abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138387187
Voor als je een tweedde verdieping hebt (waar de kantine zit of kantoren ofzo). Aan een onwetende nieuwe medewerker vragen of die even wil helpen de machine de trap op te tillen. "Er is iets gevallen boven"
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:25:38 #102
387249 exelletor
exelleren?
pi_138387189
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:24 schreef SLP_ het volgende:
Ja, maar heb dus zojuist besloten dat ik dat niet meer ga doen :P Ik had goede hoop dat ik de tentamens zou kunnen halen terwijl ik een halfjaar geen colleges meer heb gevolgd, maar ben er vandaag achter gekomen dat ik mezelf zwaar heb overschat :')

Zit nu te twijfelen of SBRM via NTI wil gaan studeren zodat ik er gewoon bij kan werken, maar is wel kut omdat je dan geen stufi krijgt :')
Doe je SBRM in Diemen? Welke leerjaar?
pi_138387196
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:25 schreef d4v1d het volgende:
Voor als je een tweedde verdieping hebt (waar de kantine zit of kantoren ofzo). Aan een onwetende nieuwe medewerker vragen of die even wil helpen de machine de trap op te tillen. "Er is iets gevallen boven"
Hahahahaha, ik zou me kapot lachen :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:26:38 #104
387249 exelletor
exelleren?
pi_138387219
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb hem een keer op het kantoor gekregen. Eruit krijgen was moeilijker. :')
pi_138387220
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

Voor 2015 :?

Ik zag ook een begroting voorbijkomen, maar die wordt toch maar 1 keer per jaar vastgesteld in het laatste kwartaal ofzo? Ik vond het al vreemd.
Nee meestal hebben je nog een forecast2. Waarin omzetten worden bijgesteld enzo.

Vorig jaar hebben we zelfs ieder kwartaal een nieuwe urenbegroting gehad omdat diverse optimalisaties in de uren werden doorgevoerd
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138387229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:25 schreef exelletor het volgende:

[..]

Doe je SBRM in Diemen? Welke leerjaar?
Nope, sta nu nog ingeschreven als student Journalistiek aan de HU :P Maar wil eigenlijk SBRM doen zonder dat ik elke dag naar school moet omdat ik wel wil blijven werken :)
pi_138387252
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:24 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja, maar heb dus zojuist besloten dat ik dat niet meer ga doen :P Ik had goede hoop dat ik de tentamens zou kunnen halen terwijl ik een halfjaar geen colleges meer heb gevolgd, maar ben er vandaag achter gekomen dat ik mezelf zwaar heb overschat :')

Zit nu te twijfelen of SBRM via NTI wil gaan studeren zodat ik er gewoon bij kan werken, maar is wel kut omdat je dan geen stufi krijgt :')
Ik doe SBRM deeltijd, maar krijg inderdaad ook geen studiefinanciering.

Maar dat ene weekje even doorbijten, en je hebt je P? Kun je ook eventueel naar de uni.
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:27:49 #108
387249 exelletor
exelleren?
pi_138387259
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:26 schreef SLP_ het volgende:
Nope, sta nu nog ingeschreven als student Journalistiek aan de HU :P Maar wil eigenlijk SBRM doen zonder dat ik elke dag naar school moet omdat ik wel wil blijven werken :)
Okee, succes iig. ^O^
pi_138387285
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:26 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Nee meestal hebben je nog een forecast2. Waarin omzetten worden bijgesteld enzo.

Vorig jaar hebben we zelfs ieder kwartaal een nieuwe urenbegroting gehad omdat diverse optimalisaties in de uren werden doorgevoerd
Ah zo, wij stellen niets bij geloof ik :9
pi_138387364
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:27 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik doe SBRM deeltijd, maar krijg inderdaad ook geen studiefinanciering.

Maar dat ene weekje even doorbijten, en je hebt je P? Kun je ook eventueel naar de uni.
Deeltijd heb ik ook naar gekeken, maar dan moet je alsnog naar school toe toch? Ik weet gewoon niet hoe ik de studie zou kunnen betalen zonder stufi. Misschien dat ik m'n ouders lief aan kan kijken, maar wilde eigenlijk financieel niet meer afhankelijk zijn van hen :P

Ja, maar heb het tentamen van vandaag niet gehaald ;( En woensdag heb ik nog een tentamen en moet voor vrijdag een essay inleveren, maar dat gaat me niet lukken. Wel zonde, maarja. Ik denk dat m'n docenten van het vwo me keihard uitlachen als ik naar de uni ga :') Heb zes jaar lang te horen gekregen dat ze nooit begrepen hebben hoe ik op het vwo terecht ben gekomen :')

Merk dat ik nu gewoon toe ben aan een werkend leven :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:27 schreef exelletor het volgende:

[..]

Okee, succes iig. ^O^
Thanks! :)
pi_138387463
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:33 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Deeltijd heb ik ook naar gekeken, maar dan moet je alsnog naar school toe toch? Ik weet gewoon niet hoe ik de studie zou kunnen betalen zonder stufi. Misschien dat ik m'n ouders lief aan kan kijken, maar wilde eigenlijk financieel niet meer afhankelijk zijn van hen :P

Ja, maar heb het tentamen van vandaag niet gehaald ;( En woensdag heb ik nog een tentamen en moet voor vrijdag een essay inleveren, maar dat gaat me niet lukken. Wel zonde, maarja. Ik denk dat m'n docenten van het vwo me keihard uitlachen als ik naar de uni ga :') Heb zes jaar lang te horen gekregen dat ze nooit begrepen hebben hoe ik op het vwo terecht ben gekomen :')

Merk dat ik nu gewoon toe ben aan een werkend leven :P

[..]

Thanks! :)
Aanwezigheid is niet verplicht op het HBO :)

Er word van je verwacht dat je zelfstandig kunt werken en je mag zelf kijken of je de lessen wel of niet bijwoont. Maar het is inderdaad een bak geld. En het wordt elk jaar meer. Ik zit dit schooljaar op ruim 1500 euro. Gelukkig kan ik het makkelijk missen. Nadeel is dat je het volledig zelf op moet hoesten als je geen studiefinanciering krijgt.

Overigens wel zonde van dit schooljaar, maar soms gaat het niet zoals je graag zou willen :)
pi_138387498
Ik zit net op Facebook te kijken

quote:
tsss stomme flut albert heyn.. ik denk heey das makkelijk thuisbezorgen voor maar 99 cent daar wil ik wel gebruik van maken.. dus online alle koopjes der uit gevist en n paar exstra dingetjes.. kom tot een totaal bedrag van 35 euries( vind ik al veel) wil ik afronden staat er doodleuk.. we bezorgen vanaf 70 euro.... ja dagggggg!!!! niet bepaald klantvriendelijk zo niet iedereen heeft genoeg geld om in 1 keer voor zoveel te bestellen.. bedankt AH u maakt mijn maandag ochtend echt goed...NOT
Ik moest lachen :P
pi_138387529
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:38 schreef mujentas het volgende:

[..]

Aanwezigheid is niet verplicht op het HBO :)

Er word van je verwacht dat je zelfstandig kunt werken en je mag zelf kijken of je de lessen wel of niet bijwoont. Maar het is inderdaad een bak geld. En het wordt elk jaar meer. Ik zit dit schooljaar op ruim 1500 euro. Gelukkig kan ik het makkelijk missen. Nadeel is dat je het volledig zelf op moet hoesten als je geen studiefinanciering krijgt.

Overigens wel zonde van dit schooljaar, maar soms gaat het niet zoals je graag zou willen :)
Waar studeer jij het? InHolland zou voor mij het dichtstbij zijn, maar daar wil ik absoluut niet naartoe. HU is dan de volgende optie, maar daar moet je dus meteen in werkgroepen aan de slag :P
pi_138387535
KLB / Het leven van een wajonger mooi meissie

Allejezus. Dat je zoveel aids in 'n OP kan krijgen :o _O_
pi_138387583
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:43 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Waar studeer jij het? InHolland zou voor mij het dichtstbij zijn, maar daar wil ik absoluut niet naartoe. HU is dan de volgende optie, maar daar moet je dus meteen in werkgroepen aan de slag :P
Inholland, maar ik zou het ook niemand aanraden hoor. Dat is echt een school met zware issues.

Ik heb een jaar verspild omdat ze een cijfer van mij kwijt waren en ik dus niet mocht beginnen met afstuderen.

Projectgroepen hoort nu eenmaal bij het HBO, maar ik heb er zelf ook een hekel aan hoor.
pi_138387606
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:43 schreef d4v1d het volgende:
KLB / Het leven van een wajonger mooi meissie

Allejezus. Dat je zoveel aids in 'n OP kan krijgen :o _O_
Klinkt als onze kwaliteitsmedewerker. Als hij met een dame praat dan denk hij meteen dat ze een relatie hebben samen.
pi_138387706
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:46 schreef mujentas het volgende:

[..]

Inholland, maar ik zou het ook niemand aanraden hoor. Dat is echt een school met zware issues.

Ik heb een jaar verspild omdat ze een cijfer van mij kwijt waren en ik dus niet mocht beginnen met afstuderen.

Projectgroepen hoort nu eenmaal bij het HBO, maar ik heb er zelf ook een hekel aan hoor.
Wow, dat is echt super lullig :{ Ja, ik heb zo'n hekel aan werkgroepen en ik gok dat die verplicht zijn op de HU ;( Denk dat het toch maar NTI wordt. Kost wel wat geld, maar dan moet ik maar zuiniger leven. Vind het toch zonde om helemaal geen diploma te halen :P
pi_138388525
Ik heb zondag van 13-17 gewerkt, maar stond eigenlijk van 13-15 ingepland. Vervolgens heb ik om elf uur 's avonds op plaza gekeken of het aangepast was, maar er stond nog steeds 13-15. Is dit mogelijk als het wel is aangepast of moet ik even langsgaan?
Moo
pi_138388917
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
Wel leuk hoe daar staat "we zoeken blijvers" maar je er na 3 jaarcontracten wordt uitgegooid
Nee hoor , wie goed is , blijft bij ons :)
In het kader van goed werkgeverschap is volgens mij 3 jaar geleden al ingevoerd
pi_138388924
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:17 schreef feydark het volgende:
Ik sta woensdag naast mijn normale shift ook ingeroosterd van 1700 tot 1800 voor een gesprek met de regiomanager over hoe het gaat in de winkel etc. Gebeurt dit vaker bij de ah? (Ben maar een simpele vakkenvuller dus vond het een beetjee raar)
Hebben wij ook deze week. Ik heb morgen een gesprek met OM of een anders SM. Het zijn een soort van blue paper sessies om de winkel iedere dag beter te maken
pi_138388934
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 06:23 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

Hebben wij ook deze week. Ik heb morgen een gesprek met OM of een anders SM. Het zijn een soort van blue paper sessies om de winkel iedere dag beter te maken
brown papier sessies. Maar jij zit er dus ook al zo lang dat je die hebt meegemaakt?????
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138388945
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 06:27 schreef ikbenschipper het volgende:
brown papier sessies. Maar jij zit er dus ook al zo lang dat je die hebt meegemaakt?????
jep :) heb onlangs mijn 12.5 jarig huwelijk met AH gevierd
pi_138388971
Vandaag een dagje werken in mijn vakantie.. Wist ik van te voren dat het zulk mooi weer zou zijn...
pi_138389500
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:55 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Wow, dat is echt super lullig :{ Ja, ik heb zo'n hekel aan werkgroepen en ik gok dat die verplicht zijn op de HU ;( Denk dat het toch maar NTI wordt. Kost wel wat geld, maar dan moet ik maar zuiniger leven. Vind het toch zonde om helemaal geen diploma te halen :P
Waarom meld je je niet aan voor sbrm duaal via ah? Zit volgens mij in Diemen, of iig daar in de buurt. Je krijgt geen stufi maar dat hoeft ook niet want alle koeten die je voor school maakt krijg je vergoed. En je verdient leuk bij.
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:23:12 #125
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138390323
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 08:18 schreef SausDip het volgende:

[..]

Waarom meld je je niet aan voor sbrm duaal via ah? Zit volgens mij in Diemen, of iig daar in de buurt. Je krijgt geen stufi maar dat hoeft ook niet want alle koeten die je voor school maakt krijg je vergoed. En je verdient leuk bij.
Duaal bij AH kan alleen nog maar via Stenden (of zoiets) in Leeuwarden
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')