Ik had hem al gelezen ...quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nogmaals:
[..]
Enigszins een frost build te noemen. Familiar met icicle voor slows en freezes, frozen orb als main damage, black hole met absolute zero voor extra dmg op ice skills. Archon gewoon aangehouden, die doet zo ziekelijk veel dmg extra dat het erg dom zou zijn om die niet te gebruiken. En uiteraard electrocute met SoP voor snelle ranged AP regen. En ice armor met chilling aura voor nog meer slows en freezes.
Iedere kill geeft +5% dmg geloof ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat je vroegâh in Archon-mode kon blijven, zolang je maar killde. Kan dat niet meer?
Ja, dat lees ik nu ook. Maar eerder kon je, zolang je killde, in Archon blijven. Dacht ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iedere kill geeft +5% dmg geloof ik
Da's ook wel nicequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik nu ook. Maar eerder kon je, zolang je killde, in Archon blijven. Dacht ik.
niet meer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat je vroegâh in Archon-mode kon blijven, zolang je maar killde. Kan dat niet meer?
Kun je wel handig gebruik van maken door in rift runs een hele hoop trashmobs te verzamelen net voordat je de 100% hebt behaald, alles neermaaien met Archon en dan de boss met +weetikhoeveel dps neerhalen.quote:
Oh dat is inderdaad wel een goed idee. Ga ik ook eens proberen. Rifts zijn volgens mij wel goed te doen. Ten minste niet zo moeilijk als de bounties. Al heb ik in rifts nog nooit wat gevonden gek genoeg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat wij vaak doen is bounties op normal. Daar kun je heel snel met vier man steeds een eigen gedeelte schoonvegen en veel horadric caches krijgen.
Voor de lvl 70 legs doen we dan rifts op Torment 1.
Ik had dit elke tien minuten. Maar geen error melding. Gewoon stil staan in D3 en dan na tien seconden ging het weer door. Bij mij was het wel het internet. Modem naar fabrieksinstellingen gebracht en alles loopt weer als een zonnetje. Als je facebook eruit vliegt dan lijkt het mij niet een probleem van d3.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:40 schreef sneez het volgende:
Heeft iemand ook last van random disconnects? (dit is al gaande vóór de server problemen van de afgelopen 2 dagen)
Ik zit gewoon te spelen en ineens komt Error 3007 'Connection timed out.'
Wat me dan opvalt is dat Facebook chat er ook uit is geknalt. Na 3 seconden is er gelijk weer een internetverbinding.
Dit lijkt me aan Diablo te liggen want met andere spellen gebeurd dit nooit, en met Diablo gebeurd het om de 30-40 minuten. Op EU en NA forums zijn er ook al meerdere topics over geweest.
Heb ook al meerdere dingen geprobeerd, UPnP in router uitgezet, NIC op 100mbit, 1gbit gezet, Energy Efficient en Green Ethernet in NIC opties uitgezet, niks werkt. Iemand nog andere suggesties? Heb in taakbeheer/opstarten ook alles uitgezet.
Wel raar dat het dan nooit met andere games gebeurd?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:42 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik had dit elke tien minuten. Maar geen error melding. Gewoon stil staan in D3 en dan na tien seconden ging het weer door. Bij mij was het wel het internet. Modem naar fabrieksinstellingen gebracht en alles loopt weer als een zonnetje. Als je facebook eruit vliegt dan lijkt het mij niet een probleem van d3.
ik zou teleport naar familiar zetten met 10% dmg, verder prodigy ipv astral presence, maar dat ligt puur aan je APOCquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:42 schreef Karaeski het volgende:
Dit is die van mij speel sinds vrijdag voor het eerst D3
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sercan026-2426/hero/39400299
Mochten mensen verbeteringen zien dan hoor ik dat graag kan ik het verbeteren
Vaktermen hier.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou teleport naar familiar zetten met 10% dmg, verder prodigy ipv astral presence, maar dat ligt puur aan je APOC
doet die boi ff hequote:
hoe kun je familiar , magic weapon en magic weapon hebben ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hugey-1133/hero/37699031
net gepost
Op beiden de grootste emerald die je hebt, hands down.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke gem er ik het beste in kan stoppen bij mijn wapen en armor? (Demon Hunter)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap het verschil niet echt tussen die topaz en ruby voor op een wapen
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:15 schreef muhahaha het volgende:
Topaz is wanneer jij geraakt wordt. Thorns dus.
Ik dacht dat ze bedoelde dat als ik een aanvalde dat ik 2500 damage extra deed ipv dat zij mij aanraken en dan dus dmg doe...?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:15 schreef ems. het volgende:
Het verschil tussen topaz en ruby op weapon niet snappen? De een geeft 'thorns', de ander damage. Wat valt er niet aan te snappen?
Nee, ranged and melee attackers take.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde dat als ik een aanvalde dat ik 2500 damage extra deed ipv dat zij mij aanraken en dan dus dmg doe...?
Maar goed...een ruby dus in m'n wapen en emerald in m'n armor?
Per hitquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ranged and melee attackers take.
0 legendaries van gehad in 3 uur btwquote:
Options -> Gameplay -> Elective Modequote:Op dinsdag 1 april 2014 18:35 schreef Syphixx het volgende:
[..]
hoe kun je familiar , magic weapon en magic weapon hebben ?
Lekker kut is dat, 3 uur geen legquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
0 legendaries van gehad in 3 uur btw
[..]
Options -> Gameplay -> Elective Mode
2x magic weapon kan voor zover ik weet niet, maar als je dat aanzet kun je je zooi customizen
Gisteren gedaan, 3 legs in ongeveer 2uur hier. Andariels visage, wapen, helm. En wat plans uiteraard.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
0 legendaries van gehad in 3 uur btw
[..]
Options -> Gameplay -> Elective Mode
2x magic weapon kan voor zover ik weet niet, maar als je dat aanzet kun je je zooi customizen
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:13 schreef Thormodo het volgende:
Ligt aan je crit rate welke beter is. Als die een beetje fatsoenlijk is (30% o.i.d. of misschien wel minder) is de Emerald al beter.
Voor je chest heb je resistance waarschijnlijk niet nodig, dus zou ik er dex in doen.
Edit: Ik dacht dus dat je het verschil tussen Emerald en Ruby bedoelde, want daarbij is enige verwarring logischer.
Toch gewoon die demon hunter skill?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh die crit chance die recharged steeds
Gebruik je een 2h weapon?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Critical hit chance 100%
dat is de sharpshooter skill, een van de vier passives die je nu gebruiktquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh die crit chance die recharged steeds
Familiar dacht ik ook aan heb het hier op forum ook gezien dat anderen hem gebruiken alleen teleport vond ik wel handig omdat ik momenteel niet zo'n hoge dps heb kan ik snel weg teleportenquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou teleport naar familiar zetten met 10% dmg, verder prodigy ipv astral presence, maar dat ligt puur aan je APOC
Ja over die cooldown reduction, als ik een item aantrek met cooldown reduction blijft er bij Archon 120 seconds staan. Of verlaagt dat getal nooit in de tooltip?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:52 schreef hugecooll het volgende:
Ook wel leukig om zoveel mogelijk cooldown reduction te fixen en zooi met +arcane dmg aan te trekken en dan gewoon yolo met je archon rondzweven
de DPS zelf op je offhand telt niet mee, het zijn puur de extra stats die erop zitten zoals str,crit,vit ect ect.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:35 schreef zzzzud het volgende:
Ik heb een vraagje, wat is het voordeel van 2 wapens gebruiken tot 1 wapen en schild of een 2h wapen? Als ik 2x een wapen heb met 20 dmg, doe ik dan meer of minder schade dan een 2h met 21dmg? Ik neem toch aan meer, omdat je att speed hoger is?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Of resource reduction, lijkt niks te doen op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja over die cooldown reduction, als ik een item aantrek met cooldown reduction blijft er bij Archon 120 seconds staan. Of verlaagt dat getal nooit in de tooltip?
Ik vrees dat je gewoon slachtoffer van de RNG bent.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:10 schreef Altron het volgende:
Ffs.. hebben ze gisteren die horadric caches ge-stealth nerfed ofzo ?
45 caches , 0 Legendaries
Oh, je moet trouwens geen legendaries meer droppen in town als er niemand anders is. Dan verdwijnen ze namelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gewoon slachtoffer van de RNG bent.
Ik had gisteren iets van 8 caches en 2 legs.
'verdwijnen'quote:Op woensdag 2 april 2014 09:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, je moet trouwens geen legendaries meer droppen in town als er niemand anders is. Dan verdwijnen ze namelijk.
Ja, ik hoorde het van Floyd.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, je moet trouwens geen legendaries meer droppen in town als er niemand anders is. Dan verdwijnen ze namelijk.
Nicequote:Op woensdag 2 april 2014 09:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gewoon slachtoffer van de RNG bent.
Ik had gisteren iets van 8 caches en 2 legs.
Dank! Had na wat googlen ook als aanvulling hierop gevonden dat er een bepaalde formule is dat je attackspeed omhoog gaat met dual handled wapens.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de DPS zelf op je offhand telt niet mee, het zijn puur de extra stats die erop zitten zoals str,crit,vit ect ect.
over het algemeen doe je met 2x 1h , meer damage als 1x 2h, zeker als die wapens een proc hebben zoals tunderfury of shard of hate
Ja, staat in de hotfixesquote:Op woensdag 2 april 2014 09:10 schreef Altron het volgende:
Ffs.. hebben ze gisteren die horadric caches ge-stealth nerfed ofzo ?
45 caches , 0 Legendaries
Ach ja, bij games die RNGs gebruiken om drops te bepalen heb je soms runs / avonden die je niets opleveren en soms opeens enorm veel drops.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice![]()
Dat vrees ik ook![]()
Echt klote is dat...
Weet het.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, bij games die RNGs gebruiken om drops te bepalen heb je soms runs / avonden die je niets opleveren en soms opeens enorm veel drops.
Een alternatief is fixed drops op bepaalde mobs / bosses, enzovoort. Dat is echter enorm gevoelig voor misbruik en dan krijg je weer die standaard D2 runs waarbij je teleport / vault naar een boss, boss molt, herhaal, enzovoort.
Ik vind de manier waarop RoS nu werkt wel leuk eigenlijk. Biedt veel variatie.
Kan er niets over vinden , dat ze die catches generfed hebben ofzo.quote:
ik post net een screenshotquote:Op woensdag 2 april 2014 10:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Weet het.
Ze hoeven ook niets te veranderen van mij , ik vermaak me prima met deze opzet.
Maar heb helaas altijd pech met RNG , ben al dagen achter elkaar hele avonden bezig , en niets.
Maat van me logd gisteren weer eens in na een week , en bam 6 legendaries , waarvan 3 nog uber ook![]()
Dat soort dingen blijven wel irritant , en dat heeft die gast altijd ..
[..]
Kan er niets over vinden , dat ze die catches generfed hebben ofzo.
Dat zie ik , maar staat toch niet dat die horadric caches generfed zijn ?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Weet het.
Maar heb helaas altijd pech met RNG , ben al dagen achter elkaar hele avonden bezig , en niets.
Maat van me logd gisteren weer eens in na een week , en bam 6 legendaries , waarvan 3 nog uber ook![]()
Maar goed, vanavond weer opnieuw proberen.
Wie weet
[..]
Kan er niets over vinden , dat ze die catches generfed hebben ofzo.
Ja dat zie ik , maar ik had het over de items , niet over gold of gemsquote:
Ze worden gescaled naar de diff.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja dat zie ik , maar ik had het over de items , niet over gold of gems
Ja op zo'n manier.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ze worden gescaled naar de diff.
Openen op tor 6 gaf je ook meer kans op een leg, dat is nu ook weg gezien ze de difficulty ignoren nu
yup dat was emquote:Op woensdag 2 april 2014 10:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja op zo'n manier.
Zo deed ik het sowieso al niet.
Begreep dat mensen ze op normal haalde , en dan snel naar torment 6 gingen en ze dan openden.
Moet zeggen dat ik dat nooit geprobeerd heb.
Ja da's klote danquote:Op woensdag 2 april 2014 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yup dat was em
Goed veel legs uit gehad op die manier, nu is het over
Mja, dat is vaak ook een kwestie van perceptie.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Weet het.
Ja , mischien wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat is vaak ook een kwestie van perceptie.
Als je de statistieken over een paar honderd runs pakt, dan verschillen jullie waarschijnlijk heel erg weinig qua droprates voor legs en dergelijke.
De kwaliteit van de legs is heel erg vatbaar voor interpretatie, zeker met de nieuwe items. Je hebt met de nieuwe items heel veel mogelijkheden en wat voor de een een heerlijke drop is, dat is voor de ander weer rommel. Ook enchanten neemt een veel voorkomend probleem van pré-RoS weg. Hoe vaak had je daar niet een drop die gelijk rommel was omdat er een extra stat ontbrak. Denk bijvoorbeeld aan een manti zonder dubbele socket. Nu kun je dat oplossen met enchanten.
Ja ik ben echt superblij met dat enchanten. Kreeg een ring met IAS / CHC / CHD en vit als primaries, gewoon de vit gererolled naar dex en ik had weer een dikke DPS upgrade. Leuke nieuwe DML gevonden, alleen helaas geen CHC. Bij de eerste reroll gelijk weer 10% chc. In de afgelopen 2 dagen pakweg 300k dps omhoog gegaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja , mischien wel.
Dat enchanten is idd erg nice , heb al een aantal keer van een net niet item een goeie upgrade kunnen maken.
Al met al gewoon een geweldige uitbreiding imo.
Vermaak me er weer prima mee iig.
Die getallen werken vrij simpelquote:Op woensdag 2 april 2014 11:25 schreef kovenant het volgende:
hmmm dat vind ik wel een goede
ik zal eens kijken wat de getallen daarvoor zijn precies en hoe deze werken.
als er nog geen site / excel sheet is maak ik er wel 1 mits alle info te vinden is
Is die +elemental damage boost voor skills die cold doen dan eigenlijk gewoon een boost van je volledige DPS, of is er ook nog non-cold damage als je AO / FO gebruikt b.v.?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die getallen werken vrij simpel
Als je bijvoorbeeld arcane orb - frozen orb hebt, dan doet ie 393% weapon damage as cold. Als je dan 1 item hebt met +20% cold damage, dan doet ie 1,2*393=471,6% weapon damage as cold en als je er 3 hebt doet ie 1,6*393=628,8% damage as cold
Thanks! Dit gaat me helpenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:33 schreef kovenant het volgende:
http://www.diablo3dps.net/ << bestaat dus al
over simpel zijn,
ik vermoed dat je daar nog wel eens de mist in mee kan gaan.
vooral secondary stats / lvl monster / paragon lvl
Voor zover ik weet gebruikt FO alleen cold dmgquote:Op woensdag 2 april 2014 11:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is die +elemental damage boost voor skills die cold doen dan eigenlijk gewoon een boost van je volledige DPS, of is er ook nog non-cold damage als je AO / FO gebruikt b.v.?
Lekkerquote:Op woensdag 2 april 2014 10:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik ben echt superblij met dat enchanten. Kreeg een ring met IAS / CHC / CHD en vit als primaries, gewoon de vit gererolled naar dex en ik had weer een dikke DPS upgrade. Leuke nieuwe DML gevonden, alleen helaas geen CHC. Bij de eerste reroll gelijk weer 10% chc. In de afgelopen 2 dagen pakweg 300k dps omhoog gegaan.
Vergeet ook niet dat we pas een weekje RoS hebben. Als iedereen nu al weer bijna volledige BiS gear had, dan was de lol er ook weer snel vanaf geweest.
Best in Slot.quote:
Is natuurlijk ook puur afhankelijk van je build wat er BiS voor je is.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:59 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Best in Slot.
Ik heb trouwens geen idee of dat al bekend is voor RoS, welke gear voor welke class BiS is.
Het leuke aan RoS lijkt vooralsnog wel dat je heel veel diversiteit hebt in builds en items met specifieke boosts. Daardoor heb je niet standard BiS gear. Vroeger had je als DH een manticore, punt. met 2 sockets was die dusdanig beter dan de rest, dat er gewoon geen fatsoenlijk alternatief was.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:59 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Best in Slot.
Ik heb trouwens geen idee of dat al bekend is voor RoS, welke gear voor welke class BiS is.
Maakt het inderdaad ontzettend leuk :p. Variatie is goed voor een spel als dit.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leuke aan RoS lijkt vooralsnog wel dat je heel veel diversiteit hebt in builds en items met specifieke boosts. Daardoor heb je niet standard BiS gear. Vroeger had je als DH een manticore, punt. met 2 sockets was die dusdanig beter dan de rest, dat er gewoon geen fatsoenlijk alternatief was.
Nu heb je voor DH wel de Marauder's set met enorm interessante bonussen (bij 4 stuks summon je alle companions tegelijk ipv slechts 1 en bij 6 stuk schieten je sentries je hatred spender), maar verder is er veel variatie. Gebruik nu b.v. thundergod's vigor vanwege de +lightning dps. Ik heb nu een leuke amu met +20% en ik wil nog cindercoat en magefists om een firebuild te maken met o.a. CA / LFB.
Voor barbarian heb je wel BiS.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leuke aan RoS lijkt vooralsnog wel dat je heel veel diversiteit hebt in builds en items met specifieke boosts. Daardoor heb je niet standard BiS gear. Vroeger had je als DH een manticore, punt. met 2 sockets was die dusdanig beter dan de rest, dat er gewoon geen fatsoenlijk alternatief was.
Nu heb je voor DH wel de Marauder's set met enorm interessante bonussen (bij 4 stuks summon je alle companions tegelijk ipv slechts 1 en bij 6 stuk schieten je sentries je hatred spender), maar verder is er veel variatie. Gebruik nu b.v. thundergod's vigor vanwege de +lightning dps. Ik heb nu een leuke amu met +20% en ik wil nog cindercoat en magefists om een firebuild te maken met o.a. CA / LFB.
Dacht eerst dat het een crusader item was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |