quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 1.943 posts en dan zit ik idd op 85.000
Nou, jeeeejquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik heb D inmiddels dik ingehaald zie ik, +/- 83k om +/- 81k
* hihi
Spamgeitquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 1.943 posts en dan zit ik idd op 85.000
waarom voel jij je nietig en klein??quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik voel me op het moment nietig en klein.
quote:
Wegens mijn lage aantal postings hier op Fok in vergelijking met de rest.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom voel jij je nietig en klein??
die zijn ook onderaan begonnen... ik ben ook nog beginner..quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
[..]
Wegens mijn lage aantal postings hier op Fok in vergelijking met de rest.
die zijn ook onderaan begonnen... ik ben ook nog beginner..al ben ik wel meer een spammerquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
[..]
Wegens mijn lage aantal postings hier op Fok in vergelijking met de rest.
dat gespam is ons niet vreemd hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
die zijn ook onderaan begonnen... ik ben ook nog beginner..al ben ik wel meer een spammer
hier valt t nog mee hoor... gad gister bijna 300 posts.. terwijl k gewoon heb gewerkt... oeps.... was eerste in de dagcijfers vertelde iemand me..quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat gespam is ons niet vreemd hoor
ja, ik had het gezienquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hier valt t nog mee hoor... gad gister bijna 300 posts.. terwijl k gewoon heb gewerkt... oeps.... was eerste in de dagcijfers vertelde iemand me..
het is maar net wat je achteruitgang vindquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maar toch gaan mijn statistieken ook wel achteruit hihi
en ik heb beide...quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is maar net wat je achteruitgang vind
de een heeft een leven, de ander FOK!
zozoquote:
ojah, hardlopen naar de kroeg en kruipend weer terug?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
Vanavond maar weer hardlopen en de kroeg even bezoek brengen...
eerst hardlopen.. dan douchen.. dan uhhm naar de kroeg..quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, hardlopen naar de kroeg en kruipend weer terug?
whaha denk je dat mn leven uit fok bestaat?? Nee.. ben er laatste tijd meer aanwezig maar zit er niet aan vast..quote:
ah, toch nog een tussenstopquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
eerst hardlopen.. dan douchen.. dan uhhm naar de kroeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
tuurlk nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whaha denk je dat mn leven uit fok bestaat?? Nee.. ben er laatste tijd meer aanwezig maar zit er niet aan vast..
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, toch nog een tussenstopnee hoor.. heb k iemand voor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
btje lastig..quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlk niet
gelukkig. zal wat zijn, met danny aan je vast
zozo, luxe voor mekaar oniequote:
tukker?quote:
uhhmm tukker heeft ne een blauwtje laten lopen... dus nee hij niet..quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:12 schreef Redbaron het volgende:
thuis, gegeten opgefrist en zo weet naar Hengelo voor een balletje trappen en daarna een biertje
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhmm tukker heeft ne een blauwtje laten lopen... dus nee hij niet..
Uiteraard geen file, alleen klein beetje drukte op de A35 richting huis toen ik met eigen auto wasquote:
komt wel goed hoor... liever dat k t nu weet en anderen kan vragen.. dussquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga wel een keer wat met je zuipen drinken
komt door mij.. als ik zeg dat er file komt.. is er geen file en omgekeerd..quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Uiteraard geen file, alleen klein beetje drukte op de A35 richting huis toen ik met eigen auto was
jupquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
komt wel goed hoor... liever dat k t nu weet en anderen kan vragen.. duss
What ever happened to bro's before ho's?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga wel een keer wat met je zuipen drinken
ik zuip gewoon met iedereenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
What ever happened to bro's before ho's?
Drink je wel eens voor de wedstrijd? Ik merk dat ik op m'n best ben na 1, hooguit 2 wijntjes.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:12 schreef Redbaron het volgende:
thuis, gegeten opgefrist en zo weet naar Hengelo voor een balletje trappen en daarna een biertje
heb je dat wel eens met bier geprobeerd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Drink je wel eens voor de wedstrijd? Ik merk dat ik op m'n best ben na 1, hooguit 2 wijntjes.
Jij zou toch een meet regelen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zuip gewoon met iedereen
wanneer gaan wij weer eens zuipen? En neem je dan weer je muziek mee?
noem jij mij nou een ho???quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
What ever happened to bro's before ho's?
Voor mijn wijntijdperk dronk ik zeker wel eens bier voor de wedstrijd. Ging me ook relatief goed af. Alcohol = snelle energie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je dat wel eens met bier geprobeerd?
het voetbalde alsof ik lood in de poten had.
ik ben even een manager voor april aan 't opzetten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij zou toch een meet regelen?Muziek + mic neem ik met alle liefde mee!
April wordt voor mij heel moeilijk. Heb een shitload aan verjaardagen in april en moet veel werken.quote:
Niet geprobeerd maar lijkt me ook niet wat..quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Drink je wel eens voor de wedstrijd? Ik merk dat ik op m'n best ben na 1, hooguit 2 wijntjes.
Dit zijn vrijdag, zaterdag en zondagen hequote:Op woensdag 26 maart 2014 19:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb het iets ruim aangenomen qua niet kunnen. Normaal werk ik op woensdagavond maar nu tijdelijk op de dinsdag avond omdat iemand zijn pols brak. Ik weet dus niet wanneer dit terug gedraaid wordt dus alle dinsdagen en woensdagen al niet haalbaar neergezet.
Ik en m'n matties hebben gisteravond besloten een (last minute) zonvakantie te boeken voor in april/mei, dus ik laat alle opties nog even open.quote:
ahh ja dat kan..quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lui.Gisteren de volle 200% gegeven in de 'wei'...
dr is niks geen ons aan... maar gaat redelijk... ook lopen ging redelijk..quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En hoe is met ons Nikkie? Lekker gelopen gisteren?
lekkerrrrrquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand een paasei?
[ afbeelding ]
paar? Heleboel hihiquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Delen met een paar anderen dan maar he
[..]
Gefeliciteerd kerel![]()
quote:
thnx beidequote:Op donderdag 27 maart 2014 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Delen met een paar anderen dan maar he
[..]
Gefeliciteerd kerel![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit zijn vrijdag, zaterdag en zondagen he
Good busyquote:
Lieverd, wil jij de meetingmanager even in de OP zetten?quote:
Komt goed, skatquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lieverd, wil jij de meetingmanager even in de OP zetten?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
D en ik kunnen samen al een heel eind komen
jazeker.. en ook dingen met dingen en daaraan verbonden zijn ook weer dingenquote:
Dat zijn wel fucking veel dingen zegquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jazeker.. en ook dingen met dingen en daaraan verbonden zijn ook weer dingen
echt welquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn wel fucking veel dingen zeg
Brutal slaughter manifest at the center of the darkest woods of Twente \m/quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.
YEAHquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Brutal slaughter manifest at the center of the darkest woods of Twente \m/
mooiquote:
oproep, dus geen tijd aan verbondenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooigefeliciteerd
voor hoe lang?
oke, nu hopen dat ze het druk krijgenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
oproep, dus geen tijd aan verbonden
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die vlekken op de punten waar het gelast is gaan er dan uit.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik hoefde niet bang te zijn dat ik geen uren zou draaien dus komt vast goed. Blijf sowieso uitkijken naar wat andersquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, nu hopen dat ze het druk krijgen
dondersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:16 schreef Redbaron het volgende:
wat ben ik blij dat ik bijna klaar ben.. De hele nacht wakker kan nooit goed zijn voor een mens
hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen, dotjes.
Wat een weertje...
die??? Redelijk... met jou?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met die Nikkie?
aha zo.. ja lekker.. rokjesdaggie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die, van het Duuts...
Prima hoor. Heerlijk geslapen. Lekker zonnetje. I feel good!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
aha zo.. ja lekker.. rokjesdaggie.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond maar eens een lading bloemen/planten kopen voor hetdakterras.
Morgen mooi met het snoetje in de zon de boel weer opfleuren.
i donr know.. ik vul m niet in.. kan er toch geen pijl op trekken wanneer ik moet werken..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat het rustig gaat worden.Is het de bedoeling dat we de stad in gaan?
we kunnen de stad in, we kunnen bij nathalie terecht. Het mag ook bij mij thuis.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat het rustig gaat worden.Is het de bedoeling dat we de stad in gaan?
middag avond ochtend??quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we kunnen de stad in, we kunnen bij nathalie terecht. Het mag ook bij mij thuis.
ik dacht zelf aan 's avonds, maar 's middags is ook prima (met uitloop naar avondquote:
bronquote:Jouw mentale leeftijd
19
Dank je voor het deelnemen aan deze quiz. We hopen dat je het leuk vond. Zo ja, deel dan jouw mentale leeftijd met je vrienden.
quote:
tjah, het is niet altijd feestquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rond de 18 had me beter gepast.
Die goede oude tijd.
hoezo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is een slecht plan, Roelert.
Het liefst gaan we natuurlijk kruipend naar huis.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo?
geen zin in een orgie? te ver?
ow, van mij mag iedereen ook wel blijven pittenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het liefst gaan we natuurlijk kruipend naar huis.
dat is mooi kutquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:37 schreef Redbaron het volgende:
gvd uitgerekend nadat ik een nacht heb gewerkt gaan ze bezig met het gedeelte van het dak precies boven mijn kamertjen
heb je dat daar geïnstalleerd staan?quote:
Ik neem Basje aan het eind van de avond toch liever mee naar m'n eigen bed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, van mij mag iedereen ook wel blijven pitten
Helaas (nog) niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je dat daar geïnstalleerd staan?
Wat bint ze aan het doen dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:37 schreef Redbaron het volgende:
gvd uitgerekend nadat ik een nacht heb gewerkt gaan ze bezig met het gedeelte van het dak precies boven mijn kamertjen
Zou wel vet zijn. Gewoon om 9:00 's morgens op de Oude Markt gaan zitten met een paar trays Schultenbrau.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:58 schreef rulerofdeath het volgende:
om 's ochtends nou al aan 't bier te gaan. kunnen we dan niet beter een campingmeet doen?
Understatement!quote:
Nieuwe dakbedekking en de schoorstenen eraf slopen en volgens mij worden er mensen ingemetseld.quote:
vind Basje dat wel goed?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik neem Basje aan het eind van de avond toch liever mee naar m'n eigen bed.
even downloaden en installeren dusquote:[..]
Helaas (nog) niet.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn. Gewoon om 9:00 's morgens op de Oude Markt gaan zitten met een paar trays Schultenbrau.
hmm oke.. nou ja ik hoor het welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht zelf aan 's avonds, maar 's middags is ook prima (met uitloop naar avond)
om 's ochtends nou al aan 't bier te gaan. kunnen we dan niet beter een campingmeet doen?
hij is bang voor mijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo?
geen zin in een orgie? te ver?
Nog vier en een half uur.quote:
Dat doe ik maandag denk ik. Heb welquote:
Misschien vind ik dat helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij is bang voor mij![]()
straks ga k aan m zitten enzo..
![]()
dondersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog vier en een half uur.Het wordt een lange zit vandaag...
[..]
Dat doe ik maandag denk ik. Heb welTransport Tycoon
geïnstalleerd hier op m'n bak.
[..]
Misschien vind ik dat helemaal niet erg.
bang voor jou?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij is bang voor mij![]()
straks ga k aan m zitten enzo..
![]()
Vinden ze niet erg hoor. Heb het eigenlijk ook nooit echt gespeeld hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders
en dat weten ze niet? of vinden ze dat niet erg?
Die kan je gewoon een tik geven met de vlakke hand?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bang voor Nikkie?Nee joh, nergens voor nodig
probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vinden ze niet erg hoor. Heb het eigenlijk ook nooit echt gespeeld hier.
[..]
Die kan je gewoon een tik geven met de vlakke hand?
Jouw mentale leeftijdquote:
Nou meid, tijd om te settlen met een stationwagon, een labrador of retriever en 2 kinderen. Haar kort, dik worden, en maar tegen je vriendinnen zeuren dat je vent je geen aandacht meer geeft.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou meid, tijd om te settlen met een stationwagon, een labrador of retriever en 2 kinderen. Haar kort, dik worden, en maar tegen je vriendinnen zeuren dat je vent je geen aandacht meer geeft.
Dat denken julliequote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bang voor Nikkie?Nee joh, nergens voor nodig
Tsss jullie verwachten nogal watquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
probeer het eens zou ik zeggen.
als je even wacht, pak ik m'n popcorn d'r bij
Eerst een paar Boswandelingen naar binnen mikken?quote:
Dat hebben de meesten hier. Vooral Baron.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik heb hier wel een redelijke grote bek maar ondertussen![]()
Zoiets ja haha... nou ja je merkt t vanzelf als k op de meet komquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eerst een paar Boswandelingen naar binnen mikken?
[..]
Dat hebben de meesten hier. Vooral Baron.
Waarom niet?? wat houd je tegen??quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zal haast gaanbarbeknoeien
morgen. Damn, wat lekker buiten...
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben niet bang aangelegd
Je blijft van D af, hoor je me? Hij is van mij!quote:
beslis k zelf wel.. als k aan D wil zitten zit ik aan Dquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je blijft van D af, hoor je me? Hij is van mij!
SLETquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
beslis k zelf wel.. als k aan D wil zitten zit ik aan D
Dat staat voor zondag op mijn planning. Eerst een pleuriseind hardlopen , dan Ajax Twente kijken en dan BBQ.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zal haast gaanbarbeknoeien
morgen. Damn, wat lekker buiten...
Ik voel er niks vanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik ben er vandoor ff aan D zittendoeiii
![]()
Gast, jouw liefde laat me elke keer weer meer versteld staan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je blijft van D af, hoor je me? Hij is van mij!
hey Hallo en ik dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, jouw liefde laat me elke keer weer meer versteld staan.
Wat een koning ben je ook![]()
Met jou heb ik niet zo'n band als met Drizztquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Gelukkig kan ik kniekousen aandoenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
komend weekend dus lekker met de melkflessen onder de korte broek![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met jou heb ik niet zo'n band als met Drizzt
nou zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life goes on.. be proud of yourself!
Denkend aan drizzt heeft David z'n broekje volgejizztquote:
denk het ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denkend aan drizzt heeft David z'n broekje volgejizzt
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denkend aan drizzt heeft David z'n broekje volgejizzt
Wat een kearlquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rij ik net naar huis, ligt er zo'n vent op de weg met de kop kats kapot en onder het bloed, stak een bot uit z'n schouder allesik auto mooi in de weg gezet zodat niemand hem aan kon rijden, paar anderen hadden 112 gebeld. Even later komt de ambulance en die gozer zegt als eerste woorden: zo, jij bent een lekker wijf! Die gast was straalbezopen en hij voelde zich 'kiplekker, maar wel een beetje koud'
Godverdomme mafkees
echt iets voor een ventquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rij ik net naar huis, ligt er zo'n vent op de weg met de kop kats kapot en onder het bloed, stak een bot uit z'n schouder allesik auto mooi in de weg gezet zodat niemand hem aan kon rijden, paar anderen hadden 112 gebeld. Even later komt de ambulance en die gozer zegt als eerste woorden: zo, jij bent een lekker wijf! Die gast was straalbezopen en hij voelde zich 'kiplekker, maar wel een beetje koud'
Godverdomme mafkees
Whehehequote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme mafkees
sorryquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme mafkees
niet op die manier dit is echt typisch mannelijk... vrouwen worden ook dronken flikkeren ook en kramen ook onzin uit... maaar dit klinkt echt als een mannen actie..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Want?? Een vrouw zou nooit dronken zijn, vallen en onzin uitkramen?
heey schatjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet op die manier dit is echt typisch mannelijk... vrouwen worden ook dronken flikkeren ook en kramen ook onzin uit... maaar dit klinkt echt als een mannen actie..
Hoi schatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag
Weer terug bij zuslief en straks met nog een zusje naar jeugdvriendinnen in Gorinchem.
kijk, dat zijn mooie resultatenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef Redbaron het volgende:
Drie punten vanmiddag. Van 3-1 achter naar 5-3 in het laatste kwartier.
Vanavond vieren op een verjaardag
Dat dacht ik dus ook, was een sportieve wedstrijdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat zijn mooie resultaten
dat is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, was een sportieve wedstrijd
Gmquote:Op zondag 30 maart 2014 10:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen op deze mooie zondag.
@Wouter, ik ga morgen dat meetingsdingetje invullen. Vandaag is zondag rustdag.![]()
@Bas, ik kan met jou meerijden met de auto hé?
Fijne dag nog allemaal.
Klopt maar wel lekkerquote:Op zondag 30 maart 2014 20:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wel lekker maar niet echt de tijd voor hihi
Oekraïne, daar valt genoeg te beleven.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met mate.
Nu lekker op zoek naar een vakantieadresje voor april...
druk vandaag?quote:
lekkerhoorquote:Op maandag 31 maart 2014 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Korte broek en T-shirt
Waarschijnlijk wordt het Chersonissos.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Oekraïne, daar valt genoeg te beleven.
vandaag mooi vrij. ben nu bezig met een kast.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tot half 2 ofzo.. dan weekend. .jij??
Nee, ben niet in de buurtquote:Op maandag 31 maart 2014 12:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
BOSWANDELINGGG of ben je niet in de buurt
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:18 schreef Redbaron het volgende:
nog ff terug naar Almelo en dan heb ik weer 12u gewerkt. Als de rest van de week ook zo gaat ben ik tevreden
ik nu ook vrijjjquote:Op maandag 31 maart 2014 12:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vandaag mooi vrij. ben nu bezig met een kast.
mooiquote:
omdat je over weekend begonquote:
ow, dat is wel balen danquote:Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jep dr stond dus 1 dag niet inmn agenda..
fijnquote:Op maandag 31 maart 2014 14:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja.. tegenvaller.. ook nog vroeg ook
nope.. huiswerk i guessquote:Op maandag 31 maart 2014 14:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fijn
dus vanavond het café ook niet in?
jammerdebammerquote:
hoeveel kg woog ie??quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, het was echter een zwaar weekend.
dan was t weekend wel heul zwaarquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo veel dat ik een medisch wonder word genoemd.
wat een naar woordquote:
doet me denken aan sonja bakkerquote:
weg balansdagquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Wel twee wijntjes gedronken gisteravond.
Pure chocola is niet zo heel ongezond.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:27 schreef rulerofdeath het volgende:
net zoals lui die aan 't afvallen zijn, en dan na een dag goed dieet volgen en beweging te hebben gehad 'belonen' ze zichzelf met chocolade 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |