Was David laatst bij jou op bezoek?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Haha, blijkbaar ben ik onhandig ofzo. Ik vind 't echt een kutding en heb al regelmatig een klant een bijna-enkelbreuk berzorgd. Die vorige schoonmaakmachine had ook gewoon een toetertje, ideaal!
Dan wil ik best iedere ochtend dweilen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:13 schreef exelletor het volgende:
Jammer dat die grotere met een stoel alleen voor XL's, gewoon relaxt de rondjes in de winkel maken.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dan wil ik best iedere ochtend dweilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik ookJa, doh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij ons moet je er gewoon achteraan lopen hoor. Er staat er wel eentje met stoel, maar die is van een extern schoonmaakbedrijf wat 's ochtends de hele winkel doet, maar daar hebben wij geen sleutel van.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:13 schreef exelletor het volgende:
Jammer dat die grotere met een stoel alleen voor XL's, gewoon relaxt de rondjes in de winkel maken.
Oh, gewoon een keer de sleutel pikken als ze even niet aan het opletten zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Bij ons moet je er gewoon achteraan lopen hoor. Er staat er wel eentje met stoel, maar die is van een extern schoonmaakbedrijf wat 's ochtends de hele winkel doet, maar daar hebben wij geen sleutel van.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:16 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh, gewoon een keer de sleutel pikken als ze even niet aan het opletten zijn.
Joh, ik heb al een paar keer die dweil aan de achterkant eraf gereden toen ik hem iets te enthousiast op de parkeerplek in het magazijn manoeuvreerdequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:11 schreef einschtein het volgende:
DoorgestokenKaart kan dus ook al niet met dat ding omgaan.
Ik moet toegeven dat die zuigers ook niet echt goed vast zitten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Joh, ik heb al een paar keer die dweil aan de achterkant eraf gereden toen ik hem iets te enthousiast op de parkeerplek in het magazijn manoeuvreerde
Ja, heb ik ook. Bij ons is de stang waarmee je de schrobbers naar beneden doet ook al helemaal krom.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Joh, ik heb al een paar keer die dweil aan de achterkant eraf gereden toen ik hem iets te enthousiast op de parkeerplek in het magazijn manoeuvreerde
In mijn herinnering was die vorige dweilmachine niet kapot te krijgen. Dit ding flikkert al uit elkaar als je er een schop tegenaan geeft.
Ik dacht echt dat ik dat ding gesloopt had en wilde eigenlijk zo snel mogelijk weglopen en alles ontkennen. Maar je blijkt dat ding gewoon weer vast te kunnen klikkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat die zuigers ook niet echt goed vast zitten.
Ook weleens gehad. Vooral leuk als je bij de kassa's staat en alles loopt onder.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik dacht echt dat ik dat ding gesloopt had en wilde eigenlijk zo snel mogelijk wegrennen en alles ontkennen. Maar je blijkt dat ding gewoon weer vast te kunnen klikken
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ook weleens gehad. Vooral leuk als je bij de kassa's staat en alles loopt onder.
Die hebben we nog steeds. Eén kant van de hendel is al kapot sinds ik er werk, heb dus ook geen idee waar het voor is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef exelletor het volgende:
Nooit meegemaakt. De hoogtepunt van soortgelijke modellen was/is deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:29 schreef Ferry_76 het volgende:
Maar mijn favoriete speeltje uit al die jaren was toch wel deze:
[ afbeelding ]
En het latere model:
[ afbeelding ]
En deze dingen:
[ afbeelding ]
Wat is daar toen veel schade mee gereden!
Zou me een hoop rugklachten besparen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Bier/fris op pallets. Meteen terug invoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |