Tussenstand:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allereerst een huishoudelijke mededeling: dit zou zomaar de laatste battle in topic 2 kunnen worden en ik wil graag deel 3 openen met een overzicht van de battles tot nu toe in de OP, dus mocht U deze dichtgooien: ik open de nieuwe wel. Dank U!
Een nieuwe van ranja? Nee, maar zou zomaar gekund hebben!Zit in een vroege 90s alto-vibe de laatste dagen en ja, dan kom je bij dit soort dingen uit
Poll: Welke track vind je beter?
• Blake Babies - Out There
• Dinosaur Jr. - Out There
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allereerst een huishoudelijke mededeling: dit zou zomaar de laatste battle in topic 2 kunnen worden en ik wil graag deel 3 openen met een overzicht van de battles tot nu toe in de OP, dus mocht U deze dichtgooien: ik open de nieuwe wel. Dank U!
Ja, daar kwam ik dus pas achter toen ik de laatste post van N00bie naar hier kopieerde. Toen was het al te laat.quote:
Wellicht de losers doorstrepen en de winnaars markerenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus pas achter toen ik de laatste post van N00bie naar hier kopieerde. Toen was het al te laat.
Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nope, de battles zijn nooit echt afgesloten, je kunt altijd op ze blijven stemmen. De winnaars zijn dus nooit echt bekend.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht de losers doorstrepen en de winnaars markeren
Dan moet ik dat zeker ook bij gaan houden voor alle volgende topics, pfffquote:Op maandag 31 maart 2014 17:32 schreef Felagund het volgende:
Ik zal wel even kijken of ik per battle een linkje naar de desbetreffende stempost kan geven.
Dan niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet ik dat zeker ook bij gaan houden voor alle volgende topics, pfff
Denk ook niet dat de mensen écht heel geïnteresseerd daarin zijn hoor.
Dit. En dit.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Modest Mouse uiteraardEen van hun beste nummers
beetje gejat van de B52's? of omgekeerdquote:
Aan wat van de B52's refereer je nu?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:39 schreef ranja het volgende:
[..]
beetje gejat van de B52's? of omgekeerd
Song for a Future Generationquote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan wat van de B52's refereer je nu?
Soms is het best handig als je bekende teksten kan lezen, was me nooit opgevallen bij deze van de B52's.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Song for a Future Generation
Hey, I'm Fred the Cancerian from New Jersey
I like collecting records and exploring
The cave of the unknown
Hello, I'm Cindy, I'm a Pisces
And I like chihuahuas and Chinese noodles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |