Ligt aan je motivatie...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het raar dat ik 4 cd's van Modest Mouse in de kast heb staan, maar dat ik toch 't glijnummer gekozen heb?
Parkinson en een hoge beeldschermresolutiequote:
Dan is het niet raar...quote:Op donderdag 3 april 2014 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Parkinson en een hoge beeldschermresolutie
Godzijdank...quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:00 schreef cafca het volgende:
Ja, ik ga ook voor MM
(En dan bedoel ik niet MadMaster of Methodmich)
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Godzijdank...
Mijn zangkwaliteiten zijn ook niet 'Float On'.
Jamai gestemd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
Mensen die nu op Jamai stemmen doen dat enkel om recalcitrant te zijn of hebben geen smaak.
Dan maar geen smaak.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
Mensen die nu op Jamai stemmen doen dat enkel om recalcitrant te zijn of hebben geen smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Nou nee, heb niet gesms't maar was wel iets meer voor Jim dan voor Jamai (al heb ik de finale volgens mij niet eens bekeken nadat Dewi er uit lag)quote:Op zondag 6 april 2014 17:51 schreef methodmich het volgende:
We zien nu precies wie destijds niet voor Jim, maar voor Jamai gesms't hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |