SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilNo matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!
plus ze stinkenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:13 schreef Mallika het volgende:
[..]
Zinloos om hier energie aan te besteden.
dus?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef Chanel5 het volgende:
Even aan vriendin laten zien als Ruud en Bil in de douche staan dat de cam naar beneden draait.
[ link | afbeelding ]
Dit is een rashondt, dus een hondt met dtquote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus ze stinken
plus ze poepen op de stoep
plus je moet ze uitlaten
honten zijn stom
De moeder en vriendin is mij duidelijk, bij de rest weet ik het ook niet. Zusje emil met vriend? En nog vriendin van Lydia?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef aimbotguru het volgende:
wie is die blonde dame, emil's zus???
Billy!!!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef schizolientje het volgende:
oh god, andrea gebruikt de spuitbussen
Ja, sorry, ben aan het multitasken en zat aan mijn limiet...quote:
Vertel, vertel, welke verzorging en voeding heb ik nodig om mijn hondt (die niet stinkdt) naar bosviooltjes te laten ruiken!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef Mokum020 het volgende:
Jij ruikt naar bosviooltjes?![]()
Met de juiste verzorging en voeding wel ja!
Als jij mij uit wil laten....quote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Vertel, vertel, welke verzorging en voeding heb ik nodig om mijn hondt (die niet stinkdt) naar bosviooltjes te laten ruiken!
Simpel... Bosviooltjes in de tuin zetten en zeggen dat die daar absoluut niet doorheen mag rennen rollen. Succes gegarandeerdquote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Vertel, vertel, welke verzorging en voeding heb ik nodig om mijn hondt (die niet stinkdt) naar bosviooltjes te laten ruiken!
Neequote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik heb 4 honden en reken maar dat die stinken als ze de sloot weer moeten uitproberenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat is Lydia's vriendin, waar ze liedjes mee zingt en shit.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Hoe kan het zusje nou rood haar hebben? Andere fadurrr?
Verfquote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Oh ja, ik had het kunnen weten...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Simpel... Bosviooltjes in de tuin zetten en zeggen dat die daar absoluut niet doorheen mag rennen rollen. Succes gegarandeerd
Ik zal je de uitleg besparen. Scheelt je weer 3 weken hoofdpijnquote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Potje verf van het Kruidvat?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Jongûh, wat doe je nog in Utopia...!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk er een Eiffeltoren bij, een terrasje, glaasje wijn. L'amour.
Bosviooltjes in de sloot planten.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik heb 4 honden en reken maar dat die stinken als ze de sloot weer moeten uitproberen
Slavenhontquote:
Ohhh die blonde is dus het zusje.. Leuke stiefbroer krijg jijquote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is Lydia's vriendin, waar ze liedjes mee zingt en shit.
Ow WTF.... jij Capt die blonde trouwens.... ik ging voor de rooie.... Problem solved....quote:
Precies.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ohhh die blonde is dus het zusje.. Leuke stiefbroer krijg jij
Systeem!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ow WTF.... jij Capt die blonde trouwens.... ik ging voor de rooie.... Problem solved....
Ik denk eerder die criminele vaderquote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Burner82 het volgende:
Valt me wel op dat emil+friends rust en privacy krijgen van de andere bewoners....
Zou een ex-agente, Hondt en Harley-Ron er iets mee te maken hebben??
Emil heeft dat wel duidelijk aangegeven, zowel verbaal als met lichaamstaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Burner82 het volgende:
Valt me wel op dat emil+friends rust en privacy krijgen van de andere bewoners....
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:23 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Bosviooltjes in de sloot planten.
Zijn er genoeg die zich daar normaal gesproken niks van aantrekkenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Emil heeft dat wel duidelijk aangegeven, zowel verbaal als met lichaamstaal.
Jeetje zeg omdat het kan hequote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat er best veel mensen zijn die graag een straatje om gaan voor dat soort honden.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:26 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dubbele ron heel verwarrend.. Dadelijk gaat de verkeerde naar huis
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:23 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Bosviooltjes in de sloot planten.
Blonde zoekt nog werk als docent, reageren!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Baconbus het volgende:
Dikke Lot heeft dus het plan opgevat om mensen af te kopen door haar Faduuuuuuuur ze te laten betalen. Ze zei het alsof het een dagelijkse oplossing was voor allerhande problemen.
Misschien kan ze wel een paar trucjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blonde zoekt nog werk als docent, reageren!
Op liefdesgebied gaat ze ook niet goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien kan ze wel een paar trucjes.![]()
Ze kijken zuur, want dat is wat 'nasty ass hoes' doen. Lydia laat zien hoe echte meisjes/vrouwen zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Ai ai ai wat kijken ze zuur.![]()
Net thuis, wat zijn Emil en Lydia leuk samen!
nee, heb eerder het idee dat het 2 vriendinnen van Lydia zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:28 schreef Joezi het volgende:
Die blonde slaapt bij Emil thuis met Lydia, volgens mij toch geen zusje in da house
Beetje overacting, geen pure oerliefde zoals bij Bil en Ruudquote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Ai ai ai wat kijken ze zuur.![]()
Net thuis, wat zijn Emil en Lydia leuk samen!
Lijkt mij een lieve hondtquote:Op maandag 31 maart 2014 16:28 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat er best veel mensen zijn die graag een straatje om gaan voor dat soort honden.
Terwijl ze veel liever zijn dan zeg maar een chihuahua of andere puienzeiker.
Ja hoor net een vriendin aan hem vragen of ze hem even alleen kunnen spreken.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Die vriend had toch ook nieuws voor Emil?
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Roodharige stond ingeschreven op een christelijke datingssite.
Lydia is met mij vreemdgegaan, ik hoop dat je het begrijpt?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Die vriend had toch ook nieuws voor Emil?
Daar kan ik me zeker wat bij bedenkenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Jibba het volgende:
Lydia: Ik ben zo blij dat ik jouw vriendin ben en niet van iemand anders hier.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef lwmeffix het volgende:
"Ik ben zo blij dat ik jouw vriendin ben, en niet van iemand anders.... hier"
haha nice
O spannend, ben benieuwd.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja hoor net een vriendin aan hem vragen of ze hem even alleen kunnen spreken.
Dat weten we ondertussen allemaal hier.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Tis een schat van een meid Lydia,ik vraag me af weet iemand wat voor stoornis ze dan heeft?
Weet ikquote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Tis een schat van een meid Lydia,ik vraag me af weet iemand wat voor stoornis ze dan heeft?
Altijd eerst even vragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt mij een lieve hondtAl aai ik niet zomaar ineens een vreemde hond natuurlijk.
Soort van hallucinerende hersenafwijking.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Dan vliegt ie dwars door de loods heen..............quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lydia is met mij vreemdgegaan, ik hoop dat je het begrijpt?
Alice in wonderland syndroomquote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Ja een of andere sprookjes naam,quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Het lijkt op het alice-in-wonderlandsyndroom.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Nietus!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:32 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Altijd eerst even vragen.
Bij kleine hondten aai ik sowieso niet. Onberekenbare loedertjes.
* dolcefarniente heeft medium hond
Fijn en dat is ?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat weten we ondertussen allemaal hier.
Mwoa, het gaat me er niet om of ik een hond mag aaien van het baasje... meer of de hond het zelf wel een goed idee vindquote:Op maandag 31 maart 2014 16:32 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
ALice-in-wonderland-syndroom. Nog nooit van gehoord, maar ik had het opgegoogled en het bestaat echt, en is behoorlijk heftig. Als ik het goed heb begrepen heeft ze het in vlagen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Heb jij een uitzonderingshondt?quote:
Oke,lijkt me vreselijkquote:Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
ALice-in-wonderland-syndroom. Nog nooit van gehoord, maar ik had het opgegoogled en het bestaat echt, en is behoorlijk heftig. Als ik het goed heb begrepen heeft ze het in vlagen.
Ja precies, het léék erop ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:34 schreef lwmeffix het volgende:
Het leek inderdaad op dat syndroom, maar het was iets anders. Nog zeldzamer.
Ja, dat is doorslaggevendquote:Op maandag 31 maart 2014 16:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, het gaat me er niet om of ik een hond mag aaien van het baasje... meer of de hond het zelf wel een goed idee vind
Ja, youtube maar eens op UsFoppe en FoppeOnSnow.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:34 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Heb jij een uitzonderingshondt?
Latersquote:Op maandag 31 maart 2014 16:34 schreef dolcefarniente het volgende:
Ben ff exit, kind van de trein halen. Tot later!
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vind je het normaal om honden te beoordelen op hun uiterlijk? Die hond kan er niks aan doen en is slechts op bezoek!
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Die vriend had ook al gezegd dat hij iets te vertellen had, maar Emil moest eerst maar eten
Die wil graag dat hij blijft ja. Waarschijnlijk in ieder geval tot na het worstelgala.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef Goldencharly het volgende:
Moet erg zijn anders had die vriendin hem dat nooit verteld...................
omdat dit privekwestie is van Lydia dusquote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Grunge. het volgende:
Waarom zouden wij dit niet mogen zien en horen eigenlijk? Serieuze vraag. Van andere dingen kan ik het me nog voorstellen maar waarom deze dingen niet?
Laat dan op zijn minst wat anders zien...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef juul. het volgende:
In dit geval heb ik wel begrip voor een streamlock, we hoeven nu ook weer niet alles te weten.
Deze snap ik wel,Emil kan dan zelf bepalen wat hij straks zegt tegen iedereen daar.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef aimbotguru het volgende:
dit is toch zwaar kut, die streamlock
Begin je weer Andrea?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
iets van: Lydia is vreemgeg... en toen streamlock
Doei!!!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:34 schreef dolcefarniente het volgende:
Ben ff exit, kind van de trein halen. Tot later!
Oh.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat dit privekwestie is van Lydia dus
Te persoonlijk? Lydia is geen Utopiaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Grunge. het volgende:
Waarom zouden wij dit niet mogen zien en horen eigenlijk? Serieuze vraag. Van andere dingen kan ik het me nog voorstellen maar waarom deze dingen niet?
Doen ze toch ook?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat dan op zijn minst wat anders zien...
ik ookquote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef Goldencharly het volgende:
Als Emil exit gaat ben ik er ff helemaal klaar mee
Eens!!!!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat dan op zijn minst wat anders zien...
Ja, had ze als kind ook een tijdje gehad geloof ik. Gaat inderdaad weer over.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef beequeen het volgende:
Maar het is toch een syndroom van tijdelijke aard of heb ik het mis?
Wel klote natuurlijk, daar niet van hoor.
Het kan toch ook iets anders zijn waardoor het niet goed met haar gaat?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef beequeen het volgende:
Ligt eraan hoe erg het is.........is het erg dan loopt die zo de poort uit (ik hoop uiteraard dat hij blijft)quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef mazaru het volgende:
Ben benieuwd wat hij gaat doen nu hij weet dat het niet goed met zijn vriendin gaat. Wat is er belangrijker, zijn vriendin of het worstelgala?
Het uur van de waarheid!
Die laat zich dan niet zo snel tegenhouden nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe erg het is.........is het erg dan loopt die zo de poort uit (ik hoop uiteraard dat hij blijft)
gaat ove rhaar geestelijk gezondheid, wat hebben wij daar mee te maken?>quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Grunge. het volgende:
Nee, Emil heeft toen ze aankwamen meteen mensen punt op de neus gezet dat ze op moesten rotten - min of meer. Dat helpt meestal wel. En had ie ook al van tevoren aangegeven.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het wat vreemd allemaal. Ze zou toch gaan zingen?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef mazaru het volgende:
Ben benieuwd wat hij gaat doen nu hij weet dat het niet goed met zijn vriendin gaat. Wat is er belangrijker, zijn vriendin of het worstelgala?
Het uur van de waarheid!
Dat moet ik nog zien. Dat worstelgala is heel belangrijk voor hem en zo'n kans zal die nooit meer krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe erg het is.........is het erg dan loopt die zo de poort uit (ik hoop uiteraard dat hij blijft)
dit zijn geen streamlocksquote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef aimbotguru het volgende:
kloten streamlocks, wat hebben ze daar nou voor baat bij, heel Nederland weet, dat dat arme kind een aandoening heeft...
als het niet erg zou zijn,dan zouden ze hem dit bericht besparen...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze Lidia afschermen, maar laat dan andere bewoners zien en horen ipv alle streams op hetzelfde beeldquote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Grunge. het volgende:
dat laatste hoorde ik echt nietquote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee toch!! Ik ga weer gauw naar buiten!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het wat vreemd allemaal. Ze zou toch gaan zingen?
Ik denk dat hij nog geen seconde nadenkt en meteen voor zijn vriendin kiest.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien. Dat worstelgala is heel belangrijk voor hem en zo'n kans zal die nooit meer krijgen.
Terecht,de rest ziet hij dag in dag uit dus nu ff optievenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nee, Emil heeft toen ze aankwamen meteen mensen punt op de neus gezet dat ze op moesten rotten - min of meer. Dat helpt meestal wel. En had ie ook al van tevoren aangegeven.
zingen kan toch nog. dus weet niet zo goed wat er vreemd aan is?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het wat vreemd allemaal. Ze zou toch gaan zingen?
Ja, dat kan. Maar ik zie haar toch heel vrolijk in de stal rondlopen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Het kan toch ook iets anders zijn waardoor het niet goed met haar gaat?
Kijk eens wie het post, het is onze eigen warrige Andreaquote:Op maandag 31 maart 2014 16:40 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat laatste hoorde ik echt niet
Dat is ook Cossen nieuwe stijl. je verzint het gewoon waar je bij staat.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:40 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat laatste hoorde ik echt niet
ik vidn het opvallend dat dat juist opvalt, is de normaalste zaak vd wereld maar daaar nietquote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Burner82 het volgende:
Dat bedoel ik dus,dan hadden ze hem dat zeker nu niet verteld dus het moet zeker vrij ernstig zijn helaasquote:Op maandag 31 maart 2014 16:40 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
als het niet erg zou zijn,dan zouden ze hem dit bericht besparen...
Het kan zowel tijdelijk als blijvend zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef beequeen het volgende:
Ik zit buiten met mijn lappie. Heerlijk.quote:
Doh.. als je onze teckel aait ligt ie gelijk op z'n rug met de ogen dicht en poten omhoog zodat je makkelijker ook effe de buik mee kunt nemen...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:32 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Geestelijk waarschijnlijk ik hoorde dat ze ook met haar opleiding gestopt is.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vriendin gata heus niet zeggen nu dat Lydia vreemd is gegaan dat zou dan aan Lydia zelf zijn. denk eerder dat het echt niet zo lekker gaat met haar
De vorm van hersenafwijking die zij heeft, speelt vooral op bij stress momenten enzovoort. Je vriend missen en hem op tv zien kan zulke momenten natuurlijk versterken.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vriendin gata heus niet zeggen nu dat Lydia vreemd is gegaan dat zou dan aan Lydia zelf zijn. denk eerder dat het echt niet zo lekker gaat met haar
maar bij aankomst van de fam hoorde je isabel schreeuwen "emil"maar die stond er al en riep meteen fuck of. Helder tochquote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vidn het opvallend dat dat juist opvalt, is de normaalste zaak vd wereld maar daaar niet
het syndroom van ikkanniet teruglezenquote:
ja voor mij welquote:Op maandag 31 maart 2014 16:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar bij aankomst van de fam hoorde je isabel schreeuwen "emil"maar die stond er al en riep meteen fuck of. Helder toch
Iets wat lijkt op Alice in Wonderland syndrome, maar minder heftig. Iquote:
Sorry, zieke gedachte, vreemd gaan, kom op zeg...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vriendin gaat heus niet zeggen nu dat Lydia vreemd is gegaan dat zou dan aan Lydia zelf zijn. denk eerder dat het echt niet zo lekker gaat met haar
Misschien heeft John de Mol alsnog besloten veel beelden exclusief voor de uitzendingen te houden. Daar had hij het een tijd geleden over toen er nog veel tijd tussen de actualiteit en de beelden op tv zat. Het was een optie die volgens hem meer mensen naar de tv zou trekken.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap echt niet waarom steeds die sl de 360 cam doet het gewoon, is niets aan de hand
Als gesprekken prive zijn kunnen ze toch schakelen, ze doen niet anders.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Geluid van Emil.
Vriendin: Maar je doet het goed hoor
Emil, klinkt down: Ja, maar ja..
Micropsia en Alice in Wonderland syndroom zijn twee verschillende benamingen voor exact hetzelfde ziektebeeld.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Iets wat lijkt op Alice in Wonderland syndrome, maar minder heftig. I
Ik gok Micropsia of Makropsia
Gefeliciteerd. Hoop dat het heerlijk smaakt. Heb je ook nog een toetje?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef Persefoneia het volgende:
Weer SL.
Ik ga de aardappelen maar vast opzetten. Had gepland zo rond 8 uur met de kinderen te eten, dus wordt al vrij krap.
alice in wonderland maar dan kan je ook micropsia en macropsia hebbenquote:
Onzin. Maar jij zal het wel beter weten.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Micropsia en Alice in Wonderland syndroom zijn twee verschillende benamingen voor exact hetzelfde ziektebeeld.
Psiesquote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef Grunge. het volgende:
Kijk, zo kan het ook. Gewoon de stream op de tafel.
ze eten in hele langzame gangenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alweer eten? Een uur geleden ook al.
Zeker Emil is zo trouw als een hond en dat is een mooie eigenschap.Alleen voor ons zal het een verlies zijn voor het programmaquote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef ammartje het volgende:
Zo sneu voor hem (en haar). Als het echt ernstig is gaat hij er vast en zeker uit
De unieke momenten dat ze vreetzaam isquote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef Marenda het volgende:
Lot nog steeds aan het vreten,die heeft een fantastische middag.
Crep Suzatquote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoop dat het heerlijk smaakt. Heb je ook nog een toetje?
Het is exact hetzelfde!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
alice in wonderland maar dan kan je ook micropsia en macropsia hebben
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Alice_in_Wonderlandquote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Onzin. Maar jij zal het wel beter weten.
ik kan me niet voorstellen , dat hij het worstelgala laat varen...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zeker Emil is zo trouw als een hond en dat is een mooie eigenschap.Alleen voor ons zal het een verlies zijn voor het programma
"Patiënten die aan Micropsia oftewel het Alice in Wonderland-syndroom lijden,..."quote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Onzin. Maar jij zal het wel beter weten.
Dat is dus niet helemaal waarquote:Op maandag 31 maart 2014 16:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde!
Net zoals griep ook influenza is. Of Pernicieuze Anemie de ziekte van Addison Biermer.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde!
Net zoals griep ook influenza is. Of Pernicieuze Anemie de ziekte van Addison Biermer.
dit vat ik toch anders.quote:Alice-in-Wonderland syndrome (AIWS, named after the novel written by Lewis Carroll), also known as Todd's syndrome[1] or lilliputian hallucinations, is a disorienting neurological condition that affects human perception. Sufferers may experience micropsia, macropsia, or size distortion of other sensory modalities. A temporary condition, it is often associated with migraines, brain tumors, and the use of psychoactive drugs. It can also present as the initial sign of the Epstein-Barr Virus (see mononucleosis).[2] Anecdotal reports suggest that the symptoms of AIWS are fairly common in childhood,[citation needed] with many people growing out of them in their teens. It appears that AIWS is also a common experience at sleep onset. Alice in Wonderland Syndrome can be caused by abnormal amounts of electrical activity causing abnormal blood flow in the parts of the brain that process visual perception and texture
Je draait weer door. Kappen graag.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:52 schreef Tayu het volgende:
"Patiënten die aan Micropsia oftewel het Alice in Wonderland-syndroom lijden,..."
http://www.scientias.nl/de-gekste-ziektes-op-een-rij/7995
Leuke internet bronnen. Maar punt is dat Micropsia een symtoom van Alice in wonderland syndroom is. Mensen met Alice in wonderland syndroom hebben bijna altijd micropsia, maar mensen met micropsia hebben niet altijd Alice in Wonderland syndroom.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
"Patiënten die aan Micropsia oftewel het Alice in Wonderland-syndroom lijden,..."
http://www.scientias.nl/de-gekste-ziektes-op-een-rij/7995
Dit heb je nu al 2 keer gepost, en het is 2 keer bullshit. Ze zitten met de hele groep aan tafel te kletsen en Emil gaat nu even met iedereen apart.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rienk is weer chicks aan het hosselen![]()
Gezellig he in de COSquote:Op maandag 31 maart 2014 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit heb je nu al 2 keer gepost, en het is 2 keer bullshit. Ze zitten met de hele groep aan tafel te kletsen en Emil gaat nu even met iedereen apart.
Dat heeft-ie van Paul afgekeken.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:58 schreef mootie het volgende:
Dit heb je nu al 2 keer gepost, en het is 2 keer bullshit. Ze zitten met de hele groep aan tafel te kletsen en Emil gaat nu even met iedereen apart.
en paul van patty, dieven pur sang daarquote:
Patty van de zenderkamer, die wil hen ook altijd één voor één sprekenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
en paul van patty, dieven pur sang daar
Vriendin van Lydia.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef sjampoeh het volgende:
wie was die blonde meid,, toch niet z'n zusje of wel
/carequote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef asini het volgende:
Ze zijn echt doorgeslagen met die (***) streamlocks.
bij overbelasting knalt de hele stream eruit, bij streamlock zie je wel gewoon live streams op de koeien.. dus dan werkt het nog wel gewoonquote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef b_engeltje het volgende:
Niet logisch i know
maar soms heb ik het idee dat we de sl zelf veroorzaken..
Door overbelasting (vaak als er iets intresants is) springt hij over in sl
waarom ik dit denk..
door dat niet iedereen op het zelfde momen sl heeft
zoals net al voorbij kwam verschil tussen i pad en pc
zit absoluut geen logica in... maar dat *gevoel* heb ik soms
Nee, haar vriendin waarmee Lidia nu samen in het huis van Emil woont. Emil heeft geen zusje.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef sjampoeh het volgende:
wie was die blonde meid,, toch niet z'n zusje of wel
Prive?!?! In een RLS? En, tsjonge, wat is een liedje privacygevoelig zeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
/care
ik snap best dat er tevee;l prive info iet voor streams is
dat er geadverteerd wordt met volg alles 24/7 neem ik niet serieus
sommigen hebben vertraging wat betreft streamsquote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef b_engeltje het volgende:
Niet logisch i know
maar soms heb ik het idee dat we de sl zelf veroorzaken..
Door overbelasting (vaak als er iets intresants is) springt hij over in sl
waarom ik dit denk..
door dat niet iedereen op het zelfde momen sl heeft
zoals net al voorbij kwam verschil tussen i pad en pc
zit absoluut geen logica in... maar dat *gevoel* heb ik soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |