quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 1.943 posts en dan zit ik idd op 85.000
Nou, jeeeejquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik heb D inmiddels dik ingehaald zie ik, +/- 83k om +/- 81k
* hihi
Spamgeitquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 1.943 posts en dan zit ik idd op 85.000
waarom voel jij je nietig en klein??quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik voel me op het moment nietig en klein.
quote:
Wegens mijn lage aantal postings hier op Fok in vergelijking met de rest.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom voel jij je nietig en klein??
die zijn ook onderaan begonnen... ik ben ook nog beginner..quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
[..]
Wegens mijn lage aantal postings hier op Fok in vergelijking met de rest.
die zijn ook onderaan begonnen... ik ben ook nog beginner..al ben ik wel meer een spammerquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
[..]
Wegens mijn lage aantal postings hier op Fok in vergelijking met de rest.
dat gespam is ons niet vreemd hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
die zijn ook onderaan begonnen... ik ben ook nog beginner..al ben ik wel meer een spammer
hier valt t nog mee hoor... gad gister bijna 300 posts.. terwijl k gewoon heb gewerkt... oeps.... was eerste in de dagcijfers vertelde iemand me..quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat gespam is ons niet vreemd hoor
ja, ik had het gezienquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hier valt t nog mee hoor... gad gister bijna 300 posts.. terwijl k gewoon heb gewerkt... oeps.... was eerste in de dagcijfers vertelde iemand me..
het is maar net wat je achteruitgang vindquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maar toch gaan mijn statistieken ook wel achteruit hihi
en ik heb beide...quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is maar net wat je achteruitgang vind
de een heeft een leven, de ander FOK!
zozoquote:
ojah, hardlopen naar de kroeg en kruipend weer terug?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
Vanavond maar weer hardlopen en de kroeg even bezoek brengen...
eerst hardlopen.. dan douchen.. dan uhhm naar de kroeg..quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, hardlopen naar de kroeg en kruipend weer terug?
whaha denk je dat mn leven uit fok bestaat?? Nee.. ben er laatste tijd meer aanwezig maar zit er niet aan vast..quote:
ah, toch nog een tussenstopquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
eerst hardlopen.. dan douchen.. dan uhhm naar de kroeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
tuurlk nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whaha denk je dat mn leven uit fok bestaat?? Nee.. ben er laatste tijd meer aanwezig maar zit er niet aan vast..
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, toch nog een tussenstopnee hoor.. heb k iemand voor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
btje lastig..quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlk niet
gelukkig. zal wat zijn, met danny aan je vast
zozo, luxe voor mekaar oniequote:
tukker?quote:
uhhmm tukker heeft ne een blauwtje laten lopen... dus nee hij niet..quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:12 schreef Redbaron het volgende:
thuis, gegeten opgefrist en zo weet naar Hengelo voor een balletje trappen en daarna een biertje
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhmm tukker heeft ne een blauwtje laten lopen... dus nee hij niet..
Uiteraard geen file, alleen klein beetje drukte op de A35 richting huis toen ik met eigen auto wasquote:
komt wel goed hoor... liever dat k t nu weet en anderen kan vragen.. dussquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga wel een keer wat met je zuipen drinken
komt door mij.. als ik zeg dat er file komt.. is er geen file en omgekeerd..quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Uiteraard geen file, alleen klein beetje drukte op de A35 richting huis toen ik met eigen auto was
jupquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
komt wel goed hoor... liever dat k t nu weet en anderen kan vragen.. duss
What ever happened to bro's before ho's?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga wel een keer wat met je zuipen drinken
ik zuip gewoon met iedereenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
What ever happened to bro's before ho's?
Drink je wel eens voor de wedstrijd? Ik merk dat ik op m'n best ben na 1, hooguit 2 wijntjes.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:12 schreef Redbaron het volgende:
thuis, gegeten opgefrist en zo weet naar Hengelo voor een balletje trappen en daarna een biertje
heb je dat wel eens met bier geprobeerd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Drink je wel eens voor de wedstrijd? Ik merk dat ik op m'n best ben na 1, hooguit 2 wijntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |