SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilNo matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!
plus ze stinkenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:13 schreef Mallika het volgende:
[..]
Zinloos om hier energie aan te besteden.
dus?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef Chanel5 het volgende:
Even aan vriendin laten zien als Ruud en Bil in de douche staan dat de cam naar beneden draait.
[ link | afbeelding ]
Dit is een rashondt, dus een hondt met dtquote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus ze stinken
plus ze poepen op de stoep
plus je moet ze uitlaten
honten zijn stom
De moeder en vriendin is mij duidelijk, bij de rest weet ik het ook niet. Zusje emil met vriend? En nog vriendin van Lydia?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef aimbotguru het volgende:
wie is die blonde dame, emil's zus???
Billy!!!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef schizolientje het volgende:
oh god, andrea gebruikt de spuitbussen
Ja, sorry, ben aan het multitasken en zat aan mijn limiet...quote:
Vertel, vertel, welke verzorging en voeding heb ik nodig om mijn hondt (die niet stinkdt) naar bosviooltjes te laten ruiken!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef Mokum020 het volgende:
Jij ruikt naar bosviooltjes?![]()
Met de juiste verzorging en voeding wel ja!
Als jij mij uit wil laten....quote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Vertel, vertel, welke verzorging en voeding heb ik nodig om mijn hondt (die niet stinkdt) naar bosviooltjes te laten ruiken!
Simpel... Bosviooltjes in de tuin zetten en zeggen dat die daar absoluut niet doorheen mag rennen rollen. Succes gegarandeerdquote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Vertel, vertel, welke verzorging en voeding heb ik nodig om mijn hondt (die niet stinkdt) naar bosviooltjes te laten ruiken!
Neequote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik heb 4 honden en reken maar dat die stinken als ze de sloot weer moeten uitproberenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat is Lydia's vriendin, waar ze liedjes mee zingt en shit.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Hoe kan het zusje nou rood haar hebben? Andere fadurrr?
Verfquote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Oh ja, ik had het kunnen weten...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Simpel... Bosviooltjes in de tuin zetten en zeggen dat die daar absoluut niet doorheen mag rennen rollen. Succes gegarandeerd
Ik zal je de uitleg besparen. Scheelt je weer 3 weken hoofdpijnquote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Potje verf van het Kruidvat?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Jongûh, wat doe je nog in Utopia...!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk er een Eiffeltoren bij, een terrasje, glaasje wijn. L'amour.
Bosviooltjes in de sloot planten.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik heb 4 honden en reken maar dat die stinken als ze de sloot weer moeten uitproberen
Slavenhontquote:
Ohhh die blonde is dus het zusje.. Leuke stiefbroer krijg jijquote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is Lydia's vriendin, waar ze liedjes mee zingt en shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |