Jij had de OPquote:
Ik vind van nietquote:
Je bent m'n moeder nietquote:
Zeg heujquote:
Ja, maar wel mij als kind.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik een kind zou hebben
Dat lastigvallen doen we wel onlinequote:Op maandag 31 maart 2014 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Je woont in verwegistan waar ik geen last van je heb
Ik kan je gelukkig blockenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lastigvallen doen we wel online
OHNOESquote:
Ik ben niet zo onder de indruk van de TT als jijquote:
Zeiksnor.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van de TT als jij
Dit is voor mijn doen best vriendelijk en beschaafd hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef Evie het volgende:
Laten we het vriendelijk en beschaafd houden
Ik ben er nog steeds!quote:
Jeej voor ons!quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is voor mijn doen best vriendelijk en beschaafd hoor.
Alles goed hier. Minstens zo blij als jij met het weer.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
Echt super goed!
Nog een paar maanden en dan ben ik afgestudeerd! Daar heb ik echt zin in
En het is lente
En met jou?
quote:
Hoeveel kinderen willen jij en je vriend?quote:
Als je niet permanent blond wil gaan kun je ook een spray gebruiken die je haar blonder maakt als je het föhnt of in ze zon mee loopt.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit ook steeds te denken om wat blonder te gaan voor de zomer...
Blondquote:
Zie mijn andere topic in LIF.quote:
ja die ken ik maar het gaat me meer om de uitgroei waar je toch eens mee moet dealenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je niet permanent blond wil gaan kun je ook een spray gebruiken die je haar blonder maakt als je het föhnt of in ze zon mee loopt.
Lang haar.quote:
Ja, dat heb je met die spray dus niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die ken ik maar het gaat me meer om de uitgroei waar je toch eens mee moet dealen
Je hebt mijn Fobo gezien toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang haar.Al weet ik nou niet hoe de voorkant eruit ziet.
na de zomer toch wel?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met die spray dus niet.
nee, dan wordt het gewoon weer donkerder volgens mijquote:
Yup, maar dat zijn geen hele duidelijke foto's imho.quote:
Moment, dan zal ik proberen er eentje te maken.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar dat zijn geen hele duidelijke foto's imho.
Ben benieuwd!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:30 schreef Sinceria het volgende:
Moment, dan zal ik proberen er eentje te maken.
Hmm dan zal ik eens kijken!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
nee, dan wordt het gewoon weer donkerder volgens mij
Check mijn FoBo maar voor een update over jouquote:
Gelezen, dank voor de moeite.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef Sinceria het volgende:
Check mijn FoBo maar voor een update over jou
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 06:46 schreef stbabylon het volgende:
BlondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Tot nu toe thuisgewerkt vandaagquote:Op dinsdag 1 april 2014 06:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit in de trein nu. Jij al onderweg?
Jij hebt mijn dorpje bezocht!quote:
Die 2 euro moet nog wel lukken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij hebt mijn dorpje bezocht!Heb je wel netjes mijn vader om mijn hand gevraagd en kun je de bruidsschat opbrengen?
Gelukkig.quote:
Hmm das waar. Misschien moet ik maar om een hamster vragen als bruidsschat. Die is 30 donuts tenslotte.quote:
Wacht even trouwens, de bruid moet die schat bij elkaar brengen, die krijg je niet!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm das waar. Misschien moet ik maar om een hamster vragen als bruidsschat. Die is 30 donuts tenslotte.
Hee nee, daar trap ik niet in. We doen het op de Islamitische manier, dat komt me veel beter uit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht even trouwens, de bruid moet die schat bij elkaar brengen, die krijg je niet!
Je hoofddoek al om?quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee nee, daar trap ik niet in. We doen het op de Islamitische manier, dat komt me veel beter uit.
Nee, wel een handdoek, telt dat ook?quote:
Neequote:Op dinsdag 1 april 2014 08:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, wel een handdoek, telt dat ook?
Jammer.quote:
Dan verhuis je maar eerst naar Zandbakistan!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee nee, daar trap ik niet in. We doen het op de Islamitische manier, dat komt me veel beter uit.
Ik heb al een zandbak in mijn achtertuin!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan verhuis je maar eerst naar Zandbakistan!
Dat is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 1 april 2014 08:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb al een zandbak in mijn achtertuin!
Wel in mijn wondere wereld.quote:
Kennelijk die ook ja.quote:
quote:
Jij werkt thuis op de cup-a-soup manier?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag word heerlijk! Lekker thuis werken
Ik ben mijn bed gewoon nog niet uit
Toch niet zomertijdjetlag geneuzel he? Dat vind ik zo'n aanstelleritus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Boh, ik ben zo moe, zou zo een dutje aan mijn bureau kunnen doen
misschien vandaag wel jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij werkt thuis op de cup-a-soup manier?
hihi, soppenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien vandaag wel ja
Ik werk niet thuis voor mijn werk hoor. Vandaag alleen voor mijn studie. En ik denk dat het een sog dag word
Ik moet sowieso even naar de stad...
Nee, denk dat het door mijn medicatie komt. Ben de hele tijd moe, gisteren na het eten als een omaatje op de bank in slaap gevallen ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch niet zomertijdjetlag geneuzel he? Dat vind ik zo'n aanstelleritus.
Ik heb gewoon zondagnacht gewerkt, dus mijn ritme was dusdanig vertieft dat ik van dat uurtje weinig gemerkt hebquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch niet zomertijdjetlag geneuzel he? Dat vind ik zo'n aanstelleritus.
Ernstig o'nie, dat aanstelleritus zo'n impact kan hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zondagnacht gewerkt, dus mijn ritme was dusdanig vertieft dat ik van dat uurtje weinig gemerkt heb
Desalniettemin schijnt de "zomertijdjetlag" wereldwijd een behoorlijke impact te hebben op de productiviteit.
Mag ik erbij komen liggen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag word heerlijk! Lekker thuis werken
Ik ben mijn bed gewoon nog niet uit
Waddan?quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Zomertijd is tof. Ik wil het hele jaar zomertijd.
Gewoon. Sommige mensen.quote:
Uit de kleren?quote:
Het is je vergeven, mijn kind.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:13 schreef Barbusse het volgende:
Het moet wel heel ver komen voordat ik mensen die ik uitsluitend op een internetforum spreek als hel ga zien, babs.
Nee, jij bent een vent!quote:
quote:
Mail gestuurd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Nouja smsen gaat niet echt.. en uhm fokken ook niet.. mailen kan wel
Mijn spellingscontrole heeft zojuist een hartaanval gekregen en is overleden.quote:benkelderman (gast)
wat een flouwe kul de ouder willen zig nog niet eens aanpasen waarom dan de jeugd wel kijk maar daar waar ze wonen alles verpouperd en verwaarloost en onze beamtes houden ze nog een hand boven het hooft zelfs mee gemaakt
Waar is dat van?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn spellingscontrole heeft zojuist een hartaanval gekregen en is overleden.
RIP
Wat is dit voor oogbalkankertekst?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn spellingscontrole heeft zojuist een hartaanval gekregen en is overleden.
RIP
Telegraaf.nl, reactie onder het bericht over de noodkreet van Marokkaanse ouders. Krijgt ook nog eens 119 up- en 4 downvotesquote:
OMG, RIP indeed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Telegraaf.nl, reactie onder het bericht over de noodkreet van Marokkaanse ouders. Krijgt ook nog eens 119 up- en 4 downvotes
Damnquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Telegraaf.nl, reactie onder het bericht over de noodkreet van Marokkaanse ouders. Krijgt ook nog eens 119 up- en 4 downvotes
En een baan moeten hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DamnEn dit soort mensen eisen dat buitenlanders Nederlands leren
"Al die buut'nlanders pikken onze bijstand in, HURRRDURRRRR!!!"quote:
They took our jobsquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Al die buut'nlanders pikken onze bijstand in, HURRRDURRRRR!!!"
Vanochtend ging mijn trein stilstaan omdat er brand zou zijn in de schipholtunnel. Even later was er toch geen brand.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:30 schreef Belsezar het volgende:
Al slachtoffers van 1 april grappen hier?
De hamvraag is dus: Wft deed je op telegraaf.nl?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu wisselstoring op het traject.. niet handigquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vanochtend ging mijn trein stilstaan omdat er brand zou zijn in de schipholtunnel. Even later was er toch geen brand.
@DeReactieGraaf zoekt de mooiste voor ons uit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De hamvraag is dus: Wft deed je op telegraaf.nl?
Ik had zogenaamd een afspraak staan om 1 uur, bleek het adres van een patatboer te zijn, of ik even lunch kon meenemen voor kantoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vanochtend ging mijn trein stilstaan omdat er brand zou zijn in de schipholtunnel. Even later was er toch geen brand.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had zogenaamd een afspraak staan om 1 uur, bleek het adres van een patatboer te zijn, of ik even lunch kon meenemen voor kantoor
Op het moment vond ik hem minder, maar naderhand kon ik er ook wel om lachenquote:
Zo goed is die nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij zitten ze op 3FM iemand goed te 1-april pranken op het moment.
Drink bier. Dat lost alles op.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef Cue_ het volgende:
Pff moet eigenlijk nog wat aan de studie doen. MAar ben bijna alles van het vorige hoofdstuk vergeten, waardoor ik best vast kom te lopen.. En nu heb ik er geen zin meer in
Wat een mooie dag (een mooie dag)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:Op woensdag 2 april 2014 09:52 schreef Sinceria het volgende:
Er is niets waar ik op wacht
Morgen blijft het nacht
Ik overdacht mijn zorgen en de wereld
En alle keren dat ik wakker lag
Ik besloot
Wat een mooie dag
Wat een mooie dag
Wat een mooie dag
Wat een mooie dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is veel beter, want positieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De moeder van een vriend van mij vond het een verschrikkelijk mooi nummer, tot ze de laatste zin hoorde. Ze was helemaal ontzet en wilde het nummer nooit meer horen.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van mij is veel beter, want positiever
Jij luistert liever naar Kane?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:03 schreef Barbusse het volgende:
Blof![]()
Maar ok, nieuwe dag, nieuwe kansen
Ja, dat snap je toch ook wel. Er zijn maar twee opties.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je blof kut vindt moet je kane luisteren?
Ah ok! Ik doe mijn hele leven dus gewoon verkeerd! Potver!quote:Op woensdag 2 april 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat snap je toch ook wel. Er zijn maar twee opties.
Nee *rolt met ogen*quote:Op woensdag 2 april 2014 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of was het drie, dat Anouk ook nog kan?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ok! Ik doe mijn hele leven dus gewoon verkeerd! Potver!
Uitgewoonde hoerquote:Op woensdag 2 april 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of was het drie, dat Anouk ook nog kan?
Anita Meijer?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of was het drie, dat Anouk ook nog kan?
Why? Tell me why?!?!!quote:
Nou nee. Dat was t niet. Maar laat maar.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet.
Maar het was volgens jouw sowieso Blof of Kane.
Die was laatst op een feestje bij vrienden. Dus genoeg foto's gezien.quote:
Bloemkoolquote:Op woensdag 2 april 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Dat was t niet. Maar laat maar.
Da's ook de enige hit die "ze" van haar kennen volgens mijquote:Op woensdag 2 april 2014 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die was laatst op een feestje bij vrienden. Dus genoeg foto's gezien.
En Why tell me why is dan wel de standaard opmerking ja
Jezus fokking crisis, neem t niet serieusquote:Op woensdag 2 april 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bloemkool
Jij eet liever hondenpoep?
Dat suggereert dat je maar twee keuzes hebt. En als je dat niet bedoelt, dan slaat het nergens op om Kane te noemen.
Die heb ik niet gezien (gelukkig denk ik). Wel alle tijd laatst met Paul de leeuwquote:Op woensdag 2 april 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's ook de enige hit die "ze" van haar kennen volgens mijStaat ieder jaar weer in de HOMO100. Duie hele film van ... dinges... Alex Klaassen... Peter Faber... Thomas Acda... mission impossible met nichten in Amsterd.... CHEZ NOUS! Die! Nou die had ook de hele tijd dat nummer.
Ik vond Alle tijd best ene mooie film eigenlijkquote:Op woensdag 2 april 2014 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien (gelukkig denk ik). Wel alle tijd laatst met Paul de leeuw
Zal hem eens downloadenquote:Op woensdag 2 april 2014 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Alle tijd best ene mooie film eigenlijk
Ook al ben ik geen Paul de Leeuw fan (meer).
Chez Nous is trouwens best oke. Vond ik. Viel me 83% mee. En best grappig om de beelden in Amsterdam tijdens de pride te zienEen hel qua opnames lijkt me.
Heb trouwens een hekel aan Klaasen. Zelfs toen hij vorige week met mij in de bios zat!quote:Op woensdag 2 april 2014 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Alle tijd best ene mooie film eigenlijk
Ook al ben ik geen Paul de Leeuw fan (meer).
Chez Nous is trouwens best oke. Vond ik. Viel me 83% mee. En best grappig om de beelden in Amsterdam tijdens de pride te zienEen hel qua opnames lijkt me.
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer 6 PI's gebruiken, 4 smileys en een disclaimer. Goed?quote:
Kane noemen slaat sowieso al nergens opquote:Op woensdag 2 april 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bloemkool
Jij eet liever hondenpoep?
Dat suggereert dat je maar twee keuzes hebt. En als je dat niet bedoelt, dan slaat het nergens op om Kane te noemen.
Graag, want anders begrijpen we niks van je.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer 6 PI's gebruiken, 4 smileys en een disclaimer. Goed?
Lijkt me handig, want je bent nu veel te vaag.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer 6 PI's gebruiken, 4 smileys en een disclaimer. Goed?
Ik vind m strontvervelend in Gooische Vrouwen. Maar dan ook echt STRONTvervelend. Wat dat betreft snap ik de tirade op FB van t AMA-jurylid Daniel Cohen over homo's in musicals, series en films.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb trouwens een hekel aan Klaasen. Zelfs toen hij vorige week met mij in de bios zat!
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me handig, want je bent nu veel te vaag.
Komt zeker uit Brabant?
Kan ook aan begrijpend, inschattend, relativerend en empatisch vermogen van de fokker liggen natuurlijk hequote:Op woensdag 2 april 2014 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag, want anders begrijpen we niks van je.
Ja, 3 man snapt het niet, maar het ligt niet aan jou natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2014 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Kan ook aan begrijpend, inschattend, relativerend en empatisch vermogen van de fokker liggen natuurlijk he
Ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, 3 man snapt het niet, maar het ligt niet aan jou natuurlijk
Nou ja, dan heeft hij wel gelijk dat het aan het begrijpend, inschattend, relativerend en empatisch vermogen van de fokker ligtquote:Op woensdag 2 april 2014 10:44 schreef stbabylon het volgende:
begrijpend, inschattend, relativerend en empatisch vermogen van de fokker
Ik neem Kane of de opmerking ook niet serieus, ik neem jou serieus!quote:Op woensdag 2 april 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.Ik snap nl niet hoe jullie in GODSNAAM een opmerkign over kane serieus kunnen nemen.
![]()
Ik heb idd verkeerd ingeschat dat jullie ooit een opmerking van mij, met Kane er in, over een band als Blof, serieus zouden kunnen opvatten. My bad. Duizend maal excuses voor de verwarring hoor!quote:Op woensdag 2 april 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft hij wel gelijk dat het aan het begrijpend, inschattend, relativerend en empatisch vermogen van de fokker ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Deed je dat maar eens. Wordt weer tijd deze maand.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem Kane of de opmerking ook niet serieus, ik neem jou serieus!
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb idd verkeerd ingeschat dat jullie ooit een opmerking van mij, met Kane er in, over een band als Blof, serieus zouden kunnen opvatten. My bad. Duizend maal excuses voor de verwarring hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik ben kalmquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb idd verkeerd ingeschat dat jullie ooit een opmerking van mij, met Kane er in, over een band als Blof, serieus zouden kunnen opvatten. My bad. Duizend maal excuses voor de verwarring hoor!Geef nou gewoon maar toe dat je opmerking raar ende vreemd was, ipv de schuld naar ons af te schuiven. Als je meteen had gezegd, ok, rare opmerking, waren wij allang opgehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef niks toe, want ik vond t geen rare opmerking, mijn garpje.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geef nou gewoon maar toe dat je opmerking raar ende vreemd was, ipv de schuld naar ons af te schuiven. Als je meteen had gezegd, ok, rare opmerking, waren wij allang opgehouden
GEEF TOE! NU! JE MOET! J BENT RAAR!quote:Op woensdag 2 april 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geef niks toe, want ik vond t geen rare opmerking, mijn garpje.Helaas. Ik vind t raar dat jullie hem serieus nemen. En verder hou ik er over op, want dit wordt te belachelijk voor woorden
Zit hoofdschuddend achter de PC, en dat valt te veel op
Nou ja, kan ook om de winsten gaan natuurlijk hier
Ik geef toe dat ik raar ben. Maar da's allesquote:
Gewoon op slotje drukkenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik raar ben. Maar da's allesWant verder moet ik NIETS! NIETS hoor je me!!?
Ja, de maand afsluiten hier, maar ik heb een serieus gevalletje WOG te pakken.
quote:
Stom! Zoals wel meer wat je doet vandaagquote:Op woensdag 2 april 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]O is DAT waar die knop voor is?!
En ik t maar steeds handmatig doen
Ik ben bijna klaar met House of Cardsquote:Op woensdag 2 april 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens met de serie-versie van From Dusk till Dawn begonnen. Nu 3 afl geweest. Moet zeggen: Ik vidn t tot nu toe nog best eluk. Ik heb iig de neiging door te kijken. Da's al heel wat
Ik ben niet zo politiekerig ingesteld qua series vaak (net als dat ik niet ziekenhuizerig ingesteld ben, helaas is t als Blof en kane, er zijn maar 2 genres). Maar hoor er wel veel goede dingen over. En Kevin.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met House of Cards
Whehehequote:Op woensdag 2 april 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geef niks toe, want ik vond t geen rare opmerking, mijn garpje.Helaas. Ik vind t raar dat jullie hem serieus nemen. En verder hou ik er over op, want dit wordt te belachelijk voor woorden
Zit hoofdschuddend achter de PC, en dat valt te veel op
Nou ja, kan ook om de winsten gaan natuurlijk hier
Ik ben halverwege seizoen 2. Wat een bazenseriequote:Op woensdag 2 april 2014 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met House of Cards
Ja, 1 jammer momentje in s2 waar ik nu zit.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen 2. Wat een bazenserie
Ja, dit doe jij dus wel vaker he, je maakt een fout, daar wordt je op aangesproken, vervolgens ligt het aan de ander, en ga je vervolgens het belachelijk maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
O wacht, en ik ben niet rechtbankerig ingesteld! Derde keus!
Ik zet hem in de ijskast tot serie-stop-seizoen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen 2. Wat een bazenserie
House of cards flikkeren ze in 1 keer online. Wat dat betreft heeft het geen seizoenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zet hem in de ijskast tot serie-stop-seizoen.
Al breekt de plank van de ijskast zowat door
Ik moet eens mijn vakantiedagen opmaken om te gaan kijkenalleen de zomer komt er aan.
House of Cards wordt in één keer geheel uitgebracht.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zet hem in de ijskast tot serie-stop-seizoen.
Al breekt de plank van de ijskast zowat door
Ik moet eens mijn vakantiedagen opmaken om te gaan kijkenalleen de zomer komt er aan.
Ik bedoel niet de serie-stop van House of Cards, ik bedoel als de series die ik nu aan t kijken ben stoppen en ik dus weer ff op zoek moet naar iets anders om te kijken.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
House of cards flikkeren ze in 1 keer online. Wat dat betreft heeft het geen seizoen
Je moet gewoon stoppen met die nichten seriesquote:Op woensdag 2 april 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de serie-stop van House of Cards, ik bedoel als de series die ik nu aan t kijken ben stoppen en ik dus weer ff op zoek moet naar iets anders om te kijken.
Per seizoen. Niet alles in 1 keer.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
House of Cards wordt in één keer geheel uitgebracht.
Looking is al gestopt, dat was maar 8 afleveringenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet gewoon stoppen met die nichten series
Oh ja, per seizoen, foutje van mijn kantquote:Op woensdag 2 april 2014 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per seizoen. Niet alles in 1 keer.
GEEF MAAR TOE DAT JE FOUT ZAT!!!![]()
Tot nu toe vind ik het nog steeds geweldig. Is al bekend of er een derde seizoen komt?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, 1 jammer momentje in s2 waar ik nu zit.
En S2 wel minder vergeleken met 1. Probleem van veel series natuurlijk.
Ja, komt erquote:Op woensdag 2 april 2014 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het nog steeds geweldig. Is al bekend of er een derde seizoen komt?
Van Looking ook, dus weer een dilemmaquote:
Cool! Dankequote:
Dan werk je toch niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik heb geen zin om te gaan werken!
Ik heb net ff berekend dat ik nog 12.9 weken aan vrije dagen over heb in m'n saldo. Misschien moet ik ook maar eens "dan werk ik toch niet" toepassenquote:
Niet altijd. Maar gisteren ben ik gewoon opgestaan en vertrokken, had er even genoeg van.quote:
heerlijk!quote:Op woensdag 2 april 2014 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar gisteren ben ik gewoon opgestaan en vertrokken, had er even genoeg van.
Ja! Aftiteling van de film! Heerlijk nummerquote:Op woensdag 2 april 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik maar zoeken waar "I see fire" vanaf kwam en of er dan een nieuwe cd is (eindelijk)... is t van de Hobbit soundtrack
Ed Sheeran trouwens. Als extra uitleg. Op de radio net.
Ik vind Ed Sheeran heel fijn. Sowieso de cd, maar live is ie echt heel goed. Dus dacht ff dat er eindelijk een nieuwe cd wasquote:Op woensdag 2 april 2014 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Aftiteling van de film! Heerlijk nummer
12 weken? Dude.....quote:Op woensdag 2 april 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net ff berekend dat ik nog 12.9 weken aan vrije dagen over heb in m'n saldo. Misschien moet ik ook maar eens "dan werk ik toch niet" toepassen
Nee, 12.9quote:
Neem een lekker lange vakantie joh! Ik zou het wel wetenquote:
Heb je wat aan als je vrienden werkenquote:Op woensdag 2 april 2014 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neem een lekker lange vakantie joh! Ik zou het wel weten
Ik zou zonder problemen alleen gaan, hoef je met niemand rekening te houdenquote:
Lijkt me best mooi jaquote:
Bij ons is ze afgeschaft omdat SEPA dit jaar begintquote:
Waar die Maleisische vlucht ook is verdwenen?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't Schijnt dat ze laatst nog gezien is op een eiland samen met T. en John Lenon.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't Schijnt dat ze laatst nog gezien is op een eiland samen met T. en John Lenon.
Ik heb ook wel van die "Ik wil weer...", maar dan denk ik "Zonde, want heb zoveel nog niet gezien".quote:Op woensdag 2 april 2014 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
Zuid Afrika vond ik briljant
Ik wil weer naar Amerika
Of berlijn
Jordanie is tof en dichtbij. Ben je zo doorheenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me best mooi ja
Ach er zijn nog zoveel plekken die ik wel eens zou willen zien.
Japan, Jordanie, Rusland (maar nu maar even niet), India, bijna geheel Zuid-Amerika.
daar ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar die Maleisische vlucht ook is verdwenen?
Je punt is?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn er wel meer die niet posten.
Ik wacht voor dit jaar even de reorganisatie af, geen zin om een boel geld aan een vakantie uit te gaan geven als ze mij er uit gaan mikken.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me best mooi ja
Ach er zijn nog zoveel plekken die ik wel eens zou willen zien.
Japan, Jordanie, Rusland (maar nu maar even niet), India, bijna geheel Zuid-Amerika.
Nou, die heb ik overleefd, dus ik magquote:Op woensdag 2 april 2014 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht voor dit jaar even de reorganisatie af, geen zin om een boel geld aan een vakantie uit te gaan geven als ze mij er uit gaan mikken.
ik ook maar Amerika is natuurlijk zo groot dat je daar prima meerdere keren heen kunt zonder in herhaling te vallenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook wel van die "Ik wil weer...", maar dan denk ik "Zonde, want heb zoveel nog niet gezien".
Dat was dus mijn vraag over CL.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dat niet meteen betekend dat ze hier nooit meer posten.
Dat weet je nog steeds niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht voor dit jaar even de reorganisatie af, geen zin om een boel geld aan een vakantie uit te gaan geven als ze mij er uit gaan mikken.
O ja klopt. Ik heb New York, New Orleans, Orlando, Naples, Miami en Key West gedaan. Zou nog wel San Fransicso willen doen. Of Route 66 een stuk rijden.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook maar Amerika is natuurlijk zo groot dat je daar prima meerdere keren heen kunt zonder in herhaling te vallen
quote:En berlijn is gewoon speciaal
Duidelijker zijn!!!!quote:
\quote:Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, duurt nog wel een paar maanden.
Bj mij nog niet, we hadden gisteren een bijeenkomst waarin verteld is dat men nog niets weet.quote:
Ik negeer alleen mijn ene ex en zijn nieuwe vriendquote:Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je mij negeerde
Daar verbaasden ze zich hier toen bij mij ook over, dat je al maanden weet dat er een reorganisatie aan zit te komen, maar nog niet weet wie. Ik wist ook al tijden dan er 30 uitvlogen in NL en 67 wereldwijd. Alleen wie het zou zijn dan houden ze altijd angstvallig geheim.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, duurt nog wel een paar maanden.
Ik weet dat er zo'n 30 internen met vast contract uitgaan (van de 400) plus alle externen (sure) en iedereen met tijdelijke contracten maar hoe wat of waar dat weet nog niemand.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar verbaasden ze zich hier toen bij mij ook over, dat je al maanden weet dat er een reorganisatie aan zit te komen, maar nog niet weet wie. Ik wist ook al tijden dan er 30 uitvlogen in NL en 67 wereldwijd. Alleen wie het zou zijn dan houden ze altijd angstvallig geheim.
Wat dan wel redelijk logisch is. Je verteld het ze zo laat mogelijk, die 30 + 67 zullen niet zeer gemotiveerd zijn als ze weten dat ze er over 4 maanden uit liggen (en gaan wellicht ook nog wel eerder lopen). Aan de andere kant onzekerheid werkt ook niet goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar verbaasden ze zich hier toen bij mij ook over, dat je al maanden weet dat er een reorganisatie aan zit te komen, maar nog niet weet wie. Ik wist ook al tijden dan er 30 uitvlogen in NL en 67 wereldwijd. Alleen wie het zou zijn dan houden ze altijd angstvallig geheim.
Afspiegelingstechnisch zit ik niet goed (nog 'maar' 5 jaar in dienst, gemiddelde op mijn afdeling is 17 jaar) en net in 35+ leeftijdscategorie, qua onmisbaarheid zit ik wel aardig, de enige die hetzelfde kan als wat ik kan gaat uit zichzelf al weg.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dan wel redelijk logisch is. Je verteld het ze zo laat mogelijk, die 30 + 67 zullen niet zeer gemotiveerd zijn als ze weten dat ze er over 4 maanden uit liggen (en gaan wellicht ook nog wel eerder lopen). Aan de andere kant onzekerheid werkt ook niet goed.
Tieten!quote:Op woensdag 2 april 2014 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Je depressieve gezever has killed the topic!
Kut Q!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |