SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mschol, dat had ik niet achter je gezocht
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Edit: straks krijg ik ban voor notes posten?
Bobber
Geen onzin, hier heb je het BUG topicquote:Op maandag 31 maart 2014 06:38 schreef mschol het volgende:
[..]
Dus zo ziet dat eruit, iemand die tegenzichzelf praat, alleen maar onzin aan het uitkramen
wut?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sosua oei oei oei, wat las ik daar allemaal
Oh iets met een auto met vier ingezetenen die wel even tegen een boom mocht botsen ofzo, geen idee in welke context precies omdat ik heel snel door alle notes zat te lezen voor de rechten teruggezet zouden worden.quote:
hmm zegt me niets.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh iets met een auto met vier ingezetenen die wel even tegen een boom mocht botsen ofzo, geen idee in welke context precies omdat ik heel snel door alle notes zat te lezen voor de rechten teruggezet zouden worden.
Oh handigquote:Op maandag 31 maart 2014 12:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Pas mijn pc geformat dus heb nog geen c4d etc en als ik een torrent probeer te downloaden krijg ik not a valid bencoded string. Techniek zal toch eens wel werken ook he gvd. Dan maar niet via private tracker
Zo werkt het ook meestal, je bent alleen denk een stap vergeten maar ik weet uit mijn hoofd echt niet hoe al die menu's gaanquote:Op maandag 31 maart 2014 13:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh handigJa doe je tijd er maar over maar vind het nogal raar. er zitten wel allemaal tags op en wat ik dus heb gedaan is hem ge UV unwrapped en dan zo het logo derop gezet want ik dacht dat het dan wel ging werken
[ afbeelding ]
Hmja, Ik moet gewoon dat hebben en zou even niet weten hoe ik het anders makkelijker kan doen. Volgensmij kan source niet overweg met n-gons.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zo werkt het ook meestal, je bent alleen denk een stap vergeten maar ik weet uit mijn hoofd echt niet hoe al die menu's gaanIs een soort wizzard ding om een model klaar te maken voor UWV maps.
Denk dat ik Cinema over 40 minutjes heb draaien.
Moddellen worden overigens wel altijd een chaos als je vectors gaat extruden omdat er quads van gemaakt worden, of je moet het met n-gons willen doen. Kan source daarmee overweg? Denk het niet
Ik gebruik http://www.slysoft.com/en/virtual-clonedrive.htmlquote:Op maandag 31 maart 2014 14:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Zelfs ik heb er meer inderdaad.
Wat HET iso mount programma atm, nog steeds daemon tools?
ik gebruik nog steeds DT-lite.. e.v.t. zonder de SPDT filter (die heb je alleen nodig als je voor games een emulatie type nodig hebt)quote:Op maandag 31 maart 2014 14:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik gebruik http://www.slysoft.com/en/virtual-clonedrive.html
Lekker lightweight geen bullshit enzo.
Thx, dat Slysoft ding doet voor nu wat ik wil dat het doet, lang geleden dat ik een spel gedownload heb zeg, echt sinds de Steam sales en bundles etc. kom ik daar niet eens meer aan toe lol. Download vroeger nog wel eens Call of Duty maar die zijn zo waardeloos, is het downloaden niet eens meer waardquote:Op maandag 31 maart 2014 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik nog steeds DT-lite.. e.v.t. zonder de SPDT filter (die heb je alleen nodig als je voor games een emulatie type nodig hebt)
nadeel is dat je moet opletten wat je precies installeert door de gesponsorde installatie
[ afbeelding ]![]()
DMquote:Op maandag 31 maart 2014 14:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Plex kan je je c4d en eventuele andere bestandjes ergens uploaden? Kan ik er zo ff naar kijken
[..]
Thx, dat Slysoft ding doet voor nu wat ik wil dat het doet, lang geleden dat ik een spel gedownload heb zeg, echt sinds de Steam sales en bundles etc. kom ik daar niet eens meer aan toe lol.
herkenbaar, ik download ook nauwelijks nog wat...quote:Op maandag 31 maart 2014 14:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Plex kan je je c4d en eventuele andere bestandjes ergens uploaden? Kan ik er zo ff naar kijken
[..]
Thx, dat Slysoft ding doet voor nu wat ik wil dat het doet, lang geleden dat ik een spel gedownload heb zeg, echt sinds de Steam sales en bundles etc. kom ik daar niet eens meer aan toe lol. Download vroeger nog wel eens Call of Duty maar die zijn zo waardeloos, is het downloaden niet eens meer waardKan ik net zo goed een playthrough kijken, precies dezelfde ervaring.
Haunted MC van RemyMine en Datdusquote:Op maandag 31 maart 2014 15:13 schreef videonatic het volgende:
Ben weer begonnen met minecraft, wat zijn de actuele servers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef MineraalWater het volgende:
OMG IT HAPPENEDDaar zaten we allemaal op te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En hall0n allemaal
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
Ziet er grappig uit. Maar geweren enz. vind ik maar niks Tbh.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:47 schreef Ame_thyst het volgende:
https://www.kickstarter.com/projects/1247991467/planets3
not bad eerste wannabe minecraft die er best goed uit ziet, op papier dan
nice...quote:Op maandag 31 maart 2014 17:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Die planet explorers op Steam ziet er op zich ook niet slecht uit, maar zou er zeker geen early access van aanschaffen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Geld wordt pas afgeschreven als het doel is bereikt, niet bereikt niets afgeschreven.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:55 schreef d4v1d het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met je geld als t goal niet gehaald wordt? Krijg je t dan netjes terug? (Wat opzich logish zou zijn)
Moeilijk eh, lezen.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:55 schreef d4v1d het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met je geld als t goal niet gehaald wordt? Krijg je t dan netjes terug? (Wat opzich logish zou zijn)
quote:
jou kennende dus 1 paar sneakers op komst.quote:
Is 1000 genoeg voor een rijbewijs?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, zei ik ook al tegen mams maar denk dat ik mijn rijbewijs nou eens rap haal met dat geld, lijkt mij een goeie.
yu?quote:
Scheurbuik door vitamine C gebrek.quote:
jaquote:
kijk topic of vorig topicquote:Op woensdag 2 april 2014 13:33 schreef d4v1d het volgende:
Oh. Ik dacht pakje alsin kleding
Wat zit erin dan
Mwah om de 3-4 maanden denk ik?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:02 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel decks koop jij wel niet? Of lijkt dat maar zo
Haha heb inderdaad niet geleerdquote:Op donderdag 3 april 2014 08:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Afijn 06:50 oh al zo laat. Ik leer wel in de trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Some girls are happy just to tune the tuna when they're alone, but I can't get off without having a barbie doll in my hatchet wound and a 10 inch purple battery-operated monster up my fudge factory. If I don't stimulate the genitals through phalangetic motion to get my flange custard haemorrhaging from my salmon slit, his jebend is going to leave my piss flaps resembling a clown's pocket. After having my vaginal bacon buffet fucked, he then proceeded to plow my chocolate starfish. The unrelenting orgasms from his thrill drill raiding my depravity cavity made me come so hard, I began sweating like a paedo during a prison riot. Within no time, I could feel the shitty love piss dripping from my vintage golf bag and all over my hairy goblet.
quote:The thrusting makes me flow my beige slime all over his brie baton. After having my enchilada of love plowed, he then proceeded to pound my brown eye. Some girls are happy just to strum the banjo when they're alone, but I can't get off without having a number of chillies in my wizards sleeve and an antique doorknob up my brown eye. The unrelenting orgasms from his skin flute slamming my shamevelope made me come so hard, I began sweating like a fat slag in a disco. If I don't finger blast to get my fallopian fish stock sliming from my shamevelope, his bald avenger is going to leave my spam castanets resembling Brian May's plughole.
zo iemand had ik ook in mn klasquote:Op donderdag 3 april 2014 08:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dat is gewoon geen grap, 74% onvoldoende
Ik heb maar niks gezegd toen we cijfers bespraken, er zitten een paar chicks in de klas die vorige tentamenperiode letterlijk link waren geworden omdat ik zo weinig tijd in leren steek en hogere cijfers haal
Ja want dat heeft veel nutquote:Op donderdag 3 april 2014 12:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zo iemand had ik ook in mn klaskerel leert 4 weken van te voren en ik uurtje van te voren,ik keurig 6'je hij een 4
En dan janken bij de docent dat ie al 4 weken van te voren leert
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:37 schreef bobbernaut het volgende:
Tering fok
KLB / Mods die brutaal zijn.
Yupquote:Op donderdag 3 april 2014 14:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar beter laat je hem gewoon lopen. Als je het zielig vind/t pak je een schop uit de schuur en help je hem van zijn lijden af.
eendenborst op de bbq. Beetje groene pepersaus.... Poeh..quote:Op donderdag 3 april 2014 18:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Gewoon lekker in de pan met wat sinaasappels erbij. Duck du orange
quote:
fakaquote:
Je kan ook whapp op je pc hequote:Op zaterdag 5 april 2014 08:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bob sms mij even, geen whapp
Hoezo moet ik je smsen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bob sms mij even, geen whapp
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:08 schreef bobbernaut het volgende:
Over 2 uur een date met aldie, wat moet ik aan trekken??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is voldoende voor aldie..
jaquote:
ahjoh maccie was ook primaquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Lachen! Jammer dat jullie geen biertje kunnen drinken.
huh?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Is het Aldie komt naar je toe deze zomer?
wordquote:
hey ttekbeerquote:
Ja, volgende week bij jou in de buurt!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Is het Aldie komt naar je toe deze zomer?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef bobbernaut het volgende:
Met aldie in jawel, een schoenenwinkel
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
En we zijn bij een sigaren winkel beland
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:46 schreef bobbernaut het volgende:
Je zou maar 5 cent tekort komen voor een kipcorn bij de febo
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:56 schreef bobbernaut het volgende:
Liepen we dus een of andere hipster schoenenwinkel in, zegt die man achter de toonbank meteen "WAUW ZIJN DAT *insert airmax*?!" "ja!" "ik dacht dat je die niet meer kon kopen?!" "ja via via lang verhaal blabla"![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 09:56 schreef bobbernaut het volgende:
Lopen we langs een hoogwerker "ja die is al tig keer failliet gegaan"
Aldie plsquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij met je 5 cent
Welke mongool vraagt er dan ook 1.60 voor kip corns
elke beetje snuggere snackboer?quote:Op zondag 6 april 2014 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij met je 5 cent
Welke mongool vraagt er dan ook 1.60 voor kip corns
HAHAHA JIJ MOET AAN EEN JOCHIE VAN 16 VRAGEN VOOR 5 CENTquote:Op zondag 6 april 2014 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah febo zou ik niet snugger willen noemen. Stelletje sukkels
Wanneer is dat spacecake gebeuren dan trouwens?quote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef vogelkooi het volgende:
Ga je straks ook bij bobber op de vloer kotsen?
Aldie heeft geen mobiel atm. Lekker flauw hoor!quote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef vogelkooi het volgende:
Check je speeskees app. was afgelopen vrijdag
deserters zijn nicht welkom hier.quote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef vogelkooi het volgende:
Check je speeskees app. was afgelopen vrijdag
Ik heb het niet eens gemist.quote:Op maandag 7 april 2014 08:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
deserters zijn nicht welkom hier.beetje app verlaten. Tssk
jij mist ons wel hea?quote:
Jawel gek, maar de cash lag thuisquote:
vetzakquote:Op maandag 7 april 2014 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of ja ik had ook nog een mcflurry daarvoor trouwens, maar whatevs.
nah doe maar kipnuggetsquote:Op maandag 7 april 2014 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber mijn jongen, volgende keer krijg je een biertje van mij.
Je haalt negers door elkaar met marokkanen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die kan ik niet als neger classificeren, hij is wel bruin maar na de meet had ik mijn portemonnee nog.
HEY HEY HEYquote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef d4v1d het volgende:
en ach, er zat toch niks in die portemonnee
Struggels in utrecht.quote:Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef d4v1d het volgende:
"Broodje Mario levert niet op de eerder door jou gekozen locatie. Klik hier om het aanbod te zien van je eigen locatie of geef een nieuwe locatie op."
de griek is ook wel ok daar.quote:Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef d4v1d het volgende:
"Broodje Mario levert niet op de eerder door jou gekozen locatie. Klik hier om het aanbod te zien van je eigen locatie of geef een nieuwe locatie op."
Kom naar Den Haag, daar is een ziek goede Argentijnquote:
http://borsalino.nl/home/index.php ?quote:Op maandag 7 april 2014 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Borselino in den haag. Fr hendriklaan. Gvd...
Was zaterdag dus in Den Haag, teeeeering wat een lelijke kutstadquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:06 schreef mschol het volgende:
ik heb bij de japanner in Zoetermeer gegeten gisteren (zondag..)
eerste keer sushi ooit, maar dat smaakte wel naar meer
stil eens, jij Zag ook echt voor t eerst allochtonenquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was zaterdag dus in Den Haag, teeeeering wat een lelijke kutstad
Den Haag is de leukste stad van Nederland! Een Hagenaar zijn is iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was zaterdag dus in Den Haag, teeeeering wat een lelijke kutstad
OMG Plebs. Een echte Hagenees noemt het een Hagenees, schaam je.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:15 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Den Haag is de leukste stad van Nederland! Een Hagenaar zijn is iets om trots op te zijn.
echt he, hagenaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
OMG Plebs. Een echte Hagenees noemt het een Hagenees, schaam je.Je woont zeker op 't veen.
Oh jij bent dus de ''mysterieuze Fokker''? Even vlug de optie van anoniem bekijken uitzetten. Ik heb het niet zo met gluurders.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
OMG Plebs. Een echte Hagenees noemt het een Hagenees, schaam je.Je woont zeker op 't veen.
ZEG HAGENEES ANDERS BEN JE VERBANNEN VAN HET TOPIC!!111!1!!!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oh jij bent dus de ''mysterieuze Fokker''? Even vlug de optie van anoniem bekijken uitzetten. Ik heb het niet zo met gluurders.
Oh wacht je bent pas sinds een paar dagen lid van FOK!quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oh jij bent dus de ''mysterieuze Fokker''? Even vlug de optie van anoniem bekijken uitzetten. Ik heb het niet zo met gluurders.
Heeft er iemand in je ballen geknepen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ZEG HAGENEES ANDERS BEN JE VERBANNEN VAN HET TOPIC!!111!1!!!!
Jijquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Heeft er iemand in je ballen geknepen?![]()
Hey maar, sharing is caring, toch?quote:
Graag! Dan neem ik m'n vriend mee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hey maar, sharing is caring, toch?
Dus vanavond filmpje kijken?
DP?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Graag! Dan neem ik m'n vriend mee.
Dubbel Plezier?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:59 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Daft Punk? Democratische Partij?
Ahjoh, we schelen maar 3 jaar ofzo, kan gewoon, 2.5 jaar volgens mijquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, sorry.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
ja er zijn HD packs maar hoe shit werkt weet ik nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Smoofie het volgende:
Hallo, het is een hele tijd geleden dat ik MC heb gespeeld, maar is er al een soort van HD pack ofzo? Ik zag laatst een pixelmon video, en daar zag het er een stuk beter uit dan ik me kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |