Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Die van het paard? Ja dat is awkward.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:38 schreef Reemi het volgende:
Leuk ook als de dame in kwestie dit op TV ziet
Ik zou keihard wegrennenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dames, wat zouden jullie nou vinden van Alex' aanpak?
Dit kan toch niet echt zijn. Dit mág niet echt zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 21:38 schreef Reemi het volgende:
Leuk ook als de dame in kwestie dit op TV ziet
Dat is het enige wat hij serieus neemt.quote:
Och dat was toch da meiske wat van een paard was gekukeld ?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is het enige wat hij serieus neemt.
Waarbij hij zich meer zorgen maakte om het paard dan om haarquote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Och dat was toch da meiske wat van een paard was gekukeld ?
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef luckass het volgende:
Trekpaarden. Die zal Marc wel waarderen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Och dat was toch da meiske wat van een paard was gekukeld ?
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij komt een bekende tegen die al even een zender om had gedaan thuis
De opperkneus.quote:
Waarschijnlijk ook nog clopper en g-fur kijkerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
Brony én furry. Je maakt het jezelf wel gemakkelijk.
Shemalesquote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef nikky het volgende:
Ik val op mannen en vrouwen. ..... En alles er tussen in
Wait... what?
Eeeeeen never mind..quote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef Eerin het volgende:
Die muts-vriend zou ik nog wel doen denk ik. Hem niet, vreselijk. En fur suit ook niet. Nep BDSM
Wíl ik weten wat dat is?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog clopper en g-fur kijker
Hij mag Eerin?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef Eerin het volgende:
Die muts-vriend zou ik nog wel doen denk ik. Hem niet, vreselijk. En fur suit ook niet. Nep BDSM
johannes_vermeer lijkt me echt een hete godquote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef marcodej het volgende:
Als ik me een uiterlijk bij johannes_vermeer moet voorstellen, kom ik bij Guynio uit.
Toen ging ik alleen nog af op het ver weg beeld en dat hij nog geen fur suit wilde. Nu hoeft het niet meer.quote:
Idd... Mocht het ooit te makkelijk worden dan weet ik wat me te doen staatquote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
Brony én furry. Je maakt het jezelf wel gemakkelijk.
Nee, hij is te jong. Dus dan gaat het al over.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je geinteresseerd bent in Guynio's vrije tijd
En hoe ziet die er uit?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef marcodej het volgende:
Als ik me een uiterlijk bij johannes_vermeer moet voorstellen, kom ik bij Guynio uit.
Dat is absoluut een feit wat dat betreft.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes_vermeer lijkt me echt een hete god
Zoals het klinkt.quote:
Het is een hele subcultuur, er zijn in NL ook bronyconventiesquote:Op maandag 31 maart 2014 21:44 schreef utrecht1970 het volgende:
Dit is toch nep. Een man die fan is van my little pony
Ik heb net gegoogled, en ik kan je vertellen dat het echt is.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:44 schreef utrecht1970 het volgende:
Dit is toch nep. Een man die fan is van my little pony
Wat gebeurt er op zulke conventies? Gaan ze dan massaal naar de bios of zo?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is een hele subcultuur, er zijn in NL ook bronyconventies
MLP kijken, ponies kopen, merchandise kopen (zelfgemaakte shit), verkleden als pony, dansen en zingenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:45 schreef Eerin het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op zulke conventies? Gaan ze dan massaal naar de bios of zo?
Die vissticks van Iglo? Lijkt me ook niet.quote:
Hank Moodyquote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Eerin het volgende:
[..]
Jouw avatar of hoe heet zoiets, leidt me echt ontzettend af. Wat een goede foto
Klinkt als een K3 concert.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
MLP kijken, ponies kopen, merchandise kopen (zelfgemaakte shit), verkleden als pony, dansen en zingen
Dat is SC zelf.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Eerin het volgende:
[..]
Jouw avatar of hoe heet zoiets, leidt me echt ontzettend af. Wat een goede foto
Volgens mij hetzelfde als op al die nerdconventies..spelletjes, films, merchandising, rare pakken aandoen etcquote:Op maandag 31 maart 2014 21:45 schreef Eerin het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op zulke conventies? Gaan ze dan massaal naar de bios of zo?
Kut, ik ben echt te eerlijk om hier op te komenquote:
Hahahaquote:Op maandag 31 maart 2014 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kut, ik ben echt te eerlijk om hier op te komen
De Brony's zijn fan van de laatste generatie MLPquote:Op maandag 31 maart 2014 21:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Benieuwd of er 19 jarige jongen reageert als ik tzt de little pony collectie van mijn dochter op markgplaats zet.
Kans op sex: ben dan tenminste fan van transformeren of heman......
In mijn hoofd zag johannes_vermeer eruit als Johannes van the voice of idols of zo, maar inmiddels heeft dat mentale beeld plaats gemaakt voor dit beeld.quote:
Ah, een kenner!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De Brony's zijn fan van de laatste generatie MLP
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kut, ik ben echt te eerlijk om hier op te komen
Johannes van the voice was helemaal een creep, maar het was beter dan die bultrug.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:49 schreef Eerin het volgende:
[..]
In mijn hoofd zag johannes_vermeer eruit als Johannes van the voice of idols of zo, maar inmiddels heeft dat mentale beeld plaats gemaakt voor dit beeld.
Die lesbische uit Hengeloo is ook wel oké hoor! Althans, dat denk ikquote:Op maandag 31 maart 2014 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Bij het kijken naar dit programma beland ik telkens in een nog diepere dimensie van ongeloof... De enige die ik nog enigszins normaal vind is die kleine Limbo van 31...
Mwoa, zolang ze niet praat.quote:
quote:
Is dat wat vrouwen doen als ze nieuw ondergoed hebben gekocht?quote:
Dat vond ik echt een toffe meidquote:Op maandag 31 maart 2014 21:50 schreef Eerin het volgende:
[..]
Die lesbische uit Hengeloo is ook wel oké hoor! Althans, dat denk ik
Die scoorde vorige week ook aardig op de awkward-ladder met d'r "ik wil een neger" en d'r starende moederquote:Op maandag 31 maart 2014 21:50 schreef Eerin het volgende:
[..]
Die lesbische uit Hengeloo is ook wel oké hoor! Althans, dat denk ik
Ja zij inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een toffe meid
Melissa toch??
Dat is niet de lesbische uit Hengelooquote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die scoorde vorige week ook aardig op de awkward-ladder met d'r "ik wil een neger" en d'r starende moeder
Plaatje 6 bedoel je??quote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
- Zoek 'Silvie' op google afbeeldingen
- Kijk naar 7e plaatje
- Profit
U is een ambtenaar?quote:
Zulke lompe boeren leren het nooitquote:Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer leert hij eens dat vrouwen niet geil worden van dubbelzinnige opmerkingen
Die man is echt een heldquote:
zie ik nu pasquote:
Geen idee. Ik stap nooit in DH.quote:
Prachtig gekniptquote:
Het ziet er niet uitquote:Op maandag 31 maart 2014 21:55 schreef 314 het volgende:
[..]
zie ik nu pashad een vriend van me vroeger ook, van die geschoren streepjes boven zijn oren, maar dat was in begin jaren '90
Ik kom zelf ook als je begrijpt wat ik bedoel. wink wink.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef Jay_Snake het volgende:
Nee, zomaar meiden uitnodigen...kneus! Hoi, wil je op mn verjaardag komen...
Hij is iig mijn heldquote:
Ajax op je achterhoofd laten scheren was toen nog hipquote:Op maandag 31 maart 2014 21:55 schreef 314 het volgende:
[..]
zie ik nu pashad een vriend van me vroeger ook, van die geschoren streepjes boven zijn oren, maar dat was in begin jaren '90
Welke kansen?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
Dan stink je toch ook helemaal naar friet en vetzooi. Daar gaan je kansen.
Vergeet de sportschool niet...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef DjinN het volgende:
Ik denk dat ze Guynio beter een tripje richting de kapper kunnen geven
Ook datquote:
Nemen!quote:
Dat is nog niet eens het grootste probleem denk ik. Voor mij is zijn lichaam nog niet eens de grootste no-go, veel meer z'n rare hobby en dat rare haar.quote:
Een goede vriend zekerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:57 schreef nikky het volgende:
Hey, ik ken ook een fokker die Fristi drinkt tijdens het uitgaan.
Ik ben bang dat-ie een kilootje of 20-30 te zwaar is in de scene.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:58 schreef SilentChaos het volgende:
Wees dan echt gay: zorg voor jezelf en zie er net iets te goed uit
Ik weet zijn naam niet meer. Was tijdens een van de meets in Utrecht.quote:
Trust me, als vrouw heb je nog best wel kansen in gaybarsquote:Op maandag 31 maart 2014 21:58 schreef ChatGirl het volgende:
Volgens mij heb je als vrouw nog meer kans in deze bar.
Doe er wat aan zou ik dan denkenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben bang dat-ie een kilootje of 20-30 te zwaar is in de scene.
Yepquote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef Eerin het volgende:
[..]
Trust me, als vrouw heb je nog best wel kansen in gaybars
Ik zou het niet durven zeggen, ik kom daar nooit. Lijkt me trouwens wél enorm tof.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef Eerin het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef Eerin het volgende:
[..]
Echt de grootste beta van het programmaquote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Marc![]()
Die wekt bij mij altijd een hele mix van emoties op
Ik vind het zelf fantastisch, dus zeker aanrader.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven zeggen, ik kom daar nooit. Lijkt me trouwens wél enorm tof.
Een homo meenemen?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef Eerin het volgende:
[..]
Echt hè,wat een idiootquote:Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook als je begrijpt wat ik bedoel. wink wink.
Guynio lijkt me wel een chille gast, Alex is echt een mongoolquote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef DjinN het volgende:
En toch mag ik Guynio veel meer dan AlexNiet zo lomp enz. Vrouwen knappen zo ontzettend af op hork-gedrag
Of Marc is gewoon een pauperquote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef Metalfreak het volgende:
Ik neem aan dat BoRent een sponsor is van het programma...
Die is knettergek en obsessiefquote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Marc![]()
Die wekt bij mij altijd een hele mix van emoties op
Dit. Guynio lijkt mij wel een gezellige gast. Beetje onvolwassen.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef DjinN het volgende:
En toch mag ik Guynio veel meer dan AlexNiet zo lomp enz. Vrouwen knappen zo ontzettend af op hork-gedrag
Ben ook wel een paar keer naar homotenten geweestquote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven zeggen, ik kom daar nooit. Lijkt me trouwens wél enorm tof.
hij verhoort even iemandquote:Op maandag 31 maart 2014 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
Die Marc vind ik gewoon echt heel vervelend, ik gun hem gewoon echt geen vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |