Een kant is de luchtvergrendeling, de andere is een handrem. Wel handig als je met een pallet Heineken door de winkel draaft en vol in de ankers moet voor een overstekende blaag van drie turven hoog.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die hebben we nog steeds. Eén kant van de hendel is al kapot sinds ik er werk, heb dus ook geen idee waar het voor is.
Kartonpers.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:35 schreef einschtein het volgende:
Die hebben we nog steeds. Eén kant van de hendel is al kapot sinds ik er werk, heb dus ook geen idee waar het voor is.
Ah, had ik kunnen weten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een kant is de luchtvergrendeling, de andere is een handrem. Wel handig als je met een pallet Heineken door de winkel draaft en vol in de ankers moet voor een overstekende blaag van drie turven hoog.
Totdat de elektrieke pompwagen ermee kapt, en je alsnog alles met de handpompwagen de winkel in mag rijden. Onze C1000 had een aktiestraat van 24 pallets, daar wordt je niet vrolijk van..quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou me een hoop rugklachten besparen.
Ja, dat snap ik wel. Maar ik bedoelde meer de hendels op dat ding.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:39 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wordt dat palettruck(of whatever) niet voor gebruikt om die rolly's te verplaatsen?
Oh haha.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:40 schreef einschtein het volgende:
Ja, dat snap ik wel. Maar ik bedoelde meer de hendels op dat ding.
Pallet sappen op de handpompquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:39 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Totdat de elektrieke pompwagen ermee kapt, en je alsnog alles met de handpompwagen de winkel in mag rijden. Onze C1000 had een aktiestraat van 24 pallets, daar wordt je niet vrolijk van..
(Wel lekker terug skaten op de pompwagens!
Tien pallets dubbelfrisss in de winkel..quote:
Op dat soort momenten kon ik altijd heel schattig kijken en doen alsof ik een meisje was.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:42 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tien pallets dubbelfrisss in de winkel..
70 Kratten bier op een pallet is ook geen lichtgewicht trouwens!
Ik gebruik dat ding altijd wanneer ik weer eens een volle zuivelcontainer per ongeluk scheef de cel (met opstaande oprijdplank) in rijd en daardoor één van de zijden wegschuift en de bodemplaat aan één kant niet meer in het gaatje valt waardoor de hele boel om dreigt te donderenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef exelletor het volgende:
Nooit meegemaakt. De hoogtepunt van soortgelijke modellen was/is deze:
[ afbeelding ]
Neem aan oprijdt? Krijg nooit meer dan twee op een klep, altijd zo scheef als het maar kan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Volle containerperszakken til ik altijd met de hand op de laadklep
Ja, wie niet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding altijd wanneer ik weer eens een volle zuivelcontainer per ongeluk scheef de cel (met opstaande oprijdplank) in rijd en daardoor één van de zijden wegschuift en de bodemplaat aan één kant niet meer in het gaatje valt waardoor de hele boel om dreigt te donderen
Volle containerperszakken til ik altijd met de hand op de laadklep
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:44 schreef Janneke141 het volgende:
Op dat soort momenten kon ik altijd heel schattig kijken en doen alsof ik een meisje was.
DK pakt die baal karton van de rolly en gooit hem met een backflip zo die wagen in, zoals een eckte baas betaamt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
Neem aan oprijdt? Krijg nooit meer dan twee op een klep, altijd zo scheef als het maar kan.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
Neem aan oprijdt? Krijg nooit meer dan twee op een klep, altijd zo scheef als het maar kan.
VERREKTE KOEKWAUS. MET OE KARTON. HIER HEDDE DA' DING.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
DK pakt die baal karton van de rolly en gooit hem met een backflip zo die wagen in, zoals een eckte baas betaamt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:54 schreef d4v1d het volgende:
Oh, ik dacht dat die gele een zamboni was maar die heten dus taski's?Met de Taski reed ik brokken ja
Wat is de zamboni dan? Die blauwe?
Ik dacht vroeger altijd dat er Taksi stondquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:54 schreef d4v1d het volgende:
Oh, ik dacht dat die gele een zamboni was maar die heten dus taski's?Met de Taski reed ik brokken ja
Wat is de zamboni dan? Die blauwe?
Dat las ik net ook ja..quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat er Taksi stond
Ja, dat vond ik ook toen ik googelde.. Die gebruik je dan toch niet in een winkel?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Een zamboni is een dweilwagen die wordt gebruikt om een ijsbaan mee te dweilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |