quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik skipte liedje 3 meestal op Nevermind. Stem voor de man die dus niet J. Geils is.
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:33 schreef ranja het volgende:
Ha, voor de vorm nog even Within Temptation een stukje geluisterd maar nee, Earth & Fire natuurlijk
Het leuke is juist om ook te stemmen als je het niets vindt. Stemmen op muziek die je leuk vindt is makkelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:24 schreef MadMaster het volgende:
Allebei slaapverwekkend.
Ik stem, net als gisteren, niet...
Dat is doorgaans ook mijn uitgangspunt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leuke is juist om ook te stemmen als je het niets vindt. Stemmen op muziek die je leuk vindt is makkelijk.
quote:
twitter:
quote:
twitter:Lioneltext twitterde op woensdag 05-12-2012 om 12:14:51Is it me you're looking for? reageer retweet
quote:
Ja in mijn herinnering 1tje, My Love van Route 94 tegenover Wingsquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:33 schreef Burnett het volgende:
Is er al een keer een liedje op nul stemmen geëindigd...?
Changes lijkt mij een kanshebbert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:33 schreef Burnett het volgende:
Is er al een keer een liedje op nul stemmen geëindigd...?
Changes lijkt mij een kanshebbert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |