quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:47 schreef Braddie het volgende:
Naja...
Lang verhaal.
Maak het kort!
Heb een vriendin sinds vorige week, en zo`n andere meid dacht dat ik met haar had(maar dat is niet zo) en nu gaat die andere meid, tegen mijn vriendin zeggen dat ik een player ben, en dat ik een sukkeltje ben en weet ik veel wat nog niet allemaal meer...
Ik ben nu echt bang dat m`n vriendin het uitmaakt en ik kan niks doen(als ik naar die school ga wordt ik weg gestuurd...)
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:50 schreef Braddie het volgende:
Even wat rechtzettën:
Had net iemand aan de telefoon die had dit topic gemaakt.
Ik stond nog bij hem ingelogd op de PC, en hij wilde mij graag vernederen.
Het is gelukt, wat een kanker leijer!
Ja precies, vooral buurtfeesten vind ik erg leukquote:Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee dat moet je niet eens willen. Heb dat ook maar opgegeven. Feestjes, bejaardencentra, crematies, dat soort dingen passen beter bij mijn kwaliteiten
quote:Op maandag 6 december 2010 01:44 schreef Braddie het volgende:
Ik was gister jarig, en had eergister een feestje..
Ging allemaal goed.
Toch stortte ik vandaag in.
Ik was met een maat van me aan het praten op msn en Justin Bieber komt op de radio met That Should Be Me, en toen stortte ik opeens in, ik heb wel iets van 5 minuten gehuild. Het grootste probleem is dat ik een meid super leuk vind, maar dat ze me amper ziet staan... en steeds met die meid die voorbij flitste in m`n gedachtes...
Daarbij komen ook nog eens(Wat allemaal GISTER is gebeurd.
Mixer overleden.
Heel erg veel pijn in m`n kuit en m`n voet.
Niemand op m`n verjaardag geweest(op m`n famillie verjaardag alleen m`n opa en oma).
Heel fijn dus..
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Braddie het volgende:
Stel...
Je hebt sex met een meid, en je doet het zonder condoom maar je haalt hem er ruim van te voren uit om jezelf dan klaar te laten komen...
Kan de meid dan alsnog zwanger worden, ondanks dat je niet in haar bent gekomen?(Maar c.a 1 meter van haar af)
Ja! En Tante Coby en Ome Jan die gezellig meedansen. Zin inquote:Op maandag 31 maart 2014 16:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja precies, vooral buurtfeesten vind ik erg leukMet Koningsdag weer lekker muziek maken voor de kids!
haha gekke Coby en Jan ookquote:Op maandag 31 maart 2014 16:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja! En Tante Coby en Ome Jan die gezellig meedansen. Zin in
Je hebt fans of je hebt ze niet he..?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:06 schreef theunderdog het volgende:
Triest wel, dat iedereen zo loopt te bitchen om Braddie.
Zal ik doenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
haha gekke Coby en Jan ookdoe ze maar de groetjes
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:29 schreef Braddie het volgende:
Ja, wat denken julie dan:P
Ik ben misschien 3,5maanden te vroeg geboren, Maar heb nog wel mijn gezonde verstand, Ik ga niet met iemand van 14-15 flikflooien of zo!
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik ben misschien 3,5maanden te vroeg geboren, Maar heb nog wel mijn gezonde verstand,
Hij doet het al zés jaar lang helemaal zelf.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Begin het bijna zielig voor hem te vinden...
Maargoed daar is het veel te grappig voor
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:05 schreef Opperkwal het volgende:
Die gast is zwaar homofiel, autistisch, maagd, dik en vies. Waarom draagt ie geen kleren bij dat piano spelen![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Begin het bijna zielig voor hem te vinden...
Maargoed daar is het veel te grappig voor
Verklaart een hoopquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Braddie het volgende:
Gaan ze weer opmerkingen maken over mijn muzikaliteitKunnen jullie er niet tegen dat ik ook daadwerkelijk iets kan ? Dat ik ook daadwerkelijk muziek instrumenten bespeel, dat ik ook daadwerkelijk in bandjes heb gezeten? Dat ik ook daadwerkelijk word gevraagd om te jammen en om in bandjes te spelen?
Afgunst dit.
Anyways, i`m off.
Tot van de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |