Wat een domme opmerking.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef RVer het volgende:
Wat zijn dat voor watjes dat ze allemaal naar huis willen
Mooie cap.quote:
Zijn eigen woorden, zodra het niet goed gaat met me meisje ben ik wegquote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Het is een RLS, je moet altijd afwachten wat er 100% waar is van hetgeen gesuggereerd wordt (Dus of het allemaal zo erg is). Maar dat die 2 gek op elkaar zijn, dat is wel duidelijk ja
Als zij echt om hem geeft dan zegt ze dat het wel gaat. Zij heeft immers geoeg mensen om haar heen om te steunen en kan Emil dagelijks op de streams zienquote:Op maandag 31 maart 2014 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je echt om je meisje geeft en het gaat niet goed dan wacht je 17 mei ook niet af.
17 mei zal wel de eerste kans zijn voor een 'petertje'quote:
Nee, dat doe ik niet maar ga wel eerst mijn ding doen en dan ben ik er voor jouquote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil tegen Lydia: Ik ga je toch niet alleen laten als je me nodig hebt, gek
Maar ze was toch al ziek voordat hij er in gingquote:Op maandag 31 maart 2014 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn eigen woorden, zodra het niet goed gaat met me meisje ben ik weg
Hij snapte dan ook niet dat Andrea een zieke man alleen kon laten.
vind je het gek dat ze in die soort van hang mat in het bos licht. volkomen geschift als je anton en haar vergelijkt met deze pure emotie.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:13 schreef aimbotguru het volgende:
daar kan Andrea een voorbeeld aan nemen, maar die praat het toch weer goed...
ja iddquote:Op maandag 31 maart 2014 17:14 schreef Joezi het volgende:
Als Emil een echte vent is gaat ie nu mee met Lydia
Denk dat ze het nog wel even vol kan houden, ze doet niet vreselijk ziek aan, maar ja ik voel niet wat zij voelt natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 17:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als zij echt om hem geeft dan zegt ze dat het wel gaat. Zij heeft immers geoeg mensen om haar heen om te steunen en kan Emil dagelijks op de streams zien
Of nietquote:Op maandag 31 maart 2014 17:13 schreef Copycat het volgende:
"Ik doe mijn ding en daarna kom ik naar huis."
Mooie vent.
Dus nog heel even en dan is hij thuisquote:Op maandag 31 maart 2014 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet maar ga wel eerst mijn ding doen en dan ben ik er voor jou
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef aimbotguru het volgende:
die bolle zegt, als m'n vader komt, dan wordt het heftig, bereid je maar voor, pa is failliet...
ik hoop op 3 uur stramlocks... denk niet dat rest van Nederland wil zien wat zij met d'r fadurrrr..... doetquote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef aimbotguru het volgende:
die bolle zegt, als m'n vader komt, dan wordt het heftig, bereid je maar voor, pa is failliet...
Ik snap je reactie icm je smiley niet?quote:
Het is niet zo alsof vriendin 24/7 verzorging nodig heeft. Verder wordt ze omgeven door veel mensen die voor haar zorgen en haar steunen. En daar komt bij dat ze dan iets heeft om naar uit te kijken.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pa in de bak en moeder is nu de drukke drugskoerier?
Zijn zaakjes overgenomen?
Weet ze het nou wel of niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef aimbotguru het volgende:
Kijk.. troll meets trollquote:
Het schijnt dat ze het leuk vind.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef anjajaha het volgende:
Leuke meid hoor daar niet van, maar waarom zingt ze nu dan .....Emiel is er niet eens bij
Wel maf dat ze steeds gaat zingen als hij er niet bij is....quote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef anjajaha het volgende:
Leuke meid hoor daar niet van, maar waarom zingt ze nu dan .....Emiel is er niet eens bij
dat het een domme vent is, eerst zijn ding doen en dan naar huisquote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap je reactie icm je smiley niet?
Anton lag op sterven, Lydia niet. Lijkt me een klein verschilletje...quote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Starlie het volgende:
Emil heeft altijd gezegd dat als het niet goed gaat met Lydia dat hij direct naar huis zou gaan. Andrea veroordeelde hij dat ze niet voor Anton koos toen hij aangaf dat het niet goed ging...
Ik begrijp dat het worstelgala zijn droom is maar een klein beetje hypocriet vind ik het wel!
Anderhalve maand is dan best een tijd dat je daar nog zit.
Juist, dat dusquote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Starlie het volgende:
Emil heeft altijd gezegd dat als het niet goed gaat met Lydia dat hij direct naar huis zou gaan. Andrea veroordeelde hij dat ze niet voor Anton koos toen hij aangaf dat het niet goed ging...
Ik begrijp dat het worstelgala zijn droom is maar een klein beetje hypocriet vind ik het wel!
Klopt Emil heeft een groot gevoel van verantwoordelijkheid.Zou hij dit project afblazen zijn er veel mensen de dupe.Maar.........het kan veranderen dat hij het echt niet meer trekt.De komende dagen zullen zwaar worden.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Denk niet dat dat kan...
alles is geregeld , gereserveerd
mensen hebben betaald voor kaarten..
en het draait om emil die zijn titel in de strijd gooit
anton lag ook niety op sterven, dat ius helemaal verzonne, hij had hartritme stoornissen ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 17:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Anton lag op sterven, Lydia niet. Lijkt me een klein verschilletje...
Andrea zei dat Anton op sterven lag, dat was niet het geval.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat ik al zei ik denk niet dat hij weg kanquote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Starlie het volgende:
+10quote:Op maandag 31 maart 2014 17:20 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Klopt Emil heeft een groot gevoel van verantwoordelijkheid.Zou hij dit project afblazen zijn er veel mensen de dupe.Maar.........het kan veranderen dat hij het echt niet meer trekt.De komende dagen zullen zwaar worden.
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist niemand op Andrea en Anton na.... En afgaande op wat dreetje allemaal zei, lag hij op sterven. Dus ja, dan is het toch wel raar dat je dan gewoon weer terugkomt naar Utopia he?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
anton lag ook niety op sterven, dat ius helemaal verzonne, hij had hartritme stoornissen ofzo
klieren heet datquote:Op maandag 31 maart 2014 17:20 schreef asini het volgende:
Zijn die SL's niet gewoon een wanprestatie.. of hoe heet dat?
Ik ook...........quote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik word me hier toch een partij emotioneel
Hij lag ja en toen gebeurde er een wonder en stond hij ineens in levende lijve voor Andreaquote:
Niet erg, maar jammer voor Emil die wil dat toch ook meemaken?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:21 schreef Day het volgende:
Mijn god, dat kind zit gewoon te zingen, terwijl haar vriend met de rest van het bezoek bij kletst!
Wat is daar is godsnaam erg aan?
Is niet erg, moet Emil ook zelf weten, maar... Emil heeft haar een keer geschreven dat hij haar zingen miste... dusss....quote:Op maandag 31 maart 2014 17:21 schreef Day het volgende:
Mijn god, dat kind zit gewoon te zingen, terwijl haar vriend met de rest van het bezoek bij kletst!
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Andrea zei dat Anton op sterven lag, dat was niet het geval.
Achteraf niet. Maar volgens mij viel iedereen over Dreetje heen dat ze terug kwam... Incl. ongeveer iedereen hier.quote:
Ik slinger hem ook net aan, maar dit is leuk! Ik doe even een dansjequote:Op maandag 31 maart 2014 17:21 schreef renevanlaaren het volgende:
kom even binnen vallen dat klinkt goed
Juist, maar ik denk dat Emil in 2 strijd gaat zitten de aan komende dagen, want diep in zijn hart mist hij Lydia heel erg, en vaak genoeg op stream zelf gezegd.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat ik al zei ik denk niet dat hij weg kan
dat worstel gala draait om hem en zijn titel
veel is al geregeld kaarten zijn verkocht enz enz
Andrea kon weg
Ehh.. aluhead opzoeken? - met je "dat wist niemand op andrea en anton na".. . Waarom denk je dat andrea er niet uit mag..quote:Op maandag 31 maart 2014 17:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist niemand op Andrea en Anton na.... En afgaande op wat dreetje allemaal zei, lag hij op sterven. Dus ja, dan is het toch wel raar dat je dan gewoon weer terugkomt naar Utopia he?
Niks natuurlijk en ik geniet echt van de zang en het gitaarspel.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:21 schreef Day het volgende:
De inwoners. Zo beter?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:23 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ehh.. aluhead opzoeken? - met je "dat wist niemand op andrea en anton na".. . Waarom denk je dat andrea er niet uit mag..
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist niemand op Andrea en Anton na.... En afgaande op wat dreetje allemaal zei, lag hij op sterven. Dus ja, dan is het toch wel raar dat je dan gewoon weer terugkomt naar Utopia he?
Ja, en ze wacht tot hij er weer bij komt zitten, om zijn/hun nummer te zingen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Is niet erg, moet Emil ook zelf weten, maar... Emil heeft haar een keer geschreven dat hij haar zingen miste... dusss....
Overdrijf niet zo als ze levensbedreigend ziek was zat emil al in de auto...quote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Starlie het volgende:
Na vandaag niet meerquote:Op maandag 31 maart 2014 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil informeert of Lydia 'buiten' met rust gelaten wordt, dat is het geval.
shhhttttt. Nooit cossers confronteren met de waarheidquote:Op maandag 31 maart 2014 17:23 schreef ammartje het volgende:
[..]Hij was heel slecht eraan toe, daarom waren de streamers ook over de rooie toch?
Retorische vraagquote:Op maandag 31 maart 2014 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat varken zit te wachten op "het" nummer, ze gaat toch niet meebleren hé?
Jup. beter. Maar zelfs daar twijfel ik aan tbhquote:
Heaven or hell van sanne hans?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:24 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat ze straks een speciaal liedje voor Emil gaat zingen. Top en dat meen ik oprecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |