Doen we het samen weten we ook zeker dat niemand alleen rijdtquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef stinkie het volgende:
O en ik verzin geen routes meer. De Zeelandrit heb ik in mijn eentje gereden
30quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef Nero22 het volgende:
Afgelopen week al een paar keer een klein stukje gereden van die dijkenroute. Zitten af en toe wel scherpe (90 graden) bochten in. Maar ja, als iedereen zich netjes aan de 30 zou houden waar dat moet, moet dat geen probleem zijn.![]()
Ik ga van het weekend erop uit om de rest nog eens te proberen.
Ja ik zit nu ook verlekkerd naar buiten te kijken.....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:19 schreef Nero22 het volgende:
Ben ik ook wel voor in. Ik ben nu halverwege de dijkenroute. 't Is weer leuk rijden.
Je hoort nu ook een constant gejank van motoren.
Als ze me missen ben ik vissen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen doen we hier een lokaal ritje zoals het er nu uitziet.
Dat wordt filerijden met alle andere mooiweerrijders![]()
Gewoon vandaag lekker gaan rijden, doe ik ookquote:Op zondag 9 maart 2014 10:55 schreef Sounddragon het volgende:
Bôh, tis rete lekker weer, en die rit staat maar te wachten tot het April is
Niemand die kon voorspellen dat er dit jaar geen sneeuw zou liggen in deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:55 schreef Sounddragon het volgende:
Bôh, tis rete lekker weer, en die rit staat maar te wachten tot het April is
Moet lukken, heb je al iets op het oog? Voor tips en info kun je natuurlijk in het motortopic terecht heahquote:Op zondag 9 maart 2014 11:10 schreef Pinkdwarf het volgende:
Is maar goed ook. Hopelijk heb ik in April dan eindelijk mijn eigen motor
Anders wordt het achterop bij iemand..
Hmkay, dus je komt niet deze kant op? Ik heb ze al klaar staan in de tuin, kettinkjes gesmeerd, alleen effe tanken strakkies en gas eropquote:Op zondag 9 maart 2014 11:28 schreef Nero22 het volgende:
Ik ga vandaag de Lekdijk onveilig maken denk ik.
[..]
Niemand die kon voorspellen dat er dit jaar geen sneeuw zou liggen in deze tijd van het jaar.
De 19e lijken sowieso de meeste mensen te kunnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:06 schreef BlackLining het volgende:
20e en 21e is trouwens Pasen. Ik denk dat het dan, mits het mooi weer is, overal kneiterdruk is met wandelaars, fietsers en laserguns..
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef BlackLining het volgende:
De 19e heb ik ook nog vrij staan jaTegen die tijd moet de Bandit wel weer rijden, dus ik vul hem ook ff in.
Tadaaa!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:34 schreef Nero22 het volgende:
Heeft iemand überhaupt wel een route voor de regio Apeldoorn?
ah, ik zie nu dat de 19e zaterdags isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef BlackLining het volgende:
Och verdomd, da's ook een zaterdag natuurlijk. Dacht dat pasen zaterdag en zondag was. Weet ik veel, al die gristelijke feesten
De 19e heb ik ook nog vrij staan jaTegen die tijd moet de Bandit wel weer rijden, dus ik vul hem ook ff in.
Maar wél lekkere pannenkoeken!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef Maegrim het volgende:
ja die deden we dus een keer, niet afgemaakt
Misschien dat ik komende zondag de route van 168 (of die van 139) ga rijden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:08 schreef Nero22 het volgende:
Zondag wordt het goed weer. Is iemand bereid de 168-route voor te rijden? Ik ga dan wel mee voor gezelschap.
Sala en Deka dacht ik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:18 schreef Scheringa het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen uit omgeving Den Haag/Rotterdam die mee gaan?
19-4quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:52 schreef stinkie het volgende:
Zaterdag haal ik de motor op. Wanneer is het eigenlijk
Niet weer die fucking parkeerplaats hequote:Op woensdag 26 maart 2014 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Die 168 is inderdaad zo goed als gelijk aan de snertrit van vorig jaar en dat jaar ervoor.
139 ga ik binnenkort met een paar lui van motorforum rijden
Gewoon offroad banden onder de banditquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet weer die fucking parkeerplaats he
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
quote:
http://www.verzamelpunt.com/quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:34 schreef Anne het volgende:
Heeft er iemand voor mij een link naar het verzamelpunt?
als ik een lijst had van mensen van wie ik advies aanneem komt er een hele poos niets voordat jouw naam voorbij komtquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:50 schreef klawie het volgende:
jammer maar ik heb een bruiloft veelplezier iedereen
sala neem je wel ducktape en tayreps mee je weet nl nooit :p
haha ik denk alleen dat heel veel mensen het dit keer met me eens zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik een lijst had van mensen van wie ik advies aanneem komt er een hele poos niets voordat jouw naam voorbij komt
ik denk precies hetzelfdequote:Op woensdag 26 maart 2014 23:37 schreef klawie het volgende:
[..]
haha ik denk alleen dat heel veel mensen het dit keer met me eens zijn
Geloof dat het nog niet helemaal zeker is omdat de route al eerder (snertrit?) is gereden.quote:
PTA / Motorclub topic #1154: Met een vangnet. Melden aubquote:Op maandag 24 maart 2014 09:27 schreef mennes2000 het volgende:
Ik ben er ook graag bij. Afgelopen januari mijn rijbewijs gehaald. Nu rij-ervaring opdoen.
Ik neem aan dat alles wat je kan zien langs de route er weer totaal anders uit zietquote:Op zondag 30 maart 2014 21:04 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Geloof dat het nog niet helemaal zeker is omdat de route al eerder (snertrit?) is gereden.
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:47 schreef Scheringa het volgende:
Ik neem trouwens een vriend mee de 19e. Hij is geen Fok! lid, maar dat mag de pret niet drukken
telt de grindparkeerplaats als langs de routequote:Op maandag 31 maart 2014 10:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alles wat je kan zien langs de route er weer totaal anders uit ziet.
Den Haagquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:18 schreef Scheringa het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen uit omgeving Den Haag/Rotterdam die mee gaan?
Dat denk ik ook, eind april is het allemaal lekker groen etcquote:Op maandag 31 maart 2014 10:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alles wat je kan zien langs de route er weer totaal anders uit ziet.
Ik dacht zondag de parkeerplaats te herkennen, is het bij een pannenkoekhuis?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
telt de grindparkeerplaats als langs de routewant die bandit ziet er idd anders uit
Jepquote:Op maandag 31 maart 2014 12:46 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, eind april is het allemaal lekker groen etc
[..]
Ik dacht zondag de parkeerplaats te herkennen, is het bij een pannenkoekhuis?
lopen met de motor doe je dan ook niet zittend op de motorquote:Op maandag 31 maart 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:
Klootzakken
Kan nu niet eens meer met beide voeten aan de grond met die nieuwe shock. Ik parkeer wel aan de overkant
Doe eens linkje? Dan gooi ik die in de OP en dan houden jullie je daar maar aanquote:Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef Salatrel het volgende:
was het vorige keer niet ook verzamelen bij dat van der valk hotel?
Wordt ook wel eens tijd voor jaquote:Op maandag 31 maart 2014 15:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Doe eens linkje? Dan gooi ik die in de OP en dan houden jullie je daar maar aan.
van der valk de cantharel van golsteinlaan 20 apeldoornquote:Op maandag 31 maart 2014 15:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Doe eens linkje? Dan gooi ik die in de OP en dan houden jullie je daar maar aan.
https://www.google.nl/map(...)0:0xab14a52a05ecd2e6quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Salatrel het volgende:
van der valk de cantharel van golsteinlaan 20 apeldoorn
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:
Klootzakken
Kan nu niet eens meer met beide voeten aan de grond met die nieuwe shock. Ik parkeer wel aan de overkant
Jep, zal mij benieuwen of ik dit keer wel weer de laatste benquote:Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef Salatrel het volgende:
was het vorige keer niet ook verzamelen bij dat van der valk hotel?
zou wel weer schandalig zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, zal mij benieuwen of ik dit keer wel weer de laatste ben
ik kom uit twentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |