SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Zolang ze verder niet klagen, kan je dit plan best voortzetten.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen de krokante stukjes nooit helemaal plaatsen. Het is natuurlijk ook wel ietwat vreemd om een wat haast wel lijkt op een zwarte spruit van een week oud in je pasta terug te vinden.
Pics van je parfum
quote:
Ik heb Tommy Hilfiger, Dior en Chopard.quote:
mannen dragen geen parfum, maar eau de toilettequote:
je bent zelf een toiletquote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen dragen geen parfum, maar eau de toilette
One million en nog wat van Armaniquote:
Chopard wish?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang ze verder niet klagen, kan je dit plan best voortzetten.
Die ligt thuis, dus dat blijf ik je schuldig.
[..]
[..]
Ik heb Tommy Hilfiger, Dior en Chopard.Dior draag ik het meest.
En jij?
Nee happy spirit.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Chopard wish?
Ik had Cacharel Amor Amor Absolu, toen uit wanhoop Lady Million gehaald van die mocro one million merk, en nu wil ik see by Chloe fixen
Je bent zelf echt goor.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:28 schreef Maringo het volgende:
Ik had er laatst eentje van Davidoff gekregen.. Die was echt goor.
Absolu is nergens meer te krijgenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee happy spirit.Wish 'ken' ik niet.
Amor Amor is![]()
Ik ga die see binnenkort wel even bij Douglas opspuiten, dan weet ik hoe die ruikt![]()
Je bent zelf een onderwerp.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Typisch het volgende:
LR is dit topic ontvlucht toen het onderwerp parfum werd, ik denk dat LR stinkt.
Jaaaa ik moet morgenochtend toch even de stad in.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Absolu is nergens meer te krijgenen het origineel is meh. Ga See ruiken dan!!
quote:
In Emmen?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga zo op gesprek bij een telecomwinkel
Kijken of ik daar m'n centen kan verdienen
Neenquote:
Om te stinken moet je bewegen. Ik moet zelfs nog bijkomen van een klein stukje nachtelijk wandelen laat staan dat ik zweet.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Typisch het volgende:
LR is dit topic ontvlucht toen het onderwerp parfum werd, ik denk dat LR stinkt.
Nee hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om te stinken moet je bewegen. Ik moet zelfs nog bijkomen van een klein stukje nachtelijk wandelen laat staan dat ik zweet.
Bluf om een naald heet te maken en hem in je oog te prikkenquote:Op maandag 31 maart 2014 18:25 schreef Dientje12 het volgende:
Hey, bluf om een pan heet te maken en dan je oog ertegen aan te houden
Mijne was zonder boter hequote:Op maandag 31 maart 2014 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bluf om een naald te steriliseren en hem in je oog te prikken
Goed topiquequote:Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Haha d4v1d Pharkus is het met mij eens lekker puh
KLB / d4v1d
gr
Dit is het begin van je einde Flips.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef Flippiee het volgende:
GC / Pokemon Trainer worden met Google Maps! (1 April grap van Google)
Ik speel dit.
Jawel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:27 schreef Amarantha het volgende:
Wordt er nog wat gedaan aan 1 April op FOK! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |