Serieus?? Wat apart! Lekker centrale locatie.....quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Duaal bij AH kan alleen nog maar via Stenden (of zoiets) in Leeuwarden
Gaat vooral om de kwaliteit van de SBRM opleiding en om het kunnen integreren van AH in de opleiding. Als ik het goed heb gelezen zit je ook met alleen maar AH'ers in de klas.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:33 schreef SausDip het volgende:
[..]
Serieus?? Wat apart! Lekker centrale locatie.....
Maarja als student zijnde hoef je er maar 1x in de 2 weken heen dus het is mogelijk alsnog het overwegen waard voor slp
Ja, heb daar een tijdje terug wat over gelezen. Zag er wel leuk uit, maar dacht dat je sowieso minimaal een jaar werkzaam moet zijn bij ah, en dat ben ik nog nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:18 schreef SausDip het volgende:
[..]
Waarom meld je je niet aan voor sbrm duaal via ah? Zit volgens mij in Diemen, of iig daar in de buurt. Je krijgt geen stufi maar dat hoeft ook niet want alle koeten die je voor school maakt krijg je vergoed. En je verdient leuk bij.
En sowieso werk je niet bij WWM.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, heb daar een tijdje terug wat over gelezen. Zag er wel leuk uit, maar dacht dat je sowieso minimaal een jaar werkzaam moet zijn bij ah, en dat ben ik nog niet![]()
Hèhè, die had al een winkelverbod? Wel netjes eerst hem gevorderd om de winkel te verlaten?;)quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef einschtein het volgende:
Jongeman aangehouden voor huisvredebreuk. Even wachten op de politie.
Zijn er eigenlijk ook voordelen aan het werken bij een ondernemer ipv een WWM? Je hebt misschien meer vrijheid maar de voordelen zijn er ook niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
En sowieso werk je niet bij WWM.
De ondernemer moet het ook zien zitten, want appie gaat natuurlijk niet de kosten voor hem betalen.
Winkelcentrumverbod zelfs.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:50 schreef SausDip het volgende:
[..]
Hèhè, die had al een winkelverbod? Wel netjes eerst hem gevorderd om de winkel te verlaten?;)
Handboeken -> management -> personeel -> Leren en ontwikkelen -> studiekostenvergoedingquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Weet iemand of er binnen Ahold een studiekostenregeling bestaat voor masteropleidingen?
Valt nog mee. Ik heb ook nog wel eens wat opgeruimd zonder luier eromheen.quote:
Dat gaat via zo'n speciale website toch? Ik heb hierover weleens een brief van de franchisevereniging voorbij zien komen volgens mij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:03 schreef exelletor het volgende:
Ook de franchiser hier in de buurt is begonnen met een afhaalpunt. Mooi om te ziek dat franchisers gewoon meer pick-up points hebben dan AH zelf.
Iemand haalde het bij ons eens uit zijn zak en gooide het op de grond.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ik heb ook nog wel eens wat opgeruimd zonder luier eromheen.
Hmm... Opeens vind ik het begeleiden van klanten naar het klantentoilet om daar dan vervolgens een kwartier te staan wachten tot ze weer klaar zijn een heel stuk minder erg...quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ik heb ook nog wel eens wat opgeruimd zonder luier eromheen.
Een kwartier?quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:32 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Hmm... Opeens vind ik het begeleiden van klanten naar het klantentoilet om daar dan vervolgens een kwartier te staan wachten tot ze weer klaar zijn een heel stuk minder erg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |