Jij had de OPquote:
Ik vind van nietquote:
Je bent m'n moeder nietquote:
Zeg heujquote:
Ja, maar wel mij als kind.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik een kind zou hebben
Dat lastigvallen doen we wel onlinequote:Op maandag 31 maart 2014 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Je woont in verwegistan waar ik geen last van je heb
Ik kan je gelukkig blockenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lastigvallen doen we wel online
OHNOESquote:
Ik ben niet zo onder de indruk van de TT als jijquote:
Zeiksnor.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van de TT als jij
Dit is voor mijn doen best vriendelijk en beschaafd hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef Evie het volgende:
Laten we het vriendelijk en beschaafd houden
Ik ben er nog steeds!quote:
Jeej voor ons!quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is voor mijn doen best vriendelijk en beschaafd hoor.
Alles goed hier. Minstens zo blij als jij met het weer.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
Echt super goed!
Nog een paar maanden en dan ben ik afgestudeerd! Daar heb ik echt zin in
En het is lente
En met jou?
quote:
Hoeveel kinderen willen jij en je vriend?quote:
Als je niet permanent blond wil gaan kun je ook een spray gebruiken die je haar blonder maakt als je het föhnt of in ze zon mee loopt.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit ook steeds te denken om wat blonder te gaan voor de zomer...
Blondquote:
Zie mijn andere topic in LIF.quote:
ja die ken ik maar het gaat me meer om de uitgroei waar je toch eens mee moet dealenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je niet permanent blond wil gaan kun je ook een spray gebruiken die je haar blonder maakt als je het föhnt of in ze zon mee loopt.
Lang haar.quote:
Ja, dat heb je met die spray dus niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die ken ik maar het gaat me meer om de uitgroei waar je toch eens mee moet dealen
Je hebt mijn Fobo gezien toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang haar.Al weet ik nou niet hoe de voorkant eruit ziet.
na de zomer toch wel?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met die spray dus niet.
nee, dan wordt het gewoon weer donkerder volgens mijquote:
Yup, maar dat zijn geen hele duidelijke foto's imho.quote:
Moment, dan zal ik proberen er eentje te maken.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar dat zijn geen hele duidelijke foto's imho.
Ben benieuwd!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:30 schreef Sinceria het volgende:
Moment, dan zal ik proberen er eentje te maken.
Hmm dan zal ik eens kijken!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
nee, dan wordt het gewoon weer donkerder volgens mij
Check mijn FoBo maar voor een update over jouquote:
Gelezen, dank voor de moeite.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef Sinceria het volgende:
Check mijn FoBo maar voor een update over jou
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 06:46 schreef stbabylon het volgende:
BlondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Tot nu toe thuisgewerkt vandaagquote:Op dinsdag 1 april 2014 06:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit in de trein nu. Jij al onderweg?
Jij hebt mijn dorpje bezocht!quote:
Die 2 euro moet nog wel lukken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij hebt mijn dorpje bezocht!Heb je wel netjes mijn vader om mijn hand gevraagd en kun je de bruidsschat opbrengen?
Gelukkig.quote:
Hmm das waar. Misschien moet ik maar om een hamster vragen als bruidsschat. Die is 30 donuts tenslotte.quote:
Wacht even trouwens, de bruid moet die schat bij elkaar brengen, die krijg je niet!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm das waar. Misschien moet ik maar om een hamster vragen als bruidsschat. Die is 30 donuts tenslotte.
Hee nee, daar trap ik niet in. We doen het op de Islamitische manier, dat komt me veel beter uit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht even trouwens, de bruid moet die schat bij elkaar brengen, die krijg je niet!
Je hoofddoek al om?quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee nee, daar trap ik niet in. We doen het op de Islamitische manier, dat komt me veel beter uit.
Nee, wel een handdoek, telt dat ook?quote:
Neequote:Op dinsdag 1 april 2014 08:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, wel een handdoek, telt dat ook?
Jammer.quote:
Dan verhuis je maar eerst naar Zandbakistan!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee nee, daar trap ik niet in. We doen het op de Islamitische manier, dat komt me veel beter uit.
Ik heb al een zandbak in mijn achtertuin!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan verhuis je maar eerst naar Zandbakistan!
Dat is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 1 april 2014 08:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb al een zandbak in mijn achtertuin!
Wel in mijn wondere wereld.quote:
Kennelijk die ook ja.quote:
quote:
Jij werkt thuis op de cup-a-soup manier?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag word heerlijk! Lekker thuis werken
Ik ben mijn bed gewoon nog niet uit
Toch niet zomertijdjetlag geneuzel he? Dat vind ik zo'n aanstelleritus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Boh, ik ben zo moe, zou zo een dutje aan mijn bureau kunnen doen
misschien vandaag wel jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij werkt thuis op de cup-a-soup manier?
hihi, soppenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien vandaag wel ja
Ik werk niet thuis voor mijn werk hoor. Vandaag alleen voor mijn studie. En ik denk dat het een sog dag word
Ik moet sowieso even naar de stad...
Nee, denk dat het door mijn medicatie komt. Ben de hele tijd moe, gisteren na het eten als een omaatje op de bank in slaap gevallen ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch niet zomertijdjetlag geneuzel he? Dat vind ik zo'n aanstelleritus.
Ik heb gewoon zondagnacht gewerkt, dus mijn ritme was dusdanig vertieft dat ik van dat uurtje weinig gemerkt hebquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch niet zomertijdjetlag geneuzel he? Dat vind ik zo'n aanstelleritus.
Ernstig o'nie, dat aanstelleritus zo'n impact kan hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zondagnacht gewerkt, dus mijn ritme was dusdanig vertieft dat ik van dat uurtje weinig gemerkt heb
Desalniettemin schijnt de "zomertijdjetlag" wereldwijd een behoorlijke impact te hebben op de productiviteit.
Mag ik erbij komen liggen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag word heerlijk! Lekker thuis werken
Ik ben mijn bed gewoon nog niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |