Jij denkt dat ze gezellig binnen waren om ringen uit te kiezen? En oei, per ongeluk de man hebben beschoten?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:47 schreef Metaan het volgende:
[..]
Jij weet al wat er precies gebeurd is bij die juwelier?
Misschien even het onderzoek afwachten?
jij weet niet eens of ze gewapend waren om te beginnenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:49 schreef kawotski het volgende:
[..]
het was in reactie op. Verder interesseert het me niet wat de uitkomst is, die lieverdjes hadden daar niets te zoeken met hun wapen. Hadden ze die thuis gelaten dan liepen ze nu nog vrolijk rond.
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:45 schreef kawotski het volgende:
Als ik hun ouders was dan schopte ik de daders postuum nog even hun kist uit
Oh, dus de juwelier heeft zichzelf door zijn hand geschoten?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef Metaan het volgende:
[..]
jij weet niet eens of ze gewapend waren om te beginnen
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef Metaan het volgende:
[..]
jij weet niet eens of ze gewapend waren om te beginnen
Exact. En dat men na 40 jaar falend "beleid" met dat soort softe methodes nog steeds denkt zo te kunnen scoren. Verbazingwekkend.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De PvdA aanpak voor het Marokkanenprobleem; meer coaching, persoonlijke begeleiding, organiseren van leuke activiteiten, bieden van perspectieven. Al met al heeft dit heeft de afgelopen decennia ook al zo goed gewerkt![]()
Het ironische is nog dat de 'gewone' arbeider waar de PvdA eerst voor stond met extra lastenverzwaringen wordt opgezadeld om de tig kansloze overheidsbaantjes te bekostigen die hiervoor nodig zijn.
en het aantal stelde al niet veel voor.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Die groep is afgelopen week wel iets kleiner geworden.
Daarnaast ruimen ze ook elkaar op. Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:35 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
en het aantal stelde al niet veel voor.
Doet dat er toe? Dat zijn alleen maar gevolgen. Ik heb niet 1 marokkaan die overval horen veroordelen....Begin daar maar eens mee...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:47 schreef Metaan het volgende:
[..]
Jij weet al wat er precies gebeurd is bij die juwelier?
Misschien even het onderzoek afwachten?
Welke uitspraken zijn dan precies racistisch?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:35 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
[..]
Dat veel geen racist zullen zijn wil ik wel geloven. Maar dat veel uitspraken racistisch van aard zijn kun je moeilijk ontkennen.
De politiek heeft er geen schuld aan dat Marokkanen alle foute lijstjes aanvoeren, dat is eerst en vooral de schuld van de Marokkaanse gemeenschap zelf.quote:Mensen vergeten dat je met een Nederlands paspoort, nou eenmaal Nederlander bent. Daar is weinig aan te doen. Er moet inderdaad eindelijk eens actie komen in het aanpakken van de problemen ipv het alleen maar praten. Maar het simpele klootjesvolk kijkt niet verder dan dat, volgens hun moeten dan maar gewoon alle 'buitenlanders' weg. Ze vergeten alleen dat het geen buitenlanders (meer) zijn.
Het lijkt wel of het weer tijd is geworden om een bepaalde groep de schuld in de schoenen te schuiven voor alle shit die er speelt. Terwijl er maar 1 schuldige in dezen is, en dat is weerrrr de politiek. Dus misschien dat het tijd is om gezamenlijk daar maar eens voor de stoep te gaan staan.
Jawel want de politiek stelt de opsporingsrichting emn prioriteiten vast. Onze VMBO politiemacht wordt opgedragen zich te richten op wat straatcrimineeltjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:05 schreef Quiche_lorraine het volgende:
De politiek heeft er geen schuld aan dat Marokkanen alle foute lijstjes aanvoeren, dat is eerst en vooral de schuld van de Marokkaanse gemeenschap zelf.
Jij zegt dus eigenlijk dat criminaliteit wordt gemaakt door de opsporingsdiensten? In de jaren zeventig kon je met dat soort gekkigheid aankomen, maar anno nu toch echt niet meer...quote:Op maandag 31 maart 2014 23:10 schreef Metaan het volgende:
[..]
Jawel want de politiek stelt de opsporingsrichting emn prioriteiten vast. Onze VMBO politiemacht wordt opgedragen zich te richten op wat straatcrimineeltjes.
Zo leeft meneer Erik Staal (VESTIA - 3,4 miljard verdwenen) nog als een prins op Aruba.
Witte fraude in Nederland wordt nauwelijks vervolgd. Wist je dat niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:14 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Jij zegt dus eigenlijk dat criminaliteit wordt gemaakt door de opsporingsdiensten?
Je reageert niet op mijn vraag. Waarom niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:17 schreef Metaan het volgende:
[..]
Witte fraude in Nederland wordt nauwelijks vervolgd. Wist je dat niet?
De politie zou het ook niet begrijpen. Die zijn daar niet voor opgeleid.
Dat blijkt op geen enkele wijze uit mijn reactie.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:26 schreef Metaan het volgende:
Je snapt dus niet dat als je bepaalde vormen van criminaliteit niet opspoort en vervolgt deze niet in de statistieken terecht komt. En de daders niet in de gevangenis.
gewapende overvallen en andere (zware) straatcriminaliteit worden redelijk systematisch aangepakt. en terecht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:02 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Leg maar eens uit waarom gewapende overvallen en andere (zware) straatcriminaliteit een minder groot probleem zou zijn omdat bepaalde andere vormen van criminaliteit minder opsporingsprioriteit hebben.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:49 schreef Metaan het volgende:
[..]
gewapende overvallen en andere (zware) straatcriminaliteit worden redelijk systematisch aangepakt. en terecht.
andere vormen van criminaliteit niet. en dat is een groot probleem ja.
ik stel een nieuw subforum voor - MAR voor marokkanen in het nieuwsquote:Op maandag 31 maart 2014 19:18 schreef DJKoster het volgende:
Topic #134648646 over dit onderwerp.
Is er geen centraal Marokkanenproblematiek topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |