SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Zolang ze verder niet klagen, kan je dit plan best voortzetten.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen de krokante stukjes nooit helemaal plaatsen. Het is natuurlijk ook wel ietwat vreemd om een wat haast wel lijkt op een zwarte spruit van een week oud in je pasta terug te vinden.
Pics van je parfum
quote:
Ik heb Tommy Hilfiger, Dior en Chopard.quote:
mannen dragen geen parfum, maar eau de toilettequote:
je bent zelf een toiletquote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen dragen geen parfum, maar eau de toilette
One million en nog wat van Armaniquote:
Chopard wish?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang ze verder niet klagen, kan je dit plan best voortzetten.
Die ligt thuis, dus dat blijf ik je schuldig.
[..]
[..]
Ik heb Tommy Hilfiger, Dior en Chopard.Dior draag ik het meest.
En jij?
Nee happy spirit.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Chopard wish?
Ik had Cacharel Amor Amor Absolu, toen uit wanhoop Lady Million gehaald van die mocro one million merk, en nu wil ik see by Chloe fixen
Je bent zelf echt goor.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:28 schreef Maringo het volgende:
Ik had er laatst eentje van Davidoff gekregen.. Die was echt goor.
Absolu is nergens meer te krijgenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee happy spirit.Wish 'ken' ik niet.
Amor Amor is![]()
Ik ga die see binnenkort wel even bij Douglas opspuiten, dan weet ik hoe die ruikt![]()
Je bent zelf een onderwerp.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Typisch het volgende:
LR is dit topic ontvlucht toen het onderwerp parfum werd, ik denk dat LR stinkt.
Jaaaa ik moet morgenochtend toch even de stad in.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Absolu is nergens meer te krijgenen het origineel is meh. Ga See ruiken dan!!
quote:
In Emmen?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga zo op gesprek bij een telecomwinkel
Kijken of ik daar m'n centen kan verdienen
Neenquote:
Om te stinken moet je bewegen. Ik moet zelfs nog bijkomen van een klein stukje nachtelijk wandelen laat staan dat ik zweet.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Typisch het volgende:
LR is dit topic ontvlucht toen het onderwerp parfum werd, ik denk dat LR stinkt.
Nee hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om te stinken moet je bewegen. Ik moet zelfs nog bijkomen van een klein stukje nachtelijk wandelen laat staan dat ik zweet.
Bluf om een naald heet te maken en hem in je oog te prikkenquote:Op maandag 31 maart 2014 18:25 schreef Dientje12 het volgende:
Hey, bluf om een pan heet te maken en dan je oog ertegen aan te houden
Mijne was zonder boter hequote:Op maandag 31 maart 2014 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bluf om een naald te steriliseren en hem in je oog te prikken
Goed topiquequote:Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Haha d4v1d Pharkus is het met mij eens lekker puh
KLB / d4v1d
gr
Dit is het begin van je einde Flips.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef Flippiee het volgende:
GC / Pokemon Trainer worden met Google Maps! (1 April grap van Google)
Ik speel dit.
Jawel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:27 schreef Amarantha het volgende:
Wordt er nog wat gedaan aan 1 April op FOK! ?
warm en zonnig en ik zit binnen op kantoorquote:
It's goin' downquote:
Jij gaat er van uit dus dat het nooit zou gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met zal spreek je alsof je het gaat doen wat natuurlijk nooit gaat gebeuren
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dus dat het nooit zou gaan gebeuren.
Snap ik anders worden ze overladen met telefoontjes.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:21 schreef Amarantha het volgende:
Je kan de Action gewoon niet bellenJa de algemene klantenservice. Godver
Action heeft best goede dingen hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Snap ik anders worden ze overladen met telefoontjes.
Ja nouquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Snap ik anders worden ze overladen met telefoontjes.
Actionquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nouLeek me zo handig, even bellen en als ze dan hebben kan mams even daarheen. Nu moet ze daar dus sowieso heen of ze het hebben of niet
Sowiesoquote:
Denk dat FL ook bedoeld dat er dan mensen constant bellen 'hebben jullie ook dit en dit?'quote:
Oh dat is wel jammer danquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SowiesoAlleen vind ik het wel balen dat ze vaak niet hebben wat ik wil (en ze wel hebben lees ik op internet) + hier is het personeel zo onvriendelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nee alleen een site met de weekaanbiedingen en de 100ste nieuwste artikelenquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer danIk haal er altijd mijn stuff voor school weg lekker goedkoop
Wij zitten nu nog (na 7 April zitten ze bij de MediaMarkt) tegenover de Action. Heel handig als je alleen drinken en iets te snacken wilt.. Dat hebben ze daar genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Klopt, daar hebben ze ook van die instant noodlesquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij zitten nu nog (na 7 April zitten ze bij de MediaMarkt) tegenover de Action. Heel handig als je alleen drinken en iets te snacken wilt.. Dat hebben ze daar genoeg
Haha nicequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, daar hebben ze ook van die instant noodlesDie koop ik altijd in Angelslo en smokkel ik dan mee naar school omdat het in het restaurant/kantine/cafetaria etc veusl te duur is
Ze zullen je missen #ripinpeacequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik daarna er ook niet vaak meer komIk woon er nu 30 meter vandaan en straks zit het op een plek waar ik bijna nooit kom
Lieg niet jij komt vast vaak genoeg bij de Cheersquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik daarna er ook niet vaak meer komIk woon er nu 30 meter vandaan en straks zit het op een plek waar ik bijna nooit kom
Ik hun nietquote:
Ankara.. En ik ga dan echt niet om fietsen voor de Action (moet je volgens mij t steegje door van de Milo)quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lieg niet jij komt vast vaak genoeg bij de Cheers
Bij zulke winkels is het personeel inderdaad meestal onvriendelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hun nietIeder geval het personeel niet, stuk onvriendelijk tuig
Ohquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ankara.. En ik ga dan echt niet om fietsen voor de Action (moet je volgens mij t steegje door van de Milo)
Ik wou laatst bijv. Kinder Bueno hebben. Ik zag het wel op de kar staan in de winkel maar nog niet in het schap. Dus ik vroeg zo'n medewerkster 'Kan ik dat alvast meenemen? Want jullie leggen het toch elk moment in het schap' kreeg ik als antwoord: Geen idee of de kassa het al scant. En ze ging gewoon door waar ze mee bezig was.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij zulke winkels is het personeel inderdaad meestal onvriendelijk.
Dat is wel irritant jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou laatst bijv. Kinder Bueno hebben. Ik zag het wel op de kar staan in de winkel maar nog niet in het schap. Dus ik vroeg zo'n medewerkster 'Kan ik dat alvast meenemen? Want jullie leggen het toch elk moment in het schap' kreeg ik als antwoord: Geen idee of de kassa het al scant. En ze ging gewoon door waar ze mee bezig was.
2 weken terug zag ik bij de kassa een briefje met dat ze gaan verhuizen. Ik vraag de medewerkster achter de kassa (die daar al heel lang werkt) 'Is dat bij de Media Markt?' zegt ze met een geirriteerde kop 'Geen idee!'. Alsof ze niet weet waar de Action heen verhuisd
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat FL ook bedoeld dat er dan mensen constant bellen 'hebben jullie ook dit en dit?'
Volgens mij klopt dat niet nee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:16 schreef Fopje het volgende:
Zojuist een 1 persoonsmaaltijd gekocht bij de AH.
Maar die moet met plastic bakje en plastic folie in de oven voor 20 minuten. Plastic is nu heel erg zacht geworden, hoort dit of klopt het bereidings etiket niet?Meestal kan je geen plastic in de oven doen toch?
Kut. Nu durf ik het niet te etenquote:
In Amerika had je duizenden dollars schadevergoeding of zo kunnen vragenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:24 schreef Fopje het volgende:
Kut Albert Heijn, plastic is helemaal gaan schilferen en in mn eten gedonderd.
Ik heb honger
20 minuten?! Daar is het fout gegaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:16 schreef Fopje het volgende:
Maar die moet met plastic bakje en plastic folie in de oven voor 20 minuten. Plastic is nu heel erg zacht geworden, hoort dit of klopt het bereidings etiket niet?Meestal kan je geen plastic in de oven doen toch?
nee natuurlijk klopt dat niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:16 schreef Fopje het volgende:
Ja magnetron maaltijden wel ja. Dit deed ik in de oven. Dat ga je niet redden met een paar minuten hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:26 schreef FL_Freak het volgende:
20 minuten ja? Mijn broer koopt ook vaak van die magnetron maaltijden maar die hoeven dan meestal maar een paar minuten ofzo
Dus je mag neem ik aan een nieuwe uitkiezen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:32 schreef Fopje het volgende:
Ik heb het niet over de magnetron maar over de oven heLasagne moet je meestal 20 min in de oven doen.
Zojuist AH gebeldDie raadde me het aan om het niet op te eten
Het is een nieuw product dus waarschijnlijk een fout etiket ofzo.
dan had het in een ander bakje gemoeten waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:32 schreef Fopje het volgende:
Ik heb het niet over de magnetron maar over de oven heLasagne moet je meestal 20 min in de oven doen.
Zojuist AH gebeldDie raadde me het aan om het niet op te eten
Het is een nieuw product dus waarschijnlijk een fout etiket ofzo.
Fopje is een god. Die merkt daar niets van.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doodsverwensing ontnemen mod machten dit dat.
Maar ik mocht de folie er pas na 10 minuten in de oven afhalenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan had het in een ander bakje gemoeten waarschijnlijk
ben benieuwd wat wasquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar ik mocht de folie er pas na 10 minuten in de oven afhalen
je bent zelf.....oh nee dan zou ik een compliment geven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Fopje is een god. Die merkt daar niets van.
Het was waarschijnlijk een avondmaaltijd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:16 schreef Fopje het volgende:
Ik heb middagdienst. Dus dan mag het.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk een avondmaaltijd.
kan die ook de over bedienen?quote:
Ja, zowel de oven als de magnetron en het fornuis. Hij zet zo een 4 sterren diner op tafel hoor.quote:
Het stond er toch op dat dat moestquote:
wat een baasquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, zowel de oven als de magnetron en het fornuis. Hij zet zo een 4 sterren diner op tafel hoor.
Hoe warm zette je hem dan in de oven?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het stond er toch op dat dat moestIk dacht dat het misschien ander soort plastic was.
Braadzakken kunnen toch ook gewoon in de oven
180 graden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe warm zette je hem dan in de oven?
Braadzakken kunnen ook maar tot 200c
Raarquote:
Is niet wat er staat. Dat moest pas na 10 min in de oven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:52 schreef Rezania het volgende:
Je moet altijd het folie van de verpakking verwijderen, duh.
lekker warm plastic danquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is niet wat er staat. Dat moest pas na 10 min in de oven.
Fuck de verpakking, gewoon zelf nadenken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is niet wat er staat. Dat moest pas na 10 min in de oven.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Folders moeten maken voor school![]()
Ik moet zorgen dat ik hier personeel voor krijg zodat zij voor mij kunnen ragen
quote:
Ambtenaren pilsquote:
Daar is ook een bewegende vanquote:
Ucquote:
Ik heb theepauze met een chocodonut....even moed maken voor een kloteklus.quote:
sterktequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb theepauze met een chocodonut....even moed maken voor een kloteklus.
Zo'n klus die ik niet zou hoeven doen, als mijn assistent niet ziek zou zijn.quote:
jij hebt een assistent?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo'n klus die ik niet zou hoeven doen, als mijn assistent niet ziek zou zijn.
Ja, soms meerdere. Maar voor hier eentje.quote:
droombaan: Uccie's PAquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, soms meerdere. Maar voor hier eentje.
http://jebentzelfeen.nl/bijdehandjequote:Op dinsdag 1 april 2014 15:06 schreef Flippiee het volgende:
FHF / Doelgroep 18-30 jaar hbo+. Online vragenlijst.
Echt hoor, zo lastig is het maken van enquêtes toch niet.
http://jebentzelfeen.nl/bijdevoetquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://jebentzelfeen.nl/bijdehand
Nee je hebt wel gelijk. Dat soort fouten hoor je er wel te hebben uitgezeefd voordat je ermee naar buiten treedt.
even invullenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:06 schreef Flippiee het volgende:
heb al ergere gezien op fokquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:06 schreef Flippiee het volgende:
Dat had ik al langer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://jebentzelfeen.nl/bijdevoet
Dat is mijn mening ook. Zoveel fouten in enquêtes die op FOK! gepost worden, Ik begin inmiddels te twijfelen aan het niveau van de gemiddelde afstuderende student.
Succes ik las dat het meer dan 37 vragen waren, dat en zo een fout vond ik demotiverend genoeg.quote:
Oh absoluut. Zelfs zoveel spelfouten dat ik de TS meerdere keren de enquête heb zien aanpassen maar nog steeds fouten kon ontdekken.quote:
Ik had nog hoop.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had ik al langer.
En dan ook nog metal uitsluiten als muziekgenre. Kom we zoeken hem op. Hij zet ons voor lul met dit wanproduct.
nee, maar ladies zijn wel vaker de oorzaakquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes ik las dat het meer dan 37 vragen waren, dat en zo een fout vond ik demotiverend genoeg.
[..]
Oh absoluut. Zelfs zoveel spelfouten dat ik de TS meerdere keren de enquête heb zien aanpassen maar nog steeds fouten kon ontdekken.
[..]
Ik had nog hoop.
FOK! Knokploeg erop afsturen. Ik kan niet gaan, want
[ afbeelding ]
So truequote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar ladies zijn wel vaker de oorzaak
NEEquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes ik las dat het meer dan 37 vragen waren, dat en zo een fout vond ik demotiverend genoeg.
[..]
Oh absoluut. Zelfs zoveel spelfouten dat ik de TS meerdere keren de enquête heb zien aanpassen maar nog steeds fouten kon ontdekken.
[..]
Ik had nog hoop.
FOK! Knokploeg erop afsturen. Ik kan niet gaan, want
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen zin ga wel roken zo ofzoquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Ik zie graag de statistieken van deze prachtig onderbouwde stelling.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar ladies zijn wel vaker de oorzaak
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEE
[ afbeelding ]
Overigens heeft die enquête teveel bagger vragen. Ik haak af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rook je nou al minder?quote:Bitch pls.quote:[..]
dat kan, dan moet je ze zoekenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie graag de statistieken van deze prachtig onderbouwde stelling.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie graag de statistieken van deze prachtig onderbouwde stelling.
[..]eerste van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Rook je nou al minder?
[..]
Bitch pls.
Ik ben moderator. Online hoef ik geen argumenten te onderbouwen.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moderator. Online hoef ik geen argumenten te onderbouwen.
Desalniettemin laat ik de waarheid in deze in het midden de lafaard die ik ben
Er is iets niet helemaal in orde inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wietparkiet verklaar ik bij deze vogelvrij. Parkiet > Vogel![]()
Ik heb een zonnesteek.
Het tagje moderator red je nu. Ik kan niet wachten tot je weer zwart bent.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moderator. Online hoef ik geen argumenten te onderbouwen.
Desalniettemin laat ik de waarheid in deze in het midden de lafaard die ik ben
jij houd wel van zwart?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het tagje moderator red je nu. Ik kan niet wachten tot je weer zwart bent.
Eens.quote:
De tussenweg is beide mod worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het tagje moderator red je nu. Ik kan niet wachten tot je weer zwart bent.
Hallo Dven, Slavische broeder. Hoe staat het Bulgaarse leven ervoor?quote:
Mehquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon stoppen en heroine gebruiken
Beetje chillen op het balkon met het op 7 na goedkoopste biertje ter wereld, zonnetje. Ik zit er warmpjes bij hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De tussenweg is beide mod worden natuurlijk.
[..]
Hallo Dven, Slavische broeder. Hoe staat het Bulgaarse leven ervoor?
Crocodile* met heroine is er helaas altijd nog een weg terug.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon stoppen en heroine gebruiken
Zonnig wel maar zonder bier.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje chillen op het balkon met het op 7 na goedkoopste biertje ter wereld, zonnetje. Ik zit er warmpjes bij hoor.
Hoe is het op de Hollandse kleibodem?
Pics van je besokte slippers in de zonquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crocodile* met heroine is er helaas altijd nog een weg terug.
[..]
Zonnig wel maar zonder bier.
Coke volgens ''The wolf of wall street''quote:
weet je wie in het einde van de film scarface doodging?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Coke volgens ''The wolf of wall street''
Ging niet dood was slechts rookgordijn zit nu te chillen op het balkon tegenover mij gooit net ponypakkie door lekker manquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je wie in het einde van de film scarface doodging?
Scarface
weet je wat scarface gebruikte?
Cocaïne
Gewoon lekker lijntjes maken met je bankpas en opsnuiven met een briefje van ¤500 jwzquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je wie in het einde van de film scarface doodging?
Scarface
weet je wat scarface gebruikte?
Cocaïne
Ponypakjesquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ging niet dood was slechts rookgordijn zit nu te chillen op het balkon tegenover mij gooit net ponypakkie door lekker man
Past precies in een Parliament sigaret. De perfecte snuif.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ponypakjeskleine kuthoeveelheden
slagquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Motiveer mij eens om weer aan de slag te gaan![]()
Misschien moet ik maar gewoon een lui bijstand trekkert worden en fulltime gaan FOK! kenquote:
Alsof je dat nu al niet doetquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar gewoon een lui bijstand trekkert worden en fulltime gaan FOK! ken
quote:
Je wil niet bij het afvoerputje mbo'ers zoals FL_Freak, Ro-ald en wietparkiet horen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Motiveer mij eens om weer aan de slag te gaan![]()
he!quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je wil niet bij het afvoerputje mbo'ers zoals FL_Freak, Ro-ald en wietparkiet horen.
Dit bereik je enkel door te gaan studeren.
Ik ben al aan het studerenquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je wil niet bij het afvoerputje mbo'ers zoals FL_Freak, Ro-ald en wietparkiet horen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben niet afvoerputje mbo'er ik ben kansjongeren mbo'erquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Snel dan, ze zijn nog maar 4 uur open!!!!quote:
Nog 7.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel dan, ze zijn nog maar 4 uur open!!!!![]()
_!
Hier vijf uurquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel dan, ze zijn nog maar 4 uur open!!!!![]()
_!
[..]
Ik ben het opperhoofd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet afvoerputje mbo'er ik ben kansjongeren mbo'er
[..]
Wowquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best luguber om die link direct te leggenquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Kindje zal wel dood geboren zijn
Tijd om de onderhandelingen te openen. Props als je hier minstens 25 posts uitkrijgt waarin je het bieden begint bij +/- ¤0,20.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Kindje zal wel dood geboren zijn
Wrmquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:09 schreef Rezania het volgende:
Wtf, er zijn bij mij 12 notes verwijderd.
Geen idee, waren nog terechte notes ook. Over het aanbevelen van AdBlock en zo.quote:
Sommige mensen konden notes verwijderen of geven geloof ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, waren nog terechte notes ook. Over het aanbevelen van AdBlock en zo.
Ik zou adblock ook aan iedereen aanraden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, waren nog terechte notes ook. Over het aanbevelen van AdBlock en zo.
banaanvraag, banquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou adblock ook aan iedereen aanraden.
[..]
En hoezo dan bij mij? Beetje apart zo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige mensen konden notes verwijderen of geven geloof ik.
Was een foutje.
Ubisoft.quote:Het uitschakelen van uw achtergrond applicaties.
Ga naar Start > uitvoeren (Indien u Windows Vista of Windows 7 gebruikt kunt u de toets met het Windows logo en de “R” toets tegelijkertijd indrukken)
Type in de box: MSCONFIG en druk op enter.
Klik op het tabblad “Opstarten”
Klik the optie “Alles uitschakelen”
Klik dan toepassen.
Sluit het scherm, en kies voor opstarten.
Misschien in de zomervakantie. Nu moet ik al zoveel lezen voor mijn studie dat ik geen zin in nog meer leeswerk heb.quote:
Iedereen, einde!quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tof! Ben benieuwd wie er deze keer dood gaat.
Mensen die haten op sansaquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nee niet iedereen! De imp moet blijven leven.
Oh en Sansa moet als eerste dood want die is irritant.
Alleen maar omdat ze een pussy is en snel met die koning trouwde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mensen die haten op sansa!!! Ik zie haar nog wel als langst overleven van de starks
uhm ze is met geen koning getrouwd hoor??quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een pussy is en snel met die koning trouwde.Persoonlijk verwacht ik dat hij haar neerschiet met zijn kruisboog.
Oh nee, wacht, ze werd nog snel even gedumpt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
uhm ze is met geen koning getrouwd hoor??
mja ik kan niet spoileren maar ze komt verder dan je denktquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, ze werd nog snel even gedumpt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Margeary!!! Dat was haar naam.
En godver ik heb per ongeluk een spoiler gelezen tijdens het googlen.
Te lui om goed te zetten?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Modjes zijn weer topics aan het heen en weer gooien?
Oh dat weet ik nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij stond eerder vandaag in sex volgens mij.
Sowieso. Echt mooi wat ik tegenkom als ik stoned en verveeld rondkijk hierquote:
Welterustenquote:
Hebben ze tenminste nog een degelijke muzieksmaak?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Tokkies die keihard muziek draaien vanuit hun auto. Te horen op mijn kamer
Hardcore. Normaal wel leuk maar nu nietquote:Op woensdag 2 april 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben ze tenminste nog een degelijke muzieksmaak?
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hardcore. Normaal wel leuk maar nu niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |