Heerlijke goal. Prachtige tijden waren dat, Jammer dat ManU nu zo is afgetakeld, was toch leuk geweest als ze nu nog een beetje weerstand hadden kunnen bieden aan Bayern.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Pff de NOS maakt 2x de verkeerde keus in deze wedstrijden, dinsdag moet je gewoon Barca vs Atletico uitzenden ipv deze eenzijdige wedstrijd met als enige doel Bayern/Robben gefap en woensdag de kraker Chelsea vs Psg ipv Dortmund wat 8 basisspelers mist vs 10 spelers die 90 minuten lang Ronaldo in stelling proberen te brengen.
Gelukkig is er sport 1.
Hier niet meerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Pff de NOS maakt 2x de verkeerde keus in deze wedstrijden, dinsdag moet je gewoon Barca vs Atletico uitzenden ipv deze eenzijdige wedstrijd met als enige doel Bayern/Robben gefap en woensdag de kraker Chelsea vs Psg ipv Dortmund wat 8 basisspelers mist vs 10 spelers die 90 minuten lang Ronaldo in stelling proberen te brengen.
Gelukkig is er sport 1.
Omdat NOS op Robben wilt fappen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme!!!!!
Waarom niet Barcelona - Atletico Madrid
Dat ze Bayern uitzenden daar kan ik wel inkomen aangezien wedstrijden met Nederlandse inbreng gewoon meer kijkers trekken. Maar dat ze Chelsea v PSG niet uitzenden is echt kansloos.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Gelukkig is er sport 1.
Ah poep, vandaag niet meer gratis? Minder... Duitser zal natuurlijk ook Bayern en Dortmund uitzenden, en de BBC niks volgensmij...quote:
edit: United heeft een Quotering van boven de 7 euro op toto/unibet!quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:36 schreef JaafkeEHV het volgende:
Blij dat we niet naar barca hoeven te kijken!!
denk dat het vanavond een 2-4 word voor bayern.. al zou ik niet weten waarom
Ik geloof dat nooit zo, zouden mensen echt meer naar deze wedstrijd kijken puur omdat er een Nederlander speelt dan een gelijk op gaand duel als Barca vs Atletico.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Dat ze Bayern uitzenden daar kan ik wel inkomen aangezien wedstrijden met Nederlandse inbreng gewoon meer kijkers trekken. Maar dat ze Chelsea v PSG niet uitzenden is echt kansloos.
Tuurlijk wel, Nederlands succes (Robben vs Buttner) scoort gewoon beter. Half Nederland kijkt niet voor niets naar schaatsen, tis puur omdat we daar domineren en alles winnen. Als Nederlanders nooit een race zouden winnen bij het schaatsen dan werd het niet eens uitgezonden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik geloof dat nooit zo, zouden mensen echt meer naar deze wedstrijd kijken puur omdat er een Nederlander speelt dan een gelijk op gaand duel als Barca vs Atletico.
Overigens is van der Wiel morgen de enige Nederlander in de cl maar dat duel wordt ook niet uitgezonden, terwijl het waarschijnlijk een betere wedstrijd wordt dan Real vs Dortmund.
Ja maar dat is een individuele sport, niet 22 man op het veld. Misschien kijk ik ook wel teveel uit mijn eigen perspectief omdat het mij persoonlijk niet boeit hoeveel Nederlanders er staan, ik zie liever de leukste wedstrijd of de meest spannende.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:08 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Nederlands succes (Robben vs Buttner) scoort gewoon beter. Half Nederland kijkt niet voor niets naar schaatsen, tis puur omdat we daar domineren en alles winnen. Als Nederlanders nooit een race zouden winnen bij het schaatsen dan werd het niet eens uitgezonden.
Ik ben zelf wel blij dat ze Man Utd v Bayern uitzenden. Barca heb ik dit seizoen al genoeg gezien en ik ben erg benieuwd naar het duel Buttner Robben. (Arme Buttnerquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja maar dat is een individuele sport, niet 22 man op het veld. Misschien kijk ik ook wel teveel uit mijn eigen perspectief omdat het mij persoonlijk niet boeit hoeveel Nederlanders er staan, ik zie liever de leukste wedstrijd of de meest spannende.
Hier hetzelfde, sowieso hoef ik Barca niet meer te zien, of ze moeten de finale halen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:08 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel blij dat ze Man Utd v Bayern uitzenden. Barca heb ik dit seizoen al genoeg gezien en ik ben erg benieuwd naar het duel Buttner Robben. (Arme Buttner)
Nou indien ze de halve finale wordt het sowieso uitgezonden, ik snap de aversie tegen Barca sowieso niet echt, spelen het beste voetbal na Bayern, als je ook zag hoe City en Real weer vastgezet werden terwijl iedereen van te voren deed of Barca afgeslacht zou worden omdat men minder is dan in 2011.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, sowieso hoef ik Barca niet meer te zien, of ze moeten de finale halen.
Ik ben niet anti Barca ofzo, maar ik vind het voetbal wat ze spelen ronduit kut, al moet ik zeggen dat Bayern er ook wat trekjes van begint te tonen. Ik vind het te veel op balbezit gericht en te weinig op kansen/goals. Ik vind persoonlijk dan ook dat Real Madrid het mooiste voetbal speelt, of dat ook het beste is laat ik even in het midden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nou indien ze de halve finale wordt het sowieso uitgezonden, ik snap de aversie tegen Barca sowieso niet echt, spelen het beste voetbal na Bayern, als je ook zag hoe City en Real weer vastgezet werden terwijl iedereen van te voren deed of Barca afgeslacht zou worden omdat men minder is dan in 2011.
Misschien zijn veel mensen Barcamoe na de afgelopen jaren en het gefap erop (vooral van Nederlandse commentatoren/analisten).
Bayern vs United zou een paar jaar terug leuk zijn maar met Pep, Bayern als veruit sterkste ploeg en football genius Moyes wordt het gewoon eenrichtingsverkeer qua wat Real met Schalke deed.
Ik probeer iets negatiefs te zeggen over Die Beste maar dat kan ik niet omdat iedereen gewoon fit is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:58 schreef Spinosaurus het volgende:
Twenty times twenty times Man United!
Twenty times twenty times I say!
Twenty times twenty times Man United!
Playing football the Busby way!
Ik ben eigenlijk nooit voor Manchester United maar in deze match wel, dat overpowerde FC Bayern München mag onderuit gehaald worden
Ah de NOS maakt weer eens de verkeerde keuze.. gelukkig heb ik sinds een maandje weer Sport 1quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme!!!!!
Waarom niet Barcelona - Atletico Madrid
Ik vind Manchester United al heel lang geen voetbalclub meer.. net al een paar andere clubs is het een commercieel gedrocht dat alleen is bedoeld om zoveel mogelijk geld binnen te harken.. Sinds ik op tv steeds meer figuren met een tulband op de tribune zie en andere vage toeristische types kan ik die club niet serieus meer nemen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
Hopen op een totale afstraffing voor Manchester. Mag ze sinds 1999 al niet.
Dus dit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik weet zeker dat wanneer de NOS Barca zou uitzenden het ook niet goed was, dan zijn het weer de Barca fappers
Gewoon downloaden morgen en herkijkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
Wat de fuck, wordt Barca - Atletico niet eens uitgezonden door de NOS? Wat een mafkezen werken daar toch
Zal wel door die Robben en Buttner komenquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
Wat de fuck, wordt Barca - Atletico niet eens uitgezonden door de NOS? Wat een mafkezen werken daar toch
En ze dachten aan ''Robben v Van Persie''...quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal wel door die Robben en Buttner komen
Ribery, Robben, Müller, Schweinsteiger, Kroos allemaal volopquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Neuer - Ribéry, Martinez, Robben, Rafinha, Boateng, Lahm, Müller, Alaba, Schweinsteiger, Kroos
Ik vrees dat Sjekkie alleen de rechten van Bayern en man utd heeft gekocht deze keerquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ze dachten aan ''Robben v Van Persie''...
KutNOS. Hopelijk wordt Barça v Atleti een gelijkspelletje oid en Bayern dat met 6-0 wint. Kunnen we volgende week mooi Barça v Atleti zien.
Misschien wel na deze avond. Oke alle gekkigheid op een stokje, Bayern gaat winnen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik probeer iets negatiefs te zeggen over Die Beste maar dat kan ik niet omdat iedereen gewoon fit is.
Thiago dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik probeer iets negatiefs te zeggen over Die Beste maar dat kan ik niet omdat iedereen gewoon fit is.
Ook onvoorstelbaar dat hij assistent is bij Twente. Wat voor tactische inbreng heeft z'on manquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:20 schreef Caland het volgende:
Youri Mulder heeft echt nooit iets te melden. Hij vond eerder Bayern geen kandidaat voor de CL omdat ze voor zijn gevoel minder waren dan vorige jaren
Buttner heeft er vertrouwen in dat hij Robben kan stoppenquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:23 schreef Caland het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Buttner nu Robben het WK uitschopt en dat Van Gaal vervolgens Buttner selecteert.
Ja.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:23 schreef Caland het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Buttner nu Robben het WK uitschopt en dat Van Gaal vervolgens Buttner selecteert.
Ja.
Liever Arno natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:24 schreef Intellectueel het volgende:
Wat doet John in de studio? Hoe krijgt de NOS het altijd voor elkaar om van die kleurloze figuren uit te nodigen?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:25 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Jeroen Elshof, prima commentator.
Vergeet Piet de Visser niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jammer dat Cruijff niet meer komt.
Te weinig negers op het veld.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet Piet de Visser niet.
Alleen moet hij Robben stoppenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef AmaninFull het volgende:
Schitterend Kroos op de nummer 10, dat is een klasbak. En natuurlijk niet onbelangrijk dat Buttner meedoet met het oog op Oranje.
Wordt helemaal kapot gespeeld.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef gniffie het volgende:
Buttner gewoon in de kwartfinale CL. Zo mooi![]()
Fox ook wel. Been zat er een paar dagen nadat hij ontslagen was.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
De NOS heeft altijd een plekje voor al die ontslagen trainers
Geldt ook voor Pastoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Fox ook wel. Been zat er een paar dagen nadat hij ontslagen was.
Ja Lizarazu voor jequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Duiters kunnen wel een muur bouwen.
David Endt zit er zelfs af en toequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Fox ook wel. Been zat er een paar dagen nadat hij ontslagen was.
Alsof Youri weet dat Kagawa bij United speeltquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:30 schreef alors het volgende:
Ja leuk Youri, alsof Januzaj een seizoen lang 2x per week kan spelen. Hij moest vandaag ook al omdat Mata niet kan. Zeg dan dat hij Kagawa moet laten spelen
Is er een HD stream danquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
losse wedstrijd op sport1.nl is 3,99, kan je beter een stream zoeken
know'm sayin?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:34 schreef alors het volgende:
Oh ik dacht dat Januzaj wel in de basis stond maar Giggsy staat erDit gaat zo'n afgang worden voor hem. Maar het 'moet' blijkbaar, want laatste Europese wedstrijd thuis ofzo
Ook voor Fabio als die niet oppastquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:34 schreef alors het volgende:
Oh ik dacht dat Januzaj wel in de basis stond maar Giggsy staat erDit gaat zo'n afgang worden voor hem. Maar het 'moet' blijkbaar, want laatste Europese wedstrijd thuis ofzo
Heb je dat gezien Johan? Dat kán toch niet?!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:35 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Giggs een absolute baas, maar dit kan echt niet meer.
Ik vind dat wel een leuk liedjequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:37 schreef alors het volgende:
Tevens moet Pharrell kappen met die blije kutmuziek die hij tegenwoordig maakt,
Freq is prima toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:37 schreef alors het volgende:
Tevens moet Pharrell kappen met die blije kutmuziek die hij tegenwoordig maakt,
Was eerst nog een uitgebreide versie van, waar zo'n blanke gozert zei "ja, en het is ook gewoon een aardige kerel"quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:37 schreef alors het volgende:
Grifte vindt dit een politiek correcte reclame.
Ik vond Buttner altijd een goeie back hoor, beter dan Pieters/Van Aanholt/Blind. Daarom is het balen dat hij niet wat meer speeltijd heeft gekregen bij Man U tot dusver, anders stond hij bij Oranje in de basis.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen moet hij Robben stoppenEn dat kunnen weinig.
BUSTEDquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Psst... niet tegen Johannes zeggen, maar ik ben er stiekem nog. [ afbeelding ]
Elsierd heeft Spaanse radio in zijn oren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Jeroen Elshof op locatie
Elsierd in de bezemkast
Of extern bedrijf zoals bij Cityquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:42 schreef Grifte het volgende:
Een tifo zonder het gebruik van kleurenstoeltjes, wow
JUICHENquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elsierd heeft Spaanse radio in zijn oren.
Boefje!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Psst... niet tegen Johannes zeggen, maar ik ben er stiekem nog. [ afbeelding ]
Lekkere chick achter Louis.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Andries chillt hem ook helemaal
Ik ook eigenlijk niet. Ik wil alleen weer eens een beetje spannende wedstrijd zien eigenlijk. Niet dat ik na een half uur al ga zitten zappen.quote:
Iemand die zich SdVfan noemt moet ALTIJD naar Sierd luisteren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus kijk ik dit.
Atleti wint dat toch wel, koekoek.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iemand die zich SdVfan noemt moet ALTIJD naar Sierd luisteren.
Mijn mening wordt altijd zeer gewaardeerd anders.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.
Kan me het niet voorstellen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn mening wordt altijd zeer gewaardeerd anders.
Ik sleep niet voor niets de ene na de andere denkbeeldige FOK! award binnen. Dat kun jij niet zeggen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan me het niet voorstellen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja manquote:
Ja, want ik sleep non-denkbeeldige FOK! awards binnen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik sleep niet voor niets de ene na de andere denkbeeldige FOK! award binnen. Dat kun jij niet zeggen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
Met of zonder gevolg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent wel brutaal vandaag.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, want ik sleep non-denkbeeldige FOK! awards binnen.
Spoilers bitchquote:
Weet je überhaupt wel wat een gloryhunter is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die kan Johannes je helaas niet geven, want die gloryhunter kijkt niet eens.
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
Geen ruzie maken he? Ik moet even opnieuw opstarten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
WOB WOB WOBquote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat een gloryhunter is.
Dan weet je dat ik dat niet ben.quote:
Handig om dit te zeggenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
Geen ruzie maken he? Ik moet even opnieuw opstarten
Speciaal voor jou heb ik hem weer veranderdquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mensen met een UI van de Witte Chinees neem ik niet serieus.
Ik ben er absoluut niet op gebrand ruzie met je te maken. Ik dacht juist dat we vriendjes waren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan weet je dat ik dat niet ben.
Maar als je er op gebrand bent ruzie met me te maken mag je door gaan hoor, maar ik ga er niet meer op in.
Dan heb je een aparte manier om je affectie te tonen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben er absoluut niet op gebrand ruzie met je te maken. Ik dacht juist dat we vriendjes waren.
KOAN NEUERquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Neuer kan er niks van, Louis had dat goed gezien.
Ik hoorde hem zachtjes gezongen worden op de standsquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doen we alle kuffers van de Hermes House Band?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik hem weer veranderd
ondanks
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL GODVERDOMMEIk haat niemand. En het heeft niet geholpen, nog steeds traag verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owja die had toen liever zo'n eigen jeugd keeper in het doelquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Neuer kan er niks van, Louis had dat goed gezien.
En als ze scoren doen ze I will survivequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zachtjes gezongen worden op de stands
Ik ook van jou Johannes.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je een aparte manier om je affectie te tonen.
Dat moet anders, zo bijvoorbeeld: Cavaliers, ik hou van jou.
Dat doen we al.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we met z'n alleen een nieuwe computer voor Karina kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |