Gelukkig kun je met RoS enchanten. Ik heb al zo vaak bijna iets gesalvaged, waarbij ik me nog net op tijd realiseer dat ik gewoon die nutteloze stat kan vervangen door iets anders.quote:
Normaal gesproken wel. Een rift is ook niet van begin tot guardian, want er kunnen wel tien verdiepingen zijnquote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef stbabylon het volgende:
Zitten er in die rifts trouwens meer mobs/bazen dan normaal voor dat gebied? Zo lijkt het wel nml.
I knowquote:Op donderdag 3 april 2014 12:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Een rift is ook niet van begin tot guardian, want er kunnen wel tien verdiepingen zijn
Haha , meesterlijkquote:
Ja, kutitems blijven kutitems natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , meesterlijk![]()
Gisteren nog 3x een legendary helm voor me gedropt , echt bizar..... helaas allemaal uber kut stats waar enchanten niet tegenaan kon
Moeje nie doen man, is kutquote:Op donderdag 3 april 2014 13:50 schreef Monolith het volgende:
Wanneer ik tijd heb ga ik de tor VI Arreat Core chest runs nog wel eens proberen.
Dat is toch allemaal RoS? Die expension komt binnenkort ook naar de Xbox volgensmij. Weet er niet alles van af om eerlijk te zijn. Maar lijkt me wel een toffe expension, vooral die rifts.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja met de laatste patch en de uitbreiding is er weer heel wat bijgekomen. Sowieso nieuwe act en character.
Daarnaast een extra play mode. Je hebt campaign (gewoon questjes) en daarnaast adventure mode. In adventure mode kun je bounties doen in alle acts. Doe je alle bounties van een act dan krijg je een Horadric Cache. Die kun je openen voor items. Ook krijg je rift fragments, die je weer kunt gebruiken om rifts te openen. Dat zijn een soort van random dungeons (gebaseerd op de reguliere area's uiteraard) waarin je monsters moet mollen totdat je 100% hebt bereikt en dan een boss verslaan.
Ook is er nog een extra NPC waarbij je één eigenschap van een item kunt rerollen naar een andere eigenschap, de infernal machine fights zijn compleet anders, enzovoort.
Binnenkort review op FOK!gamesquote:Op donderdag 3 april 2014 14:12 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal RoS? Die expension komt binnenkort ook naar de Xbox volgensmij. Weet er niet alles van af om eerlijk te zijn. Maar lijkt me wel een toffe expension, vooral die rifts.
Kut qua drops of kut als in geen zak aan?quote:
Een vriend van je? :0 wiedanquote:Op donderdag 3 april 2014 14:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kut qua drops of kut als in geen zak aan?
Het tweede geloof ik direct, maar een vriend van me had wel aardig goede resultaten met die runs.
Floyd uit de Fok!clan zonder Fok!account.quote:
Floyd rende gistrun met me meequote:Op donderdag 3 april 2014 14:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Floyd uit de Fok!clan zonder Fok!account.
Gezelligheidquote:Op donderdag 3 april 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een clan?
Die had binnen een uur toch flink wat legs. Jij toch ook? Volgens mij zag ik jou er ook een hele bende identifyen.quote:
Ik heb er een heleboel binnengeharktquote:Op donderdag 3 april 2014 14:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die had binnen een uur toch flink wat legs. Jij toch ook? Volgens mij zag ik jou er ook een hele bende identifyen.
Haha , inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2014 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, kutitems blijven kutitems natuurlijk.
Gisteren ook effe gedaan , echt uberquote:Op donderdag 3 april 2014 13:50 schreef Monolith het volgende:
Wanneer ik tijd heb ga ik de tor VI Arreat Core chest runs nog wel eens proberen.
Ah, juistum, dus ook gezeur of je wil helpen, domme irritante vragen en geneuzel in je chat als je rustig wil spelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gezelligheid
Vrijwel altijd iemand om mee te spelen
Genoeg mensen die je advies kunnen geven als je wat wil vragen etc
En? Is crit dan niet meer goed?quote:Op donderdag 3 april 2014 02:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben fire barbarian en heb al van mn gloves +17% fire damage skills.
Neuh, iedereen weet wel wsup. En geen gezeur of je wil helpen, maar wel van hey ik heb een <potje> gemaakt, join maar als je zin hebt.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, juistum, dus ook gezeur of je wil helpen, domme irritante vragen en geneuzel in je chat als je rustig wil spelen.
PASS
Als andere dingen beter worden, dan wordt het relatief gezien minder.quote:
Heb die tijd gehad in WoW.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neuh, iedereen weet wel wsup. En geen gezeur of je wil helpen, maar wel van hey ik heb een <potje> gemaakt, join maar als je zin hebt.
Je kan natuurlijk altijd ff kijken en weer leaven als het je niet bevalt he
Ach, ik vind de FOK! guild best aight, geen gezeik of gezeur, af en toe een beetje ouwehoerenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb die tijd gehad in WoW.
Had the guild, did my time, go the t-shirt
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ach, ik vind de FOK! guild best aight, geen gezeik of gezeur, af en toe een beetje ouwehoeren
Precies, het is gewoon lekker casual. Geen hardcore gaming regeltjes, geen mensen die enkel lopen zeiken of leechen, enzovoort.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ach, ik vind de FOK! guild best aight, geen gezeik of gezeur, af en toe een beetje ouwehoeren
Das heel fijn, voor die mensen die dat zoekenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon lekker casual. Geen hardcore gaming regeltjes, geen mensen die enkel lopen zeiken of leechen, enzovoort.
Wat zoek je dan in een clan?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das heel fijn, voor die mensen die dat zoekenMaar ik dus niet. Evengoed bedankt.
Bij WoW heb je toegang tot meer achievements en items, als zoiets er was, dan zou het interessant zijn voor mij.quote:
Ah, volgens mij is dat er in D3 niet iddquote:Op donderdag 3 april 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij WoW heb je toegang tot meer achievements en items, als zoiets er was, dan zou het interessant zijn voor mij.
Het is wel handig voor co-op. Niets frustrerender dan pub games met 13-jarigen.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das heel fijn, voor die mensen die dat zoekenMaar ik dus niet. Evengoed bedankt.
Dat doe ik af en toe met vrienden, maar ben sinds de topdagen van WoW eigenlijk wel klaar met multiplayer. 3 jaar samenspelen voor teveel uren in de week is genoegquote:Op donderdag 3 april 2014 15:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel handig voor co-op. Niets frustrerender dan pub games met 13-jarigen.
Het is ook vooral singleplayer met de optie tot multiplayerquote:Op donderdag 3 april 2014 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doe ik af en toe met vrienden, maar ben sinds de topdagen van WoW eigenlijk wel klaar met multiplayer. 3 jaar samenspelen voor teveel uren in de week is genoeg
+19% increase is best wel veel gezien al mijn dps fire is...is meer dps dan +6% crit.quote:
ja ik heb ook wel FFXI gespeeld, waar je soms overdag 2 uur stond te wachten roepende dat je op zoek was naar mensen die een party wilden vormen, maar D3 is heel anders. Het is geen MMORPG. Het is gewoon een action RPG, waarbij je 's avonds ff kijkt wie er uit je clan wat aan het doen is als je online komt, een game in gaat en wat speelt. Ik vind juist het solo spelen enorm saai en al heel snel gewoon grindwerk worden.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doe ik af en toe met vrienden, maar ben sinds de topdagen van WoW eigenlijk wel klaar met multiplayer. 3 jaar samenspelen voor teveel uren in de week is genoeg
quote:Now let's say you have Azurewrath and Frostburn Gauntelets equipped giving you one source of 20% cold skill damage and another source of 15% cold skill damage.
This is an "additive" stat and your total bonus to cold skills is simply the sum of all your bonuses.
You will have a total bonus of 1+ [0.2 (Azurewrath) + 0.15 (Frosties)] = 1.35
Ray of Frost will now deal 510% * 1.35 = 688.5% weapon damage.
As you can see, this stat is immensly powerful. A normal character will usually get about 9.23% total damage increase from the 6% Critical Hit Chance stat on your Bracers. If, instead of that stat, you went with 15% <elemental> skill damage you would be getting a massive 15% total damage increase to your <element> skills.
This is 1.63x as much damage increase as the CHC!!!
Ik nietquote:Op donderdag 3 april 2014 15:47 schreef Monolith het volgende:
. Ik vind juist het solo spelen enorm saai en al heel snel gewoon grindwerk worden.
Alleen opletten dat die <elemental> increase % niet is meegenomen in je dps sheet.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10271827106
Kijk maar hoe ziek de increase is .
Ik krijg het idee dat jij en Monolith mij kostte wat kost in de clan willen krijgenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef hugecooll het volgende:
Ik krijg het idee dat je denkt dat een clan de verplichting tot samenspelen met zich meebrengt
Neuh, het is meer zo dat jij niet wil joinen <omdat>, terwijl <omdat> niet klopt. Of je wel of niet joint, maakt me eigenlijk geen fuck uitquote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij en Monolith mij kostte wat kost in de clan willen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |