SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilNo matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!
plus ze stinkenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:13 schreef Mallika het volgende:
[..]
Zinloos om hier energie aan te besteden.
dus?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef Chanel5 het volgende:
Even aan vriendin laten zien als Ruud en Bil in de douche staan dat de cam naar beneden draait.
[ link | afbeelding ]
Dit is een rashondt, dus een hondt met dtquote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus ze stinken
plus ze poepen op de stoep
plus je moet ze uitlaten
honten zijn stom
De moeder en vriendin is mij duidelijk, bij de rest weet ik het ook niet. Zusje emil met vriend? En nog vriendin van Lydia?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef aimbotguru het volgende:
wie is die blonde dame, emil's zus???
Billy!!!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef schizolientje het volgende:
oh god, andrea gebruikt de spuitbussen
Ja, sorry, ben aan het multitasken en zat aan mijn limiet...quote:
Vertel, vertel, welke verzorging en voeding heb ik nodig om mijn hondt (die niet stinkdt) naar bosviooltjes te laten ruiken!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef Mokum020 het volgende:
Jij ruikt naar bosviooltjes?![]()
Met de juiste verzorging en voeding wel ja!
Als jij mij uit wil laten....quote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Vertel, vertel, welke verzorging en voeding heb ik nodig om mijn hondt (die niet stinkdt) naar bosviooltjes te laten ruiken!
Simpel... Bosviooltjes in de tuin zetten en zeggen dat die daar absoluut niet doorheen mag rennen rollen. Succes gegarandeerdquote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Vertel, vertel, welke verzorging en voeding heb ik nodig om mijn hondt (die niet stinkdt) naar bosviooltjes te laten ruiken!
Neequote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik heb 4 honden en reken maar dat die stinken als ze de sloot weer moeten uitproberenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat is Lydia's vriendin, waar ze liedjes mee zingt en shit.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Hoe kan het zusje nou rood haar hebben? Andere fadurrr?
Verfquote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Oh ja, ik had het kunnen weten...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Simpel... Bosviooltjes in de tuin zetten en zeggen dat die daar absoluut niet doorheen mag rennen rollen. Succes gegarandeerd
Ik zal je de uitleg besparen. Scheelt je weer 3 weken hoofdpijnquote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Potje verf van het Kruidvat?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Jongûh, wat doe je nog in Utopia...!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk er een Eiffeltoren bij, een terrasje, glaasje wijn. L'amour.
Bosviooltjes in de sloot planten.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik heb 4 honden en reken maar dat die stinken als ze de sloot weer moeten uitproberen
Slavenhontquote:
Ohhh die blonde is dus het zusje.. Leuke stiefbroer krijg jijquote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is Lydia's vriendin, waar ze liedjes mee zingt en shit.
Ow WTF.... jij Capt die blonde trouwens.... ik ging voor de rooie.... Problem solved....quote:
Precies.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ohhh die blonde is dus het zusje.. Leuke stiefbroer krijg jij
Systeem!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ow WTF.... jij Capt die blonde trouwens.... ik ging voor de rooie.... Problem solved....
Ik denk eerder die criminele vaderquote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Burner82 het volgende:
Valt me wel op dat emil+friends rust en privacy krijgen van de andere bewoners....
Zou een ex-agente, Hondt en Harley-Ron er iets mee te maken hebben??
Emil heeft dat wel duidelijk aangegeven, zowel verbaal als met lichaamstaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Burner82 het volgende:
Valt me wel op dat emil+friends rust en privacy krijgen van de andere bewoners....
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:23 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Bosviooltjes in de sloot planten.
Zijn er genoeg die zich daar normaal gesproken niks van aantrekkenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Emil heeft dat wel duidelijk aangegeven, zowel verbaal als met lichaamstaal.
Jeetje zeg omdat het kan hequote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat er best veel mensen zijn die graag een straatje om gaan voor dat soort honden.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:26 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dubbele ron heel verwarrend.. Dadelijk gaat de verkeerde naar huis
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:23 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Bosviooltjes in de sloot planten.
Blonde zoekt nog werk als docent, reageren!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Baconbus het volgende:
Dikke Lot heeft dus het plan opgevat om mensen af te kopen door haar Faduuuuuuuur ze te laten betalen. Ze zei het alsof het een dagelijkse oplossing was voor allerhande problemen.
Misschien kan ze wel een paar trucjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blonde zoekt nog werk als docent, reageren!
Op liefdesgebied gaat ze ook niet goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien kan ze wel een paar trucjes.![]()
Ze kijken zuur, want dat is wat 'nasty ass hoes' doen. Lydia laat zien hoe echte meisjes/vrouwen zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Ai ai ai wat kijken ze zuur.![]()
Net thuis, wat zijn Emil en Lydia leuk samen!
nee, heb eerder het idee dat het 2 vriendinnen van Lydia zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:28 schreef Joezi het volgende:
Die blonde slaapt bij Emil thuis met Lydia, volgens mij toch geen zusje in da house
Beetje overacting, geen pure oerliefde zoals bij Bil en Ruudquote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Ai ai ai wat kijken ze zuur.![]()
Net thuis, wat zijn Emil en Lydia leuk samen!
Lijkt mij een lieve hondtquote:Op maandag 31 maart 2014 16:28 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat er best veel mensen zijn die graag een straatje om gaan voor dat soort honden.
Terwijl ze veel liever zijn dan zeg maar een chihuahua of andere puienzeiker.
Ja hoor net een vriendin aan hem vragen of ze hem even alleen kunnen spreken.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Die vriend had toch ook nieuws voor Emil?
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Roodharige stond ingeschreven op een christelijke datingssite.
Lydia is met mij vreemdgegaan, ik hoop dat je het begrijpt?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Die vriend had toch ook nieuws voor Emil?
Daar kan ik me zeker wat bij bedenkenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Jibba het volgende:
Lydia: Ik ben zo blij dat ik jouw vriendin ben en niet van iemand anders hier.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef lwmeffix het volgende:
"Ik ben zo blij dat ik jouw vriendin ben, en niet van iemand anders.... hier"
haha nice
O spannend, ben benieuwd.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja hoor net een vriendin aan hem vragen of ze hem even alleen kunnen spreken.
Dat weten we ondertussen allemaal hier.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Tis een schat van een meid Lydia,ik vraag me af weet iemand wat voor stoornis ze dan heeft?
Weet ikquote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Tis een schat van een meid Lydia,ik vraag me af weet iemand wat voor stoornis ze dan heeft?
Altijd eerst even vragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt mij een lieve hondtAl aai ik niet zomaar ineens een vreemde hond natuurlijk.
Soort van hallucinerende hersenafwijking.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Dan vliegt ie dwars door de loods heen..............quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lydia is met mij vreemdgegaan, ik hoop dat je het begrijpt?
Alice in wonderland syndroomquote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |