Tussenstand:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allereerst een huishoudelijke mededeling: dit zou zomaar de laatste battle in topic 2 kunnen worden en ik wil graag deel 3 openen met een overzicht van de battles tot nu toe in de OP, dus mocht U deze dichtgooien: ik open de nieuwe wel. Dank U!
Een nieuwe van ranja? Nee, maar zou zomaar gekund hebben!Zit in een vroege 90s alto-vibe de laatste dagen en ja, dan kom je bij dit soort dingen uit
Poll: Welke track vind je beter?
• Blake Babies - Out There
• Dinosaur Jr. - Out There
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allereerst een huishoudelijke mededeling: dit zou zomaar de laatste battle in topic 2 kunnen worden en ik wil graag deel 3 openen met een overzicht van de battles tot nu toe in de OP, dus mocht U deze dichtgooien: ik open de nieuwe wel. Dank U!
Ja, daar kwam ik dus pas achter toen ik de laatste post van N00bie naar hier kopieerde. Toen was het al te laat.quote:
Wellicht de losers doorstrepen en de winnaars markerenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus pas achter toen ik de laatste post van N00bie naar hier kopieerde. Toen was het al te laat.
Nope, de battles zijn nooit echt afgesloten, je kunt altijd op ze blijven stemmen. De winnaars zijn dus nooit echt bekend.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht de losers doorstrepen en de winnaars markeren
Dan moet ik dat zeker ook bij gaan houden voor alle volgende topics, pfffquote:Op maandag 31 maart 2014 17:32 schreef Felagund het volgende:
Ik zal wel even kijken of ik per battle een linkje naar de desbetreffende stempost kan geven.
Dan niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet ik dat zeker ook bij gaan houden voor alle volgende topics, pfff
Denk ook niet dat de mensen écht heel geïnteresseerd daarin zijn hoor.
Dit. En dit.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Modest Mouse uiteraardEen van hun beste nummers
beetje gejat van de B52's? of omgekeerdquote:
Aan wat van de B52's refereer je nu?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:39 schreef ranja het volgende:
[..]
beetje gejat van de B52's? of omgekeerd
Song for a Future Generationquote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan wat van de B52's refereer je nu?
Soms is het best handig als je bekende teksten kan lezen, was me nooit opgevallen bij deze van de B52's.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Song for a Future Generation
Hey, I'm Fred the Cancerian from New Jersey
I like collecting records and exploring
The cave of the unknown
Hello, I'm Cindy, I'm a Pisces
And I like chihuahuas and Chinese noodles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |