Live vanuit het FOK! forum zeggen we: oant moarn! Tot morgen!quote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Braddie het volgende:
Gaan ze weer opmerkingen maken over mijn muzikaliteitKunnen jullie er niet tegen dat ik ook daadwerkelijk iets kan ? Dat ik ook daadwerkelijk muziek instrumenten bespeel, dat ik ook daadwerkelijk in bandjes heb gezeten? Dat ik ook daadwerkelijk word gevraagd om te jammen en om in bandjes te spelen?
Afgunst dit.
Anyways, i`m off.
Tot van de zomer.
Het lijkt me handiger om iets te kunnen waarmee je geld verdient.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Braddie het volgende:
Gaan ze weer opmerkingen maken over mijn muzikaliteitKunnen jullie er niet tegen dat ik ook daadwerkelijk iets kan ? Dat ik ook daadwerkelijk muziek instrumenten bespeel, dat ik ook daadwerkelijk in bandjes heb gezeten? Dat ik ook daadwerkelijk word gevraagd om te jammen en om in bandjes te spelen?
Afgunst dit.
Anyways, i`m off.
Tot van de zomer.
Kontje, station.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het lijkt me handiger om iets te kunnen waarmee je geld verdient.
Vergeet niet z'n carriere als "one man band" voor de appie.... dat is ook de band waarin hij daadwerkelijk gespeeld heeft. Samen met z'n one man jam sessies.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het lijkt me handiger om iets te kunnen waarmee je geld verdient.
Braddie is weer eens te eerlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 15:49 schreef Toto69 het volgende:
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=63143
Moet bij het lezen van ripped Braddie elke keer opnieuw aan Octo denkenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou wel lachen zijn als ie ripped zijn terugkeer maakt
Is dat geen troll?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:49 schreef Toto69 het volgende:
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=63143
Is hem echt.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat geen troll?Hij is toch niet zo achterlijk om zich weer volledig voor te stellen?
Les volgen bij nonkel George... die was ripped in de tijdquote:Op maandag 31 maart 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou wel lachen zijn als ie ripped zijn terugkeer maakt
Hehequote:Op maandag 31 maart 2014 15:51 schreef Robophatt het volgende:
Zou echt gelukkig zijn als Braddie me wilde begeleiden op z'n keyboard
[..]
Moet bij het lezen van ripped Braddie elke keer opnieuw aan Octo denken![]()
[ afbeelding ]
Wendy in een George Baker-pakquote:
Hmm ja denk dat Bradley ook wel te hoog gegrepen is voor mequote:Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik kan ook je wel begeleiden. Heb geen magische vingers zoals Brad, maar ach, een melodie spelen lukt me aardig.
Al dik 5 jaar...quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:58 schreef Braddie het volgende:
Over 1 maand heb ik mijn eerste rij les bij bos en veenstra in Hilversum, Moet ik nou gaan lessen in een Automaat of in een Schakel?
Automaat lijkt mij zelf het makkelijkst aangezien ik niet zo`n super goede motoriek heb, maar als je schakel hebt dan heb je meer keuze uit auto`s en je hebt minder brandstof verbruik...
Hoe is een rijles eigenlijk?, Wat als je alles al mag doen?, Ga je dan ook meteen de snelweg op of zo?
Hahaha,quote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Braddie doet helemaal niet een jaar over zijn rijbewijs
[..]
Al dik 5 jaar...![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef Toto69 het volgende:
te rij les bij bos en veenstra in Hilversum, Moet ik nou gaan lessen in een Automaat of in een Schakel?
Automaat lijkt mij zelf het makkelijkst aangezien ik niet zo`n super goede motoriek heb, maar als je schakel hebt dan heb je meer keuze u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |