Ugh, wat een ellende.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. Zeiken op mij dat ik andere dingen niet af had op tijd, okay. Maar het is niet dat je met dat materiaal wat kon doen omdat hij zaterdagnacht tot zondag vroeg in de middag strak stond van de XTC.
Ik ga toch stoppen met de opleiding. Ik had op een of andere manier de illusie dat ik beeldend creatief wasVoor 2 verschillende opleidingen. Dusja. Ik doe dit voor spek en bonen. Het kan nooit af zijn vanmiddag en als we wonderbaarlijk genoeg verder mogen dan maar 2 weken uitzitten.

zeg fuck jullie ik ga wegquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. Zeiken op mij dat ik andere dingen niet af had op tijd, okay. Maar het is niet dat je met dat materiaal wat kon doen omdat hij zaterdagnacht tot zondag vroeg in de middag strak stond van de XTC.
Ik ga toch stoppen met de opleiding. Ik had op een of andere manier de illusie dat ik beeldend creatief wasVoor 2 verschillende opleidingen. Dusja. Ik doe dit voor spek en bonen. Het kan nooit af zijn vanmiddag en als we wonderbaarlijk genoeg verder mogen dan maar 2 weken uitzitten.

ja tochquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo los ik het ook altijd op
goedemorgen trouwens

Nou de colleges sociale psychologie waren enorm interessant, dus dat hoekje misschien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ugh, wat een ellende.
Maar stoppen, ja? Weet je al wat je dan eventueel zou willen doen?
Nah. Ik weet dat het straks gaat falen. Ik had gisteravond een mailtje gestuurd om alvast de schuld op me te nemen, zodat zij wel hun punten konden halen.quote:

"I don't have the time, nor the crayons to explain it to you."quote:

welk stadjequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou de colleges sociale psychologie waren enorm interessant, dus dat hoekje misschien.
En sowieso hier weg. Weg uit dit halfstadje
[..]
Nah. Ik weet dat het straks gaat falen. Ik had gisteravond een mailtje gestuurd om alvast de schuld op me te nemen, zodat zij wel hun punten konden halen.
Ik zit er sterk aan te denken nog een mailtje te sturen om dat gedeeltelijk terug te trekken.w

Volgens mij doe je veel te moeilijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou de colleges sociale psychologie waren enorm interessant, dus dat hoekje misschien.
[..]
Nah. Ik weet dat het straks gaat falen. Ik had gisteravond een mailtje gestuurd om alvast de schuld op me te nemen, zodat zij wel hun punten konden halen.
Ik zit er sterk aan te denken nog een mailtje te sturen om dat gedeeltelijk terug te trekken.

Vanmiddag geef ik ze mooi een superdoei en een gigadag.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij doe je veel te moeilijk.
Leg uit dat je er gewoon echt geen zin in hebt, dat je stopt, dat zij maar verder moeten gaan.
yolo je ziet ze toch nooit meer

quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Je moet in Illustrator en Photoshop dit A3 vel digitaliseren. Ik heb er een foto van gemaakt met mijn iPhone"
800x600 resolutie.

moest lachen toen ik dat zeiquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanmiddag geef ik ze mooi een superdoei en een gigadag.

ja, volgende week vrijdag matchingdagquote:

Ik kan het vooral niet aangezien ik er niet meer achter sta. Lijntjes overtrekken kan ik wel, maar ik krijg dus het kutwerkquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:30 schreef supersof het volgende:
Niet lullig hoor,
maar wat hebben zij aan iemand die er geen zin in heeft. Dan kunnen ze het net zo goed zelf doen. Waarschijnlijk doen ze het zelf ook nog beter aangezien jij het dus niet kan. No offense.

We hebben al een distinctie tussen de superdoei en de ok doei. De gigadag zal ik voorstellenquote:

Wat is distinctiequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben al een distinctie tussen de superdoei en de ok doei. De gigadag zal ik voorstellen

Dat vind ik ook heel interessant. Heb er twee keer een opleiding in gevolgd, in die richting, maar was het uiteindelijk ook niet. Maar het blíjft boeiend.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik zit er sterk aan te denken nog een mailtje te sturen om dat gedeeltelijk terug te trekken.

ooooh okequote:

Zullen we roommates with benefits worden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel interessant. Heb er twee keer een opleiding in gevolgd, in die richting, maar was het uiteindelijk ook niet. Maar het blíjft boeiend.
Dat laatste kan ik wel begrijpen, ik wil ook weg uit dit gehucht.

Omg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Je moet in Illustrator en Photoshop dit A3 vel digitaliseren. Ik heb er een foto van gemaakt met mijn iPhone"
800x600 resolutie.

quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we roommates with benefits worden?

Hij kon hem niet inscannen bij de printshop vanwege geldproblemen. Serieus. Ik geloof nooit dat ie daar niet genoeg geld voor heeft, verbaast me dat het geld kost. En als hij niet kan betalen door bankgezeik had ik ook iemand anders kunnen vragen.quote:

Gewoon te lui geweest.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij kon hem niet inscannen bij de printshop vanwege geldproblemen. Serieus. Ik geloof nooit dat ie daar niet genoeg geld voor heeft, verbaast me dat het geld kost. En als hij niet kan betalen door bankgezeik had ik ook iemand anders kunnen vragen.

Ik misschien naar Den Haag, dus wie weet.quote:

welke opleiding?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, volgende week vrijdag matchingdag

Het pitoreske en antroposofische Zutphen.quote:

Je hebt gewoon een ontzettende kutdag. Maar misschien maakt die date het wel weer leuk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En daarbij kickt de hooikoorts in. Ik hoest als een zeehond en snotter als een malle. En ik heb vanavond een date.
Je zou bijna denken dat het allemaal een grap is op een dag als vandaag

quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En daarbij kickt de hooikoorts in. Ik hoest als een zeehond en snotter als een malle. En ik heb vanavond een date.
Je zou bijna denken dat het allemaal een grap is op een dag als vandaag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |