"Ik observeer".quote:Op donderdag 3 april 2014 23:08 schreef hENKIE8 het volgende:
Ze vragen altijd "wat kijk je?" . Dit vind ik een zodanig verwarrende vraag dat ik maar niet kijk
Nee hoor, gewoon Nederlanders met het uiterlijk van het westen van Noord-Afrika.quote:Op maandag 31 maart 2014 04:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Overigens zijn dat geen Marokkanen maar Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond. Groot verschil.
Da's tenminste geen gejat nummer of een gejatte clip voor zover ik weet.quote:
lijkt mij ook het beste , goeie tip. Toch blijft de vraag verwarrendquote:Op donderdag 3 april 2014 23:16 schreef Manke het volgende:
[..]
hoeft ook niet, je moet ze gewoon niet serieus nemen
Je moet je gewoon niet als een mietje gedragen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:16 schreef Manke het volgende:
[..]
hoeft ook niet, je moet ze gewoon niet serieus nemen
quote:
Waarom heb jij het zo vaak over genocide? Wat probeer je precies te zeggen?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je rassen nodig om genocide te kunnen plegen?
Zit jij mij in de gaten te houden ofzo?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb jij het zo vaak over genocide? Wat probeer je precies te zeggen?
Wat bedoelde je met Genocide 2.0 dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:20 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Zit jij mij in de gaten te houden ofzo?
Die hele Marokkanendiscussie riekt naar het begin van een nieuwe genocide. Derhalve 2.0...quote:Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met Genocide 2.0 dan?
zoals?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet als een mietje gedragen.
Want er is maar één andere genocide geweest in het verleden?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:26 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Die hele Marokkanendiscussie riekt naar het begin van een nieuwe genocide. Derhalve 2.0...
Autist.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Want er is maar één andere genocide geweest in het verleden?
hoe kan een (te) soft volk genocide plegen??quote:Op donderdag 3 april 2014 23:26 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Die hele Marokkanendiscussie riekt naar het begin van een nieuwe genocide. Derhalve 2.0...
We bellen de Duitsers.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:32 schreef Manke het volgende:
[..]
hoe kan een (te) soft volk genocide plegen??
quote:
Behandel ze niet als een of ander beschermde soort, durf ze te overbluffen, daar krijg je alleen maar meer respect voor van ze.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:30 schreef Manke het volgende:
[..]
zoals?
iedereen gedraagt lekker hoe hij wil, niks te maken met hen, sjgait zoals zij zouden zeggen
Behandel ze gewoon zoals je ieder ander mens behandelt, dan is er niks aan de hand. Overbluffenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Behandel ze niet als een of ander beschermde soort, durf ze te overbluffen, daar krijg je alleen maar meer respect voor van ze.
Dat is dus wat ik eerder bedoelde met 'van leren'.
Overbluffen bedoel ik dus de personen mee die je uit proberen te dagen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Behandel ze gewoon zoals je ieder ander mens behandelt, dan is er niks aan de hand. Overbluffen
Dan nog doe ik niet aan "overbluffen"quote:Op donderdag 3 april 2014 23:44 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Overbluffen bedoel ik dus de personen mee die je uit proberen te dagen.
Overbluffen is misschien een verkeerd gekozen woord, ik bedoel meer dat je van je af durft te bijten. Draai je hoofd niet weg als je langs een groep marokkaanse jongeren loopt, en als ze een opmerking maken weest dat ad rem een geef een goed antwoord terug.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan nog doe ik niet aan "overbluffen"Maak het sowieso amper mee en dan blijf ik alsnog gewoon normaal en vriendelijk doen. Meestal, of eigenlijk altijd, is het daarna gewoon elkaar een boks geven, eventueel nog even blijven chillen als ik ergens zit en dan gaan ze weer verder. Ik snap nooit zo goed hoe mensen in de problemen komen.
Ah zo. Ja dat uiteraard wel, als je als een bange nerd over straat loopt, word je natuurlijk ook al snel een slachtoffer van zulke groepjes. Geldt ook niet alleen voor Marokkanen, autochtone jongeren zullen vaak ook een beetje moeilijk doen en kijken hoe ver ze kunnen gaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:51 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Overbluffen is misschien een verkeerd gekozen woord, ik bedoel mer dat je van je af durft te bijten. Draai je hoofd niet weg als je langs een groep marokkaanse jongeren loopt, en als ze een opmerking maken weest dat ad rem een geef een goed antwoord terug.
als je ze kent misschien, op straat gewoon normaal doen, negeren, niet per se wegkijken, ook niet aankijken, waarom zou je?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Behandel ze niet als een of ander beschermde soort, durf ze te overbluffen, daar krijg je alleen maar meer respect voor van ze.
Dat is dus wat ik eerder bedoelde met 'van leren'.
Dat is wel een terechte klacht.quote:
Hoe kan je nou weer een nep-marokkaan zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 02:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is wel een terechte klacht.
Ali B is een nep-Marokkaan.![]()
Echte Marokkanen.![]()
Marokkaanse meisjes.![]()
Marokkaanse meisjes die Fries spreken!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marokkaanse meisjesquote:Op vrijdag 4 april 2014 02:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is wel een terechte klacht.
Ali B is een nep-Marokkaan.![]()
Echte Marokkanen.![]()
Marokkaanse meisjes.![]()
Marokkaanse meisjes die Fries spreken!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op zondag 30 maart 2014 23:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Stoer doen op een internetforum maar buiten een blokje omlopen als je een groepje hangjongeren ziet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |