bijv winegums, bounty en een banaan
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En je vreet er ook te vaak als je 110kg bent
it's so fluffyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
it's so fluffySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Goed nieuws!! Heb je zoveel pijn dat je aan de morfine moet? En de zuurstof ook nodig?quote:Op woensdag 2 april 2014 07:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen vanuit Brabant![]()
Gister goed nieuws gehad. Het beetje vocht in buik en long is niet ernstig genoeg voor opname dus mocht ik weer terug naar zuslief!
Wel moet ik aan het zuurstof blijven (zuurstofconcentrator) maar morfine kan gelukkig minder en vandaag komt nutridrink binnen want ik ben behoorlijk afgevallen.
Over 4 weken weer voor controle naar het ziekenhuis en over 2 weken ga ik sowieso terug naar huis want dan is mijn nieuwe keuken helemaal klaar en de muren in de woonkamer wit geverfd.
Zo ff de meetpoll invullen...heb wel zin in drank, drugs & sex
Ja ik word elke ochtend wakker met het gevoel dat ik 's nachts vreselijk in elkaar getrapt ben. Maar dat is in de loop der tijd iets minder geworden, het voelt nu als 2 karatetrappen ipv 10, vandaar de afbouw. (op eigen verzoek!) Plus dat ik helemaal naar en sloom werd van die zooi. En misselijk erbij.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goed nieuws!! Heb je zoveel pijn dat je aan de morfine moet? En de zuurstof ook nodig?
Goed dat je mindert met de morfine, dat is troep.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik word elke ochtend wakker met het gevoel dat ik 's nachts vreselijk in elkaar getrapt ben. Maar dat is in de loop der tijd iets minder geworden, het voelt nu als 2 karatetrappen ipv 10, vandaar de afbouw. (op eigen verzoek!) Plus dat ik helemaal naar en sloom werd van die zooi. En misselijk erbij.Ik slik nu geen 3 soorten morfine (9 - 12 pillen van 20, 10 en 5 mg per dag) maar 3 - 4 van 5 mg op een dag.
Zuurstof heb ik echt nodig. Wie niet?Maar extra zuurstof van de concentrator is onmisbaar. Waarschijnlijk tot aan mijn overlijden.
En hij staat hoog; op 4 liter.
Maar goed, doodgaan doe ik later wel. Het is mooi weer dus straks lekker buiten zitten chillen.
Ik zie net ineens dat ik nog een gaatje in mjn agenda heb gevonden.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
heb wel zin in drank, drugs & sex
Ohh das lekker zeg, keertje goed nieuws krijgen! hopen dat het de goede kant op blijft gaan!!quote:Op woensdag 2 april 2014 07:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gister goed nieuws gehad. Het beetje vocht in buik en long is niet ernstig genoeg voor opname dus mocht ik weer terug naar zuslief!
Wel moet ik aan het zuurstof blijven (zuurstofconcentrator) maar morfine kan gelukkig minder en vandaag komt nutridrink binnen want ik ben behoorlijk afgevallen.
Over 4 weken weer voor controle naar het ziekenhuis en over 2 weken ga ik sowieso terug naar huis want dan is mijn nieuwe keuken helemaal klaar en de muren in de woonkamer wit geverfd.
quote:Op woensdag 2 april 2014 07:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2014 08:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik word elke ochtend wakker met het gevoel dat ik 's nachts vreselijk in elkaar getrapt ben. Maar dat is in de loop der tijd iets minder geworden, het voelt nu als 2 karatetrappen ipv 10, vandaar de afbouw. (op eigen verzoek!) Plus dat ik helemaal naar en sloom werd van die zooi. En misselijk erbij.Ik slik nu geen 3 soorten morfine (9 - 12 pillen van 20, 10 en 5 mg per dag) maar 3 - 4 van 5 mg op een dag.
Zuurstof heb ik echt nodig. Wie niet?Maar extra zuurstof van de concentrator is onmisbaar. Waarschijnlijk tot aan mijn overlijden.
En hij staat hoog; op 4 liter.
Maar goed, doodgaan doe ik later wel. Het is mooi weer dus straks lekker buiten zitten chillen.
Hoi Nikkie.quote:
Ik heb net ontslag genomen.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie net ineens dat ik nog een gaatje in mjn agenda heb gevonden..
Hoiiiquote:Op woensdag 2 april 2014 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi Nikkie.
[..]
Ik heb net ontslag genomen.
Vanavond zal me niet echt lukken. Ik heb vlees uit de vriezer en wil niet al te laat eten i.v.m. de 'wei' vanavond.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:13 schreef Kreator het volgende:
Wou je nog naar de Ikea, Tukker? Mijn geld is bijna op en er is nog maand over..
Moeite met wakker worden maar na een stevig ontbijt + thee + koffie + e-cig gaat het prima.quote:
Morgen moet ik de firewall vervangen.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanavond zal me niet echt lukken. Ik heb vlees uit de vriezer en wil niet al te laat eten i.v.m. de 'wei' vanavond.Morgen zal in principe wel kunnen.
sorry schatjequote:
een met beter rendement?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen moet ik de firewall vervangen.![]()
![]()
.
.
hoiquote:
Mager. Vrijdag weiger ik pertinent om overduidelijke redenen.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen moet ik de firewall vervangen.![]()
![]()
.
.
uhhhhmmm wie weet....:9quote:Op woensdag 2 april 2014 09:23 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt het nog een beetje een geile dag vandaag?
quote:
nehhh woon in rijtjeswoning... mn ma is thuis.. doe maar nietquote:Op woensdag 2 april 2014 09:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lekker met de tetten in de zon?
nee je las zequote:Op woensdag 2 april 2014 09:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen, ik hoorde het woord tetten?
al mooi aan de boswandeling?quote:
hmm, jammer is datquote:Op woensdag 2 april 2014 09:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nehhh woon in rijtjeswoning... mn ma is thuis.. doe maar niet
Helder.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mager. Vrijdag weiger ik pertinent om overduidelijke redenen.
geen dag voorbij zonder alcohol in mijquote:Op woensdag 2 april 2014 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na half zeven is de drank om het even, dusja
je moet genieten van je vrije dagquote:
pff jij zelf ook dussssss...quote:Op woensdag 2 april 2014 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon pics, ouwe geilbak.
hoeft niet per se hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon pics, ouwe geilbak.
Van 's morgens vroeg tot 's avonds laatquote:Op woensdag 2 april 2014 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet genieten van je vrije dag
lekker in een jacuzi met wat drank in de klauwen
toppiequote:Op woensdag 2 april 2014 09:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar. Oké, ik kom eraan
fantastischquote:
jaa maar niet nu al...quote:Op woensdag 2 april 2014 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet genieten van je vrije dag
lekker in een jacuzi met wat drank in de klauwen
juustemquote:Op woensdag 2 april 2014 09:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
liefst wel jaquote:Op woensdag 2 april 2014 09:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat er gewoon naast zitten?
[..]
Daar zit wat in.
vanaf 5 uur? dan moet ik 't ding wel snel vullenquote:
Tv'tje d'rbiequote:
Goed punt.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
liefst wel ja
foto's zijn overrated
tja jullie zijn allemaal zeker aan t werk....quote:Op woensdag 2 april 2014 09:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
liefst wel ja
foto's zijn overrated
ja, ik ga nu maar eens pauze houden.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja jullie zijn allemaal zeker aan t werk....
t ding?? welk ding??quote:Op woensdag 2 april 2014 09:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vanaf 5 uur? dan moet ik 't ding wel snel vullen
Nee hoor, vanavond pasquote:Op woensdag 2 april 2014 09:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja jullie zijn allemaal zeker aan t werk....
heb ik nog niet bij de jacuzi hangen. pc scherm is wel mogelijkquote:
quote:[..]
Goed punt.
jacuzi.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 09:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhhh en jij denkt dat ik daar in durf te gaan zitten???
pauze??? eetpauze of rookpauze of mastrubatiepauze of plaspauze?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik ga nu maar eens pauze houden.
Dat snap ik, het gaat hier wel over Rulertje natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
durf ik wel... met kleren aanhihi
hahah jaja.... wanneer ben jij weer eens in t ooooosten danquote:Op woensdag 2 april 2014 09:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat snap ik, het gaat hier wel over Rulertje natuurlijk.
Dat weet ik nog niet, zal m'n rooster zo eens bijwerken. Zit voorlopig nog geen 2-3 dagen vrij in de planning en op één dag heen en weer crossen is kut, heb een aantal "afspraken" met mensenquote:Op woensdag 2 april 2014 09:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hahah jaja.... wanneer ben jij weer eens in t ooooosten dan
Hoi jijquote:Op woensdag 2 april 2014 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben hele even weg, en het gaat me toch een portie vedan hier
joahquote:Op woensdag 2 april 2014 09:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhhh en jij denkt dat ik daar in durf te gaan zitten???
gewoon pauze, tijd voor mezelfquote:Op woensdag 2 april 2014 09:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pauze??? eetpauze of rookpauze of mastrubatiepauze of plaspauze?
quote:Op woensdag 2 april 2014 09:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat snap ik, het gaat hier wel over Rulertje natuurlijk.
Heb je nog voldoende dan? Ik wil eigenlijk morgen een bestelling plaatsen, because I'm running out.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Helder.
Overigens, mocht je een keer nieuwe liquids via internet bestellen, laat ff weten. Dan bundelen we.
'rocketfuel' schijnt een goed merk te zijn, lees ik in het rokerstopic.
ik weet niet wat jij allemaal op je werk doetquote:
Veel, maar niet fappenquote:Op woensdag 2 april 2014 09:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij allemaal op je werk doet
Omstandigheden?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, naar omstandigheden wel goed
Oh, dat. Ik dacht dat er nieuwe omstandigheden waren.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij vast wel meegekregen toch?
Daar ben ik druk mee bezig, heb m'n zoekgebied ook aardig uitgebreidquote:Op woensdag 2 april 2014 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat. Ik dacht dat er nieuwe omstandigheden waren.
Al uitzicht op een eigen plekje?
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar ben ik druk mee bezig, heb m'n zoekgebied ook aardig uitgebreid
Enschedequote:
Dat is wel de bedoeling, als ik tenminste iets vind waar hij in mag.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschede
Neem je Bliks dan ook weer in huis?
Nicequote:Op woensdag 2 april 2014 10:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, als ik tenminste iets vind waar hij in mag.
dat zijn wel leuke meetsquote:Op woensdag 2 april 2014 09:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, zal m'n rooster zo eens bijwerken. Zit voorlopig nog geen 2-3 dagen vrij in de planning en op één dag heen en weer crossen is kut, heb een aantal "afspraken" met mensenFotomeet, wandelmeet en knuffelmeet
quote:Op woensdag 2 april 2014 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen dag voorbij zonder alcohol in mij
Goed hoor, hij is groot gewordenquote:Op woensdag 2 april 2014 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NiceHoe is het met hem dan?
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 2 april 2014 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed hoor, hij is groot geworden
Ooh, da's nicequote:Op woensdag 2 april 2014 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh en D, als je naar de meet komt kan je gewoon bij mij pitten
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hen schrok zich de pleuris toen ze 'm zag de vorige keer
wie of wat is Blits??quote:Op woensdag 2 april 2014 10:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hen schrok zich de pleuris toen ze 'm zag de vorige keer
Tof van je.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh en D, als je naar de meet komt kan je gewoon bij mij pitten
beide is nog beterquote:Op woensdag 2 april 2014 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens, is het niet beter om de meet te verschuiven naar mei? Ik denk dat we dan meer kans hebben op mensen die kunnen?
ohhhh ik verwachtte een abnormaal dier... maar tis een katjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |