Ik heb van een geheime bron op FOK! gehoord dat er in de LB een schitterende chille nieuwe studieruimte isquote:Op maandag 31 maart 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke nice
zeg maar een tijd, ik ben toch van plan de rest van mn dag nuttig te besteden in de ub als er ruimte is
Ayequote:
Jij woont in groningenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je me belooft om 15:00 bij Academie of Harmonie te wachten, want jij bent mijn gids.
Oh daar ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb van een geheime bron op FOK! gehoord dat er in de LB een schitterende chille nieuwe studieruimte is
[..]
Aye
Alsof ik ooit naar Pintelier gaquote:Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij woont in groningenweet ik veel waar die toko zit
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja, jij komt alleen maar in van die nichterige tenten
Zeg het maar, ik neem Paxcon wel mee.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen ook wel ergens anders heen hoor.
maar dat is op drie meter van Harmonie gebouw
Diss je me nu?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik je herkennen aan je wolvenshirt?
Wel met een volle maan erop hequote:Op maandag 31 maart 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wolvenshirts zijn juist mooi
Ik denk dat ik donderdag mijn mooiste aandoe
Ja hallo, zeg dan even in welke kant we op moeten lopen. Ik raak in de war nu.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pintelier gaat toevallig om 15.00 open dus als jullie toch in de buurt zijn
jonge kijk gewoon op google mapsquote:Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo, zeg dan even in welke kant we op moeten lopen. Ik raak in de war nu.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo, zeg dan even in welke kant we op moeten lopen. Ik raak in de war nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |