Dus jij denkt dat een bedrijf dat in 2001 failliet ging triljarden verdient aan een protocol dat in 2005 in werking trad?quote:Op dinsdag 1 april 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Held. Het is inderdaad een ziek-smerige business. Enron die miljarden triljarden uit jouw naieve zak trekt "omdat je de planeet wil redden". Puh-lease. De planeet is veel sterker dan wij. VEEL sterker. Let maar op.
Nog maar eens, tot ie doordringt:
Deze onzin geloof je toch nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tijd om de NATO te versterken en Poetin een toontje lager te laten zingen. Hoe overweldigender de troepenmacht bij de grenzen (niet op Russisch grondgebied zelf) hoe minder snel het tot een oorlog zal komen, met heel Europa en Noord-America moeten wij Rusland toch wel op haar knieën krijgen als de USA ons wat helpt met dat schaliegas.
Op zich interesseert het mij niet dat een land wat groter wordt, het zijn de motieven waarmee Rusland dat wil die mij niet bevallen aangezien dat best wel eens erg nadelig zou kunnen uitvallen voor Europa.
Tot 1940 was meer dan 95% van de Krim Tataars. Toen begon de ontvolking door Stalin. Alle Tataren werden gedeporteerd en vervangen door Russen. De Tataren waren de eerste mensen die zich in de 13e eeuw permanent vestigden in de Krim.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze hebben het inderdaad niet, maar dat weerhoudt ze er niet van gewoon dik bij te drukken natuurlijk.
Oh en @topic: geloof er niks van. De Krim is en was Russisch, Finland is dat totaal niet.
In 1944 hebben ze Finland met speels gemak in de pan gehakt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:20 schreef Twiitch het volgende:
Ach, de vorige keer kregen ze ook een pak slaag van de Finnen.
`quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In 1944 hebben ze Finland met speels gemak in de pan gehakt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
`
Kom eens met een link naar die oorlog dan? Naar mijn weten hebben ze nooit met speels gemak de Finnen verslagen?
quote:Nadat de Sovjets de Duitsers tot de terugtocht hadden gedwongen kon in 1944 een grote troepenmacht worden vrijgemaakt voor het terugdrijven van de Finse bezettingsmacht. De tegenaanval op de Finnen werd op 9 juni van dat jaar ingezet, synchroon met de geallieerde landing in Normandië. Net als in de Winteroorlog konden de Finnen niet standhouden tegenover het enorme numerieke overwicht. Van onderhandelingsruimte bleek geen sprake meer. De Finse troepen werden gestaag de grens overgedreven
Bron
Nope... maar om hoeveel zullen we wedden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aldus theunderdog Live vanuit het Kremlin!
De Finnen gingen in 1941 een bondgenootschap aan met Nazi Duitsland om het eerder in de 1ste winter-oorlog verloren terrein op de Russen terug te veroveren. De finnen hebben overig nooit heel erg diep in Russisch grondgebied doorgestoten en wilden ook niet mee doen aan het beleg van Leningrad (huidige st Petersburg). Nadat de Duitsers definitief tot de terugtocht waren gedwongen was het terugdringen van de Finnen een niet al te moeilijke opgave.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
`
Kom eens met een link naar die oorlog dan? Naar mijn weten hebben ze nooit met speels gemak de Finnen verslagen?
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat zij die AGW-hoax keihard aansturen. En als een bedrijf failliet is geraakt, is het ineens machteloos geworden? Omdat de top guys zijn gearresteerd en ze nu weer allemaal vrij (dood) zijn, is het monster onschadelijk gemaakt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:07 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat een bedrijf dat in 2001 failliet ging triljarden verdient aan een protocol dat in 2005 in werking trad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |