Gelukkig kun je met RoS enchanten. Ik heb al zo vaak bijna iets gesalvaged, waarbij ik me nog net op tijd realiseer dat ik gewoon die nutteloze stat kan vervangen door iets anders.quote:
Normaal gesproken wel. Een rift is ook niet van begin tot guardian, want er kunnen wel tien verdiepingen zijnquote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef stbabylon het volgende:
Zitten er in die rifts trouwens meer mobs/bazen dan normaal voor dat gebied? Zo lijkt het wel nml.
I knowquote:Op donderdag 3 april 2014 12:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Een rift is ook niet van begin tot guardian, want er kunnen wel tien verdiepingen zijn
Haha , meesterlijkquote:
Ja, kutitems blijven kutitems natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , meesterlijk![]()
Gisteren nog 3x een legendary helm voor me gedropt , echt bizar..... helaas allemaal uber kut stats waar enchanten niet tegenaan kon
Moeje nie doen man, is kutquote:Op donderdag 3 april 2014 13:50 schreef Monolith het volgende:
Wanneer ik tijd heb ga ik de tor VI Arreat Core chest runs nog wel eens proberen.
Dat is toch allemaal RoS? Die expension komt binnenkort ook naar de Xbox volgensmij. Weet er niet alles van af om eerlijk te zijn. Maar lijkt me wel een toffe expension, vooral die rifts.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja met de laatste patch en de uitbreiding is er weer heel wat bijgekomen. Sowieso nieuwe act en character.
Daarnaast een extra play mode. Je hebt campaign (gewoon questjes) en daarnaast adventure mode. In adventure mode kun je bounties doen in alle acts. Doe je alle bounties van een act dan krijg je een Horadric Cache. Die kun je openen voor items. Ook krijg je rift fragments, die je weer kunt gebruiken om rifts te openen. Dat zijn een soort van random dungeons (gebaseerd op de reguliere area's uiteraard) waarin je monsters moet mollen totdat je 100% hebt bereikt en dan een boss verslaan.
Ook is er nog een extra NPC waarbij je één eigenschap van een item kunt rerollen naar een andere eigenschap, de infernal machine fights zijn compleet anders, enzovoort.
Binnenkort review op FOK!gamesquote:Op donderdag 3 april 2014 14:12 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal RoS? Die expension komt binnenkort ook naar de Xbox volgensmij. Weet er niet alles van af om eerlijk te zijn. Maar lijkt me wel een toffe expension, vooral die rifts.
Kut qua drops of kut als in geen zak aan?quote:
Een vriend van je? :0 wiedanquote:Op donderdag 3 april 2014 14:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kut qua drops of kut als in geen zak aan?
Het tweede geloof ik direct, maar een vriend van me had wel aardig goede resultaten met die runs.
Floyd uit de Fok!clan zonder Fok!account.quote:
Floyd rende gistrun met me meequote:Op donderdag 3 april 2014 14:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Floyd uit de Fok!clan zonder Fok!account.
Gezelligheidquote:Op donderdag 3 april 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een clan?
Die had binnen een uur toch flink wat legs. Jij toch ook? Volgens mij zag ik jou er ook een hele bende identifyen.quote:
Ik heb er een heleboel binnengeharktquote:Op donderdag 3 april 2014 14:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die had binnen een uur toch flink wat legs. Jij toch ook? Volgens mij zag ik jou er ook een hele bende identifyen.
Haha , inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2014 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, kutitems blijven kutitems natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |