Ik heb van een geheime bron op FOK! gehoord dat er in de LB een schitterende chille nieuwe studieruimte isquote:Op maandag 31 maart 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke nice
zeg maar een tijd, ik ben toch van plan de rest van mn dag nuttig te besteden in de ub als er ruimte is
Ayequote:

Jij woont in groningenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je me belooft om 15:00 bij Academie of Harmonie te wachten, want jij bent mijn gids.
 weet ik veel waar die toko zit
 weet ik veel waar die toko zit

Oh daar ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb van een geheime bron op FOK! gehoord dat er in de LB een schitterende chille nieuwe studieruimte is
[..]
Aye

Alsof ik ooit naar Pintelier gaquote:Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij woont in groningenweet ik veel waar die toko zit

quote:Op maandag 31 maart 2014 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja, jij komt alleen maar in van die nichterige tenten

Zeg het maar, ik neem Paxcon wel mee.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen ook wel ergens anders heen hoor.
maar dat is op drie meter van Harmonie gebouw

Diss je me nu?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik je herkennen aan je wolvenshirt?

Wel met een volle maan erop hequote:Op maandag 31 maart 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wolvenshirts zijn juist mooi
Ik denk dat ik donderdag mijn mooiste aandoe

Ja hallo, zeg dan even in welke kant we op moeten lopen. Ik raak in de war nu.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pintelier gaat toevallig om 15.00 open dus als jullie toch in de buurt zijn

jonge kijk gewoon op google mapsquote:Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo, zeg dan even in welke kant we op moeten lopen. Ik raak in de war nu.

quote:Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo, zeg dan even in welke kant we op moeten lopen. Ik raak in de war nu.

Wat wil jij Paxcon? Wachten op Johannes bij Harmonie of Academie, of met mij 1 minuut alleen zijn (wat begrijpelijk is)?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel wachten bij Harmonie of Academiegebouw als het te moeilijk voor jullie bachelor studenten is

Misschien wil hij wel alleen met mij zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat wil jij Paxcon? Wachten op Johannes bij Harmonie of Academie, of met mij 1 minuut alleen zijn (wat begrijpelijk is)?

Goede bierkaart.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.depintelier.nl/wp-content/uploads/pintelier.pdf
Ze hebben ook cola en appelsap

Wat veel....quote:Op maandag 31 maart 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.depintelier.nl/wp-content/uploads/pintelier.pdf
Ze hebben ook cola en appelsap

Dit gaat niet werken, dat snap jij natuurlijk ook wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Etsu, JV en ik spreken af bij harmonie, misschien kun jij een paar minuten later verschijnen in de Pintelier?

Nooit geweestquote:Op maandag 31 maart 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het goed is komt het uit Groningen.

holy shitquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:49 schreef badschaap het volgende:
ik meld me aan voor de opleiding chemie, krijg ik een assesement voor Forensisch Laboratorium Onderzoe

Groepsprojecten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 06:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh nice. Om 6 uur wakker worden om voor je groepje shit af te maken, komen ze met een enorme berg extra shit aan zetten. Altijd fijn. En dan zou ik een verzaker zijn. Fijn...
 Maar die extra shit valt wel onder jouw deel of wat?
 Maar die extra shit valt wel onder jouw deel of wat?

Jup. Zeiken op mij dat ik andere dingen niet af had op tijd, okay. Maar het is niet dat je met dat materiaal wat kon doen omdat hij zaterdagnacht tot zondag vroeg in de middag strak stond van de XTC.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Groepsprojecten.Maar die extra shit valt wel onder jouw deel of wat?
 Voor 2 verschillende opleidingen. Dusja. Ik doe dit voor spek en bonen. Het kan nooit af zijn vanmiddag en als we wonderbaarlijk genoeg verder mogen dan maar 2 weken uitzitten.
 Voor 2 verschillende opleidingen. Dusja. Ik doe dit voor spek en bonen. Het kan nooit af zijn vanmiddag en als we wonderbaarlijk genoeg verder mogen dan maar 2 weken uitzitten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |