Jij had de OPquote:
Ik vind van nietquote:
Je bent m'n moeder nietquote:
Zeg heujquote:
Ja, maar wel mij als kind.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik een kind zou hebben
Dat lastigvallen doen we wel onlinequote:Op maandag 31 maart 2014 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Je woont in verwegistan waar ik geen last van je heb
Ik kan je gelukkig blockenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lastigvallen doen we wel online
OHNOESquote:
Ik ben niet zo onder de indruk van de TT als jijquote:
Zeiksnor.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van de TT als jij
Dit is voor mijn doen best vriendelijk en beschaafd hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef Evie het volgende:
Laten we het vriendelijk en beschaafd houden
Ik ben er nog steeds!quote:
Jeej voor ons!quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is voor mijn doen best vriendelijk en beschaafd hoor.
Alles goed hier. Minstens zo blij als jij met het weer.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
Echt super goed!
Nog een paar maanden en dan ben ik afgestudeerd! Daar heb ik echt zin in
En het is lente
En met jou?
quote:
Hoeveel kinderen willen jij en je vriend?quote:
Als je niet permanent blond wil gaan kun je ook een spray gebruiken die je haar blonder maakt als je het föhnt of in ze zon mee loopt.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit ook steeds te denken om wat blonder te gaan voor de zomer...
Blondquote:
Zie mijn andere topic in LIF.quote:
ja die ken ik maar het gaat me meer om de uitgroei waar je toch eens mee moet dealenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je niet permanent blond wil gaan kun je ook een spray gebruiken die je haar blonder maakt als je het föhnt of in ze zon mee loopt.
Lang haar.quote:
Ja, dat heb je met die spray dus niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die ken ik maar het gaat me meer om de uitgroei waar je toch eens mee moet dealen
Je hebt mijn Fobo gezien toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang haar.Al weet ik nou niet hoe de voorkant eruit ziet.
na de zomer toch wel?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met die spray dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |