Wat wil jij Paxcon? Wachten op Johannes bij Harmonie of Academie, of met mij 1 minuut alleen zijn (wat begrijpelijk is)?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel wachten bij Harmonie of Academiegebouw als het te moeilijk voor jullie bachelor studenten is

Misschien wil hij wel alleen met mij zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat wil jij Paxcon? Wachten op Johannes bij Harmonie of Academie, of met mij 1 minuut alleen zijn (wat begrijpelijk is)?

Goede bierkaart.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.depintelier.nl/wp-content/uploads/pintelier.pdf
Ze hebben ook cola en appelsap

Wat veel....quote:Op maandag 31 maart 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.depintelier.nl/wp-content/uploads/pintelier.pdf
Ze hebben ook cola en appelsap

Dit gaat niet werken, dat snap jij natuurlijk ook wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Etsu, JV en ik spreken af bij harmonie, misschien kun jij een paar minuten later verschijnen in de Pintelier?

Nooit geweestquote:Op maandag 31 maart 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het goed is komt het uit Groningen.

holy shitquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:49 schreef badschaap het volgende:
ik meld me aan voor de opleiding chemie, krijg ik een assesement voor Forensisch Laboratorium Onderzoe

Groepsprojecten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 06:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh nice. Om 6 uur wakker worden om voor je groepje shit af te maken, komen ze met een enorme berg extra shit aan zetten. Altijd fijn. En dan zou ik een verzaker zijn. Fijn...
 Maar die extra shit valt wel onder jouw deel of wat?
 Maar die extra shit valt wel onder jouw deel of wat?

Jup. Zeiken op mij dat ik andere dingen niet af had op tijd, okay. Maar het is niet dat je met dat materiaal wat kon doen omdat hij zaterdagnacht tot zondag vroeg in de middag strak stond van de XTC.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Groepsprojecten.Maar die extra shit valt wel onder jouw deel of wat?
 Voor 2 verschillende opleidingen. Dusja. Ik doe dit voor spek en bonen. Het kan nooit af zijn vanmiddag en als we wonderbaarlijk genoeg verder mogen dan maar 2 weken uitzitten.
 Voor 2 verschillende opleidingen. Dusja. Ik doe dit voor spek en bonen. Het kan nooit af zijn vanmiddag en als we wonderbaarlijk genoeg verder mogen dan maar 2 weken uitzitten.

Ugh, wat een ellende.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. Zeiken op mij dat ik andere dingen niet af had op tijd, okay. Maar het is niet dat je met dat materiaal wat kon doen omdat hij zaterdagnacht tot zondag vroeg in de middag strak stond van de XTC.
Ik ga toch stoppen met de opleiding. Ik had op een of andere manier de illusie dat ik beeldend creatief wasVoor 2 verschillende opleidingen. Dusja. Ik doe dit voor spek en bonen. Het kan nooit af zijn vanmiddag en als we wonderbaarlijk genoeg verder mogen dan maar 2 weken uitzitten.

zeg fuck jullie ik ga wegquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. Zeiken op mij dat ik andere dingen niet af had op tijd, okay. Maar het is niet dat je met dat materiaal wat kon doen omdat hij zaterdagnacht tot zondag vroeg in de middag strak stond van de XTC.
Ik ga toch stoppen met de opleiding. Ik had op een of andere manier de illusie dat ik beeldend creatief wasVoor 2 verschillende opleidingen. Dusja. Ik doe dit voor spek en bonen. Het kan nooit af zijn vanmiddag en als we wonderbaarlijk genoeg verder mogen dan maar 2 weken uitzitten.

ja tochquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo los ik het ook altijd op
goedemorgen trouwens

Nou de colleges sociale psychologie waren enorm interessant, dus dat hoekje misschien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ugh, wat een ellende.
Maar stoppen, ja? Weet je al wat je dan eventueel zou willen doen?
Nah. Ik weet dat het straks gaat falen. Ik had gisteravond een mailtje gestuurd om alvast de schuld op me te nemen, zodat zij wel hun punten konden halen.quote:

"I don't have the time, nor the crayons to explain it to you."quote:

welk stadjequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou de colleges sociale psychologie waren enorm interessant, dus dat hoekje misschien.
En sowieso hier weg. Weg uit dit halfstadje
[..]
Nah. Ik weet dat het straks gaat falen. Ik had gisteravond een mailtje gestuurd om alvast de schuld op me te nemen, zodat zij wel hun punten konden halen.
Ik zit er sterk aan te denken nog een mailtje te sturen om dat gedeeltelijk terug te trekken.w

Volgens mij doe je veel te moeilijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou de colleges sociale psychologie waren enorm interessant, dus dat hoekje misschien.
En sowieso hier weg. Weg uit dit halfstadje
[..]
Nah. Ik weet dat het straks gaat falen. Ik had gisteravond een mailtje gestuurd om alvast de schuld op me te nemen, zodat zij wel hun punten konden halen.
Ik zit er sterk aan te denken nog een mailtje te sturen om dat gedeeltelijk terug te trekken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |