Dat kan ik ook nog wel halen uit je post, maar ik heb nou nooit dat een andere meid ineens op me afstapt en zegt, he wij hadden toch iets nu ga ik je vriendin zeggen wat een player je bent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die andere meid dacht dus dat ik met haar had, maar dat is niet zo....
Ze vinden het inderdaad niet zo leuk als er volwassen mannen rond de basisschool hangenquote:als ik naar die school ga wordt ik weg gestuurd...
Gewoon Paranoia!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat kan ik ook nog wel halen uit je post, maar ik heb nou nooit dat een andere meid ineens op me afstapt en zegt, he wij hadden toch iets nu ga ik je vriendin zeggen wat een player je bent.
Dus wat meer informatie over hoe dat beeld ontstaan is zou wel handig zijn.
Lieve woordjes, sms-jes, gezoend/geneukt, verkeerd ingeschat of gewoon paranoia?
Ja, die meid is redelijk paranoia, en ze vroeg of ik haar leuk vond, ik vond haar op dat moment wel een beetje leuk, en meteen zei ze dat we wat hadden en ze had het heel uitgebreid in haar naam staan... tja...quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:13 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Dus dat meisje neemt zomaar uit het niets aan dat jullie een koppel zijn?
Uit je post valt op te maken dat het meisje jonger is dan 15. Dus dan maakt het niet uitquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, die meid is redelijk paranoia, en ze vroeg of ik haar leuk vond, ik vond haar op dat moment wel een beetje leuk, en meteen zei ze dat we wat hadden en ze had het heel uitgebreid in haar naam staan... tja...
Ik neem aan dat haar naam, haar msn-naam isquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, die meid is redelijk paranoia, en ze vroeg of ik haar leuk vond, ik vond haar op dat moment wel een beetje leuk, en meteen zei ze dat we wat hadden en ze had het heel uitgebreid in haar naam staan... tja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |