Denken dat we zamboni's gebruikenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook toen ik googelde.. Die gebruik je dan toch niet in een winkel?
Alleen is hoekjes met zo'n ding iets moeilijker te doen lijkt mij. Als je voor de trekker (of hoe dat gebogen ding ook heet) kan je zien of je er precies langs gaat of er naast zietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 21:00:02 ]
Wasmiddel krijg ik nog weg met de Taski, toen ik voor de eerste keer door olijfolie heen ging, was iedereen minder blij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dikke tip: een plas wasmiddel schoonmaken met de dweilmachine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wasmiddel krijg ik nog weg met de Taski, toen ik voor de eerste keer door olijfolie heen ging, was iedereen minder blij.
Of de kruimelzuiger.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
Daar pak je toch gewoon een bezem voor? Of de stofzuiger?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer doenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 21:05:23 ]
Nee, zout of kattengrid om de olijfolie mee te absorberen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh op die fiets.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Nee, zout of kattengrid om de olijfolie mee te absorberen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh op die fiets.Ik dacht dat je met de machine over een pak kattengrind wou wat open was gescheurd
Deze manquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh op die fiets.Ik dacht dat je met de machine over een pak kattengrind wou wat open was gescheurd
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |