ga k dr ff uit elkaar trekkehquote:Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef G.R.S. het volgende:
halve body en fitshop magazijn in zijn keuken
Nee, Yuri heeft al 30000+ gescoord (keep going)quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, nee
Yuri heeft een highscore van 30.000 ofzo
Keep going drukken vriendquote:
Volgens mij was dat Victor Reinierquote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:
Er was toch hier een user met Ronny Coolmen UI? Wie was dat, zie hem niet meer posten namelijk.
Ik zit net over de helft van hun minimumquote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef Klokov het volgende:
Gewoon 40% EV|60% hypotheek in vastgoed investeren. Dikke hefboom, makkelijk 15% rendement
Iets met intellectuele baggage? Die ligt in dit topic nl een stukje hoger dan op de rest van Fok.quote:
Wow Cor! Ik dacht dat je ons allemaal maar Sjonnies vond??quote:Op maandag 31 maart 2014 22:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iets met intellectuele baggage? Die ligt in dit topic nl een stukje hoger dan op de rest van Fok.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Diegene die het lukt om mijn highscore of toekomstige highscore (als ik in de tussentijd mijn eigen highscore verbeter) te verbreken krijgt ¤ 20,-.
Investering 200.000quote:Op maandag 31 maart 2014 22:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zit net over de helft van hun minimum
Niet dat ik een Fok-advertentie als basis voor mijn financiele beleid zou nemen.
Anyway: plan is om t.z.t. een afgeloste hypotheek te hebben en voldoende geld over te houden voor de oude dag. Voor nu is vastgoed geen slecht plan; zelfde geld voor edelmetalen (goud, zilver etc).
quote:
quote:
quote:
Wow, fucking Sherlock jij.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
I shit you not, ik heb Yvonne gevonden op Linkedin
sryquote:Op maandag 31 maart 2014 20:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo'n oude man uit India checkt mijn profiel om de zoveel wekenFucking creepy gewoon
15 gr. carbs per week bbyquote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ga nu, zoals Yuri suggereerde, elke week meer eten (ik denk dat 100 kcal per week wel voldoende is).
Mijn metabolisme is gewoon naar de klote, ben ik bang
38.000 masterracequote:
Geen idee wat jouw tactiek is. Ik probeer de hoogste tile in de hoek te houden en dan afbouwend naar de andere hoek.quote:
Ahh ja! Thanksquote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, fucking Sherlock jij.
[..]
sry
[..]
15 gr. carbs per week bby
dm me als je hulp nodig hebt
[..]
38.000 masterrace
Yeah, dat is dus ook mijn tactiek. Succes met mijn highscore verbreken. Ik ga woensdag mijn eigen weer proberen te verbreken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:01 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Geen idee wat jouw tactiek is. Ik probeer de hoogste tile in de hoek te houden en dan afbouwend naar de andere hoek.
De laatste drie eps zijn echt super nice weer.quote:
Ja de laatste kijk ik nu dat louis neergaatquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, dat is dus ook mijn tactiek. Succes met mijn highscore verbreken. Ik ga woensdag mijn eigen weer proberen te verbreken.
[..]
De laatste drie eps zijn echt super nice weer.
Louis is geniaal. Hij is mijn favo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja de laatste kijk ik nu dat louis neergaat
Eerst paar minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |