ik hoop op 3 uur stramlocks... denk niet dat rest van Nederland wil zien wat zij met d'r fadurrrr..... doetquote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef aimbotguru het volgende:
die bolle zegt, als m'n vader komt, dan wordt het heftig, bereid je maar voor, pa is failliet...
Ik snap je reactie icm je smiley niet?quote:
Het is niet zo alsof vriendin 24/7 verzorging nodig heeft. Verder wordt ze omgeven door veel mensen die voor haar zorgen en haar steunen. En daar komt bij dat ze dan iets heeft om naar uit te kijken.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pa in de bak en moeder is nu de drukke drugskoerier?
Zijn zaakjes overgenomen?
Weet ze het nou wel of niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef aimbotguru het volgende:
die bolle zegt, als m'n vader komt, dan wordt het heftig, bereid je maar voor, pa is failliet...
Kijk.. troll meets trollquote:
Het schijnt dat ze het leuk vind.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef anjajaha het volgende:
Leuke meid hoor daar niet van, maar waarom zingt ze nu dan .....Emiel is er niet eens bij
Wel maf dat ze steeds gaat zingen als hij er niet bij is....quote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef anjajaha het volgende:
Leuke meid hoor daar niet van, maar waarom zingt ze nu dan .....Emiel is er niet eens bij
dat het een domme vent is, eerst zijn ding doen en dan naar huisquote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap je reactie icm je smiley niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |