Geen U-turn makenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:
Is er trouwens een regel ofzo dat dat ding niet achteruit mag? Ik zie hier mensen altijd een cirkel maken (wat dus even duurt aangezien de draaicirkel behoorlijk groot is) terwijl je gewoon achteruit kan en weer vooruit eroverheen?
Nee, maar als je het water aan het opzuigen bent gaat achteruit niet zo makkelijk. En sowieso gaat vooruit sneller dan achteruit.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:
Is er trouwens een regel ofzo dat dat ding niet achteruit mag? Ik zie hier mensen altijd een cirkel maken (wat dus even duurt aangezien de draaicirkel behoorlijk groot is) terwijl je gewoon achteruit kan en weer vooruit eroverheen?
Dat lukte mij dus nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat lukte mij dus nietStond ik dus aan de voorkant van dat ding te trekken om hem iets te verschuiven omdat ik anders niet meer weg kwam
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat lukte mij dus nietStond ik dus aan de voorkant van dat ding te trekken om hem iets te verschuiven omdat ik anders niet meer weg kwam
![]()
Hopelijk duurt het nog even voordat jij je B-rijbewijs krijgt. Gevaar op de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Ik stond zegmaar in een hoek waar aan beide zijde tegen de muur een banca stond.. De voorkant van de Zamboni zat tegen de ene bancarella aan, de achterkant tegen de andere bancaquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het nog even voordat jij je B-rijbewijs krijgt. Gevaar op de weg.
Ja, moet je eerder bijsturenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik stond zegmaar in een hoek waar aan beide zijde tegen de muur een banca stond.. De voorkant van de Zamboni zat tegen de ene bancarella aan, de achterkant tegen de andere banca
Ja daar was ik inmiddels achterquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:55 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)4907347284900&type=1
Als je voor je rijbewijs gaat, moet je ook kunnen fileparkeren.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:52 schreef d4v1d het volgende:
Ja daar was ik inmiddels achter![]()
Wel pas nadat ik klem stond
Anders kan je dit nog proberenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Ok, zal zo nog een keer vragen, en anders idd zelf erachteraan deze week!
Bedankt voor de tips.
Euhm, daar is nu geen sprake meer van?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
Wel leuk hoe daar staat "we zoeken blijvers" maar je er na 3 jaarcontracten wordt uitgegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Euhm, daar is nu geen sprake meer van?Volgens de OR/OM niet nee.. Maar ik durf te wedden dat dit nog in veel winkels zal worden gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat je die geen OT gaat geven, maar als je als kader niet loopt te slapen verleng je het eerste of tweede contract geeneens, dan laat je het niet aankomen op 3 jaarcontractenquote:Op maandag 31 maart 2014 23:09 schreef mujentas het volgende:
We zoeken nog mensen die tot 10 kunnen tellen.
Voor zover ik weet bepaalt de OM voor een groot deel wat er in de winkels gebeurt. Bij ons worden ook OT's gegeven aan iedereen die tot 20 kan tellen, omdat de OM daar nadrukkelijk op had gewezen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:09 schreef d4v1d het volgende:
Volgens de OR/OM niet nee.. Maar ik durf te wedden dat dit nog in veel winkels zal worden gedaan.
als jij je werk goed doet en het zeer aannemelijk is dat je niet jaren bij ah blijft werken kan je echt wel een ot krijgen. En dan zeg ik altijd wel dat ik vind dat je iets meer moet kunnen dan "vullen" maar tellen e.d. Geeft toch wel een toegevoegde waarde.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
Wel leuk hoe daar staat "we zoeken blijvers" maar je er na 3 jaarcontracten wordt uitgegooid
Iemand die alleen vult kan best een paar jaar contracten krijgen. Maar is ook wel vervangbaar. Sta je open voor magazijn, tellen e.d. Kom je wat sneller voor een ot in aanmerking.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik snap dat je die geen OT gaat geven, maar als je als kader niet loopt te slapen verleng je het eerste of tweede contract geeneens, dan laat je het niet aankomen op 3 jaarcontracten
Snap ik, maar ik nam aan dat Mujentas met "tot 10 tellen" bedoelde dat je geen 'downer' moet zijn zoals we ze hier vaker noemenquote:Op maandag 31 maart 2014 23:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Iemand die alleen vult kan best een paar jaar contracten krijgen. Maar is ook wel vervangbaar. Sta je open voor magazijn, tellen e.d. Kom je wat sneller voor een ot in aanmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |