Niet alleen zijn kwaliteit maar vooral ook de sterallures. Ik ben heel bescheidenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ja denk dat Bradley ook wel te hoog gegrepen is voor meZo'n muzikant wil nooit met me samenwerken.
George... de grootste mongool van A'dam:quote:Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Les volgen bij nonkel George... die was ripped in de tijd
Die les is toen niet doorgegaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Braddie doet helemaal niet een jaar over zijn rijbewijs
[..]
Al dik 5 jaar...![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Braddie doet helemaal niet een jaar over zijn rijbewijs
[..]
Al dik 5 jaar...![]()
![]()
Hmm ik voorzie een prettige samenwerking in dat gevalquote:Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet alleen zijn kwaliteit maar vooral ook de sterallures. Ik ben heel bescheiden
Niet zo flauw doen. Deze keer stopt hij echtquote:Op maandag 31 maart 2014 15:57 schreef chroestjov het volgende:
Ah, het dagelijkse ''Ik stop met FOK! topic" van Braddie.
Lees drie willekeurige topics van Braddie en je weet genoeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:57 schreef anti-loper het volgende:
Wat is er nou allemaal met Braddie dan?!?!
Kan iemand mij een beetje op de hoogte houden
Jij zingt dus of speel je ook een instrument?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ik voorzie een prettige samenwerking in dat geval
Mooi toch. Iedereen plezierquote:Op maandag 31 maart 2014 15:59 schreef Robophatt het volgende:
Heb echt zo'n beeld van Braddie die nu met tranen in z'n ogen over de grond rolt van het lachen. Kan gewoon niet anders.
UVT / ik zoek een partnerquote:Op maandag 31 maart 2014 15:58 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Help! zelf 18 maar verliefd op 14 jarige!
Nice.
Daaromquote:
Zingen zal ik maar aan een ander overlaten, maar speel wel een instrument ja. Niet zo goed als Braddie natuurlijk, maar hij zit dna ook echt aan de top.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij zingt dus of speel je ook een instrument?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:06 schreef Braddie het volgende:
Ben bijna 40 kilo te zwaar..
Het betreft hier:
Man(19)
1 mete 75
114Kilo!
BMI 37.2
Probeer al een hele tijd af te vallen, Maar dit hou ik dan misschien net 1 week vol, En dan begin ik weer met vele eten, En ongezond drinken(cola,sinas etc etc)..
Hoe kan ik zorgen dat ik in een zo kort mogelijke periode(maand of 4-5, dan ga ik op vakantie) zoveel mogelijk kwijt kan raken qua gewicht,En dat ik niet meer terug val in mijn oude patroon?
Tips worden flink op prijs gesteld.
quote:
HOMOHAAT, BRADDIE BLIJKT EEN NOTOIRE HOMOHATERquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:38 schreef Braddie het volgende:
hallo ik ben bradley, en ik zoek een partner (vrouwelijk natuurlijk want ik ben geen downie)
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:26 schreef Rectum het volgende:
Jammer, het was zeer vermakelijke leesstof.
En een racist.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
''hallo ik ben bradley, en ik zoek een partner (vrouwelijk natuurlijk want ik ben geen downie)''
HOMOHAAT, BRADDIE BLIJKT EEN NOTOIRE HOMOHATER
Homo's hebben down.quote:
quote:hallo ik ben bradley, en ik zoek een partner (vrouwelijk natuurlijk want ik ben geen downie)
Ik zou het erg prettig vinden, om samen met een meisje mijn leven door te brengen.
Dit topic wou ik al veel eerder starten maar dat durfde ik niet, want ik woog eerst 40kg teveel dit is nu aanzienlijk verminderd en ik ben nog steeds hard bezig met afvallen.
mijn hobby's zijn keyboard spelen,gitaar spelen, zingen,dansen en natuurlijk hidde pesten
Ik vind het ook wel is leuk om af en toe een stukje hard te lopen, dus sportiviteit kan je ook bij mij vinden.
ik zou het erg prettig vinden als hier serieuse reacties op komen en niet van die downie reacties.
- ik zoek iemand tussen de 13-25 jaar.
- die houdt van muziek en concerten.
- en in de buurt van hilversum woont.
kusjes, braddie (l)
xxx
Nee dat moet je niet eens willen. Heb dat ook maar opgegeven. Feestjes, bejaardencentra, crematies, dat soort dingen passen beter bij mijn kwaliteitenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
DaaromIedereen geniet van Braddie's topics, inclusief Dr. B zelf
[..]
Zingen zal ik maar aan een ander overlaten, maar speel wel een instrument ja. Niet zo goed als Braddie natuurlijk, maar hij zit dna ook echt aan de top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |