SPOILER: Archief ritten 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessepeiling Allroad rit:quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
Het idee is ontstaan om een keer een transalpAllroad editie rit te rijden. Een route is reeds beschikbaar van ongeveer 100km die begint en eindigt in Veldhoven (ja, dat is in Brabant) Omdat Deka en ik dit allebei niet vlak voor onze vakantie gaan doen zal dit ergens eind van de zomer plaats moeten gaan vinden. Ik ga de route nog wel even testrijden als ik terug ben uit Schotland.
Belangrijkste is wel om even te weten of er uberhaupt interesse is om deze rit te rijden. Vul daarom aub even de poll in;
Poll: Heb je interesse in deelname aan een Allroad rit?
• Ja
• Nee
• Misschien
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Effe ergens afspreken en samen die kant op gaan?
Ik neem aan dat jullie via de A1 rijden?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat jullie via de A1 rijden?
Das nie eerlijk!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat geld trouwens ook voor mensen die aankomen en dan nog moeten tanken
Dan aansluiten bij afslag 26?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan ik in principe bij Lochem wel aanschuiven.
Ik woon op ongeveer 3 minuten van het startpunt, mits de spoorbomen niet naar beneden zijn en het stoplicht op groen staatquote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat geld trouwens ook voor mensen die aankomen en dan nog moeten tanken
Dus jij staat er als eerste op het verzamelpunt? Koffie staat dus klaar, gemaakt door Vinniiee!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik woon op ongeveer 3 minuten van het startpunt, mits de spoorbomen niet naar beneden zijn en het stoplicht op groen staat
Motor uit de berging halen duurt langer
Goede kans dat ik niet als eerste ben. En ik drink geen koffiequote:Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dus jij staat er als eerste op het verzamelpunt? Koffie staat dus klaar, gemaakt door Vinniiee!
Hallo, het is zowat zomerquote:
Dat wordt dus automatenkoffie bij de pompquote:Op maandag 31 maart 2014 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede kans dat ik niet als eerste ben. En ik drink geen koffie
[..]
Hallo, het is zowat zomer
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
![]()
En waar blijft Deka nu dan? Dekaaaaaa! perenijsjes
wat is dat voor lekker stuk mancandy op de achtergrondquote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje spamsletjes19e moet kunnen.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie enkel een beeldvullende egoquote:Op maandag 31 maart 2014 19:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is dat voor lekker stuk mancandy op de achtergrond
ik heb breedbeeldquote:Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zie enkel een beeldvullende ego
is primaquote:Op maandag 31 maart 2014 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Effe ergens afspreken en samen die kant op gaan?
quote:
Ah, ja, ik kom die dag uit Nijmegen waarschijnlijk. PM me maar als je samen wil gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:32 schreef mennes2000 het volgende:
Iemand die vanuit Nijmegen ri. Apeldoorn vertrekt? Is maar klein stukje, maar wellicht leuk om samen te rijden?
Het klinkt leuk.. misschien dat ik ook meega... mits ik niet hoef te werken.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat ik ook meega, even onder voorbehoud vanwege werk.
Je komt dan wel keihard onder de TOPICPOLIZEI GRUNDLICHKEIT te staan he.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:54 schreef Scheringa het volgende:
Zijn er nou nog mensen uit omgeving Rotterdam/Den Haag die samen naar het startpunt willen rijden?
Deka?
Sala?
whY..?
waarom in Tilburg?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef Tunafish het volgende:
Ik ben aan het twijfelen geslagenMoet sowieso voor de 30e mijn voorband hebben vervangen, dan moet ik heen en weer naar Tilburg en dat ga ik mooi niet met de trein doen
Misschien dat het me nog lukt om het voor Pasen te fixen, en dan kan ik wel mee
Oh, dat staat er mogelijk wat dubbelzinnig. De 30e is daar een concert waar ik heen wil, op de motor dus. Derhalve, voor die dag moet het vervangen zijn. Dat laat ik gewoon hier in Enschede doenquote:
Wou al zeggen, snapte het al niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:58 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Oh, dat staat er mogelijk wat dubbelzinnig. De 30e is daar een concert waar ik heen wil, op de motor dus. Derhalve, voor die dag moet het vervangen zijn. Dat laat ik gewoon hier in Enschede doen
En dat houdt in dat?...quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je komt dan wel keihard onder de TOPICPOLIZEI GRUNDLICHKEIT te staan he.
[ afbeelding ]
Arnhem.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:32 schreef mennes2000 het volgende:
Iemand die vanuit Nijmegen ri. Apeldoorn vertrekt? Is maar klein stukje, maar wellicht leuk om samen te rijden?
Volgens de correcte regels opgestapt, gereden en afgebouwt dient te worden.quote:
Oh, in dat geval zal het wel goed komenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens de correcte regels opgestapt, gereden en afgebouwt dient te worden.
Anders geen perenijsje
Ik vind dat wel een buitensporig zware maatregel hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens de correcte regels opgestapt, gereden en afgebouwt dient te worden.
Anders geen perenijsje
Ja, hoe ist? En ik maar in mijn eentje vanuit Den Bosch zeker?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:42 schreef mjan het volgende:
[..]
Ah, ja, ik kom die dag uit Nijmegen waarschijnlijk. PM me maar als je samen wil gaan.
dat is bijna traditie als ik voorrijder benquote:Op woensdag 2 april 2014 15:59 schreef picodealion het volgende:
Ik vind dat er in de route tenminste een bochtje van 180 graden moet zitten, met Deka op de uitkijk voor wie zijn voetje aan de grond moet zetten.
Maar er dan een 360 van, veel leuker!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:59 schreef picodealion het volgende:
Ik vind dat er in de route tenminste een bochtje van 180 graden moet zitten, met Deka op de uitkijk voor wie zijn voetje aan de grond moet zetten.
Dan rij ik wel rechtdoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar er dan een 360 van, veel leuker!
Klaverbladje pakken?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
De slimmerds zullen dit ook doen, maarja, kuddedieren soms
Eerst wel even een aantal camera's opstellenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Oeh, das zo lekker! En dan driftend natuurlijk voor extra fun!
Opnemen, allesquote:Op woensdag 2 april 2014 15:59 schreef picodealion het volgende:
Feestje enzo. Dacht dat jij vast ook niet meer gezien wilde worden naast zo'n ongetweakte Banditquote:Op woensdag 2 april 2014 15:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, hoe ist? En ik maar in mijn eentje vanuit Den Bosch zeker?
Schrijf maar vast strafpunten voor mij op. Staartje keren lukte al niet fatsoenlijk tijdens het lessen, laat staan nuquote:Op woensdag 2 april 2014 15:59 schreef picodealion het volgende:
Kijk maar uit dan, zo ga je met de straat tussen de benen naar huis.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:21 schreef mjan het volgende:
Staartje keren lukte al niet fatsoenlijk tijdens het lessen, laat staan nu.
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk maar uit dan, zo ga je met de straat tussen de benen naar huis.
Iedereen is ooit begonnen als newbie.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef mjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik durf ook alleen mee omdat er nog meer newbies zijn![]()
.
Mijn eerste rit was toen ik pas net 3 weken ofzo een motor had. En ik reed niet eens het slechtst volgens mijquote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef mjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik durf ook alleen mee omdat er nog meer newbies zijn![]()
.
Volgens mij gaf ik jou nog een complimentje!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mijn eerste rit was toen ik pas net 3 weken ofzo een motor had. En ik reed niet eens het slechtst volgens mij. Gewoon meegaan, er wordt echt wel rekening gehouden met mensen die nog niet zo ervaren zijn.
Meh, vooruit danquote:Op woensdag 2 april 2014 18:19 schreef mjan het volgende:
[..]
Feestje enzo. Dacht dat jij vast ook niet meer gezien wilde worden naast zo'n ongetweakte Bandit.
Ik wil wel een beetje door kunnen rijden heaquote:Op donderdag 3 april 2014 10:20 schreef Nero22 het volgende:
Zeg BL, als je via A2-A15-A50 gaat kan ik aanhaken op de A15 bij Tiel. Maar je gaat neem ik aan direct de A50 op?
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:20 schreef Nero22 het volgende:
Zeg BL, als je via A2-A15-A50 gaat kan ik aanhaken op de A15 bij Tiel. Maar je gaat neem ik aan direct de A50 op?
Mini-meet bij tankstation bij Heteren?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje door kunnen rijden hea
Maakt me weinig uit eigenlijk, kan best ff over de A2 hoor. En anders kunnen we nog iets onder Arnhem meeten
Is primaquote:Op donderdag 3 april 2014 23:27 schreef mjan het volgende:
[..]
[..]
Mini-meet bij tankstation bij Heteren?
Meteen een koffiestop dusquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:19 schreef Nero22 het volgende:
Bij afslag 18, bij het Porsche Centrum, zit een McDonald's. Tankstation staat er namelijk alleen de andere kant op.
https://goo.gl/maps/KhVxb
Afslagje later lijkt me bij nader inzien handiger, dan kan ik op de carpoolparkeerplaats wachten tot jullie voorbij sjeezen.quote:
Dag van te voren klussen aan je motorquote:Op donderdag 10 april 2014 11:37 schreef Freezer het volgende:
Als het goed is heb ik de dag van te voren mijn schijven en blokken voor laten vervangen en ben ik ook present... @gummie kan ik aanhaken voor de heen en terugreis?
Vandaar ook dequote:Op donderdag 10 april 2014 15:26 schreef Freezer het volgende:
Laten klussen... daarom zeg ik ook als het goed is
Volgens mij is die verkoper al wat minder geworden...quote:Op donderdag 10 april 2014 15:30 schreef Freezer het volgende:
Stijner had toch betere monteurs dan verkopers.. als ik het mij goed herinner uit een van de vorige topics
Geen probleem!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:37 schreef Freezer het volgende:
Als het goed is heb ik de dag van te voren mijn schijven en blokken voor laten vervangen en ben ik ook present... @gummie kan ik aanhaken voor de heen en terugreis?
Is ook goed!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Afslagje later lijkt me bij nader inzien handiger, dan kan ik op de carpoolparkeerplaats wachten tot jullie voorbij sjeezen.
Traject controle bij woerden hequote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef stinkie het volgende:
Ik neem zowaar serieus in overweging mee te rijden. Zitvlees kweken voor de kampeerrit. En Apeldoorn is maar een uurtje 3 kwartier 25 minuten vanuit Gouda
de traditionele verzamelplaatsquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:41 schreef Scheringa het volgende:
Met hoeveel zijn we nou uiteindelijk?
Ik kom in ieder geval met een vriend en een duo.
En waar spreken we af vanaf R'dam, Den Haag en Delft?
De Andel, langs de A12 bij Gouda een idee?
Als je wil kun je dan ook aansluiten bij Heteren. Ik rij zelf ook via de A15 trouwens. Als je wil kunnen we wel afspreken bij de McDonald's bij Tiel?quote:
Bij de McDonald's daar. Zit tevens ook een tankstation. Afslag 18.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:19 schreef BlackLining het volgende:
Waar dan bij Heteren? Daar bij Meilanden? Daar is geen koffie in de buurt he
Ah, perfect. Meeten we daar dan? Aangezien Sala wel weer te laat zal zijn, kan ik daar mooi even een bak koffie drinken dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Bij de McDonald's daar. Zit tevens ook een tankstation. Afslag 18.
Klik voor kaartje
dan kom ik wel naar enschede. Hoe laat wil je vertrekken?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Geen probleem!
[..]
Is ook goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |