Hahaha we zitten op 1 april ....quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef mujentas het volgende:
ikbenschipper heeft nog niet naar de datum gekeken
I wishquote:
Check eerst gequote post en antwoord.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
150% nog wel met toeslag.Heerlijk luizenleventje, tenzij je de volgende dag tentamens hebt.
De beveiliger vroeg of 'ie z'n sleutels even mocht lenen. Geen probleem. Als 'ie ze vervolgens per ongeluk meeneemt... ander verhaal.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:08 schreef mujentas het volgende:
Wel slordig trouwens dat hij zijn sleutels incl. kluissleutel laat slingeren.
22:30, ja. Laatste klanten waren om 22:12 pas weg, was anders rond 20 al klaar. Rest van de tijd bestond uit koelcel netjes maken, beetje restanten bijvullen, banca's spiegelen, door winkel longboarden terwijl TLVK bij de deur moest wachten op die beveiliger. Vervolgens moest hij ook nog wat dingen afmaken. Echtquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoelaat waren jullie klaar met schoonmaken enzo, toen de rest weg kon. 22:30 zeker?
Wat heb je de rest van de tijd zitten doen? Lijkt me behoorlijk saai..
Ook hier: eerst gequote postquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:11 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Oh das wel kut zeg. Tenzij je toch niets beter te doen hebt, dan is het makkelijk geld verdienen
Wij mogen weer 48uur per week minder gebruiken. Om gek van te worden!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
euhhh nee. er komt wel een nieuwe begroting voor alle winkels., om voornamelijk en beter omzetplan voor alle winkels te hebben.
Winkels waarvan de omzet in de begroting behoorlijk stijgt zouden er wel indirecte uren bij kunnen krijgen. Allen daalt de begrootte omzet eerder bij de meeste winkels.
Het zal maar zo zijn dat iemand jou het echt verteld hadquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wel met een serieuze reactie komen.
Olijfolie met de schoonmaakmachine?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef mujentas het volgende:
David kun je met de schoonmaakmachine naar kassa 4 komen, er is een fles olijfolie gevallen.
* David onderbreekt zijn zuivelwerkzaamheden en rijdt met de machine naar de kassa, en ziet niets liggen *
Hihi, 1 april, kikker in je bil.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef mujentas het volgende:
David kun je met de schoonmaakmachine naar kassa 4 komen, er is een fles olijfolie gevallen.
* David onderbreekt zijn zuivelwerkzaamheden en rijdt met de machine naar de kassa, en ziet niets liggen *
Ga me niet zeggen dat je het frikandelbroodje bent vergeten he..quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:21 schreef SLP_ het volgende:
Heb trouwens fucking veel red bull ingenomen (ja i know super slecht) omdat ik wilde leren voor m'n tentamen, maar heb zojuist besloten dat ik gewoon helemaal meteen er mee kap en dus niets meer ga doen, maar nu ben ik zo erg wakker dat ik de komende zes uur niet meer kan slapen. Zwaar zwaar leven. Blijven jullie ook allemaal mee wakker?
Morgen toets om half negen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:21 schreef SLP_ het volgende:
Heb trouwens fucking veel red bull ingenomen (ja i know super slecht) omdat ik wilde leren voor m'n tentamen, maar heb zojuist besloten dat ik gewoon helemaal meteen er mee kap en dus niets meer ga doen, maar nu ben ik zo erg wakker dat ik de komende zes uur niet meer kan slapen. Zwaar zwaar leven. Blijven jullie ook allemaal mee wakker?
Dit brengt me op ideeën.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef mujentas het volgende:
Je zou toch voor je P gaan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:21 schreef SLP_ het volgende:
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat je het frikandelbroodje bent vergeten he..
In de aanbieding voor 99 cent. Voorheen waren ze altijd al 99 centquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat je het frikandelbroodje bent vergeten he..
Ja, maar heb dus zojuist besloten dat ik dat niet meer ga doenquote:
Voor 2015quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:23 schreef ikbenschipper het volgende:
Morgen trouwens even kijken wat onze nieuwe begroting doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |