pauperquote:Op zondag 30 maart 2014 23:41 schreef Sharpeyed het volgende:
Linkse paupers die Marokkanen steunen en wegkijken bij de problemen van dit ras. Mietjes zijn jullie. Weglopers, wegkijkers en in jullie vorige leven misschien wel NSB'ers
Want?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:41 schreef Sharpeyed het volgende:
in jullie vorige leven misschien wel NSB'ers
Net wanneer je denkt dat het niet achterlijker kan dan de openingspost en de reactie van SgtPorkbeans kom jij met deze postquote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Dat zijn mensen die naar theatershows gaan van Ali B. Die moeten ze allemaal kapot schieten.
kom veggten danquote:Op zondag 30 maart 2014 23:43 schreef doggy112 het volgende:
Hou eens GODVERDOMME op met marokannen topics te openen! Dit boeit niemand!
Rechts dusquote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
God. Men heeft twee handen dus het verstand zit op een van beide.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Net wanneer je denkt dat het niet achterlijker kan dan de openingspost en de reactie van SgtPorkbeans kom jij met deze postx 1000
Niet naar een mooie deerne?quote:
Minder Marokkanen(topics)!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:43 schreef doggy112 het volgende:
Hou eens GODVERDOMME op met marokannen topics te openen! Dit boeit niemand!
leer die man eens Nederlands dan, dan kunnen wij het ook begrijpen wat hij zegt.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:00 schreef iketurnerjr het volgende:
Mijn buurman is Tunesier en zegt letterlijk, ''die Marokkanen altijd problemen maken verpesten voor iedereen''
Doodsverwensingen ja?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Dat zijn mensen die naar theatershows gaan van Ali B. Die moeten ze allemaal kapot schieten.
Oké. En nu?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:00 schreef iketurnerjr het volgende:
Mijn buurman is Tunesier en zegt letterlijk, ''die Marokkanen altijd problemen maken verpesten voor iedereen''
Hij zeg ook altijd " die Fokker89 is nog steeds maagd waarom hij geen zelfmoord plegen?''quote:Op maandag 31 maart 2014 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
leer die man eens Nederlands dan, dan kunnen wij het ook begrijpen wat hij zegt.
oke manquote:Op maandag 31 maart 2014 00:05 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Hij zeg ook altijd " die Fokker89 is nog steeds maagd waarom hij geen zelfmoord plegen?''
''In mijn land schande voor familie"
Hij bevestigd gewoon dat het tuig van de richel is, terwijl ik het altijd probeer te nuancerenquote:
Goed verhaal man.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:07 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Hij bevestigdt gewoon dat het tuig van de richel is, terwijl ik het altijd probeer te nuanceren
Maar hij kent het volk beter dan ik.
Lezen jullie niet dezelfde kranten ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:07 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Hij bevestigd gewoon dat het tuig van de richel is, terwijl ik het altijd probeer te nuanceren
Waarom zou hij het volk beter kennen dan jij?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:07 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Hij bevestigd gewoon dat het tuig van de richel is, terwijl ik het altijd probeer te nuanceren
Ik heb altijd het gevoel dat jij een buitenlander bent, of in iedergeval van buitenlandse afkomstquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou hij het volk beter kennen dan jij?
Oh ja, als je niet meedoet aan het moslim/Marokkanen bashen moet je wel een allochtoon zijn, volgens een vrij groot deel van FOK!quote:Op maandag 31 maart 2014 00:12 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat jij een buitenlander bent, of in iedergeval van buitenlandse afkomst
Je neemt het altijd op voor Marokkanen
Marokkanen kennen een grote etnische solidariteit, je zal geen Marokkaan vinden die 'het Marokkanenprobleem' erkent, of een Marokkaan die het in een conflict tussen een Nederlander en Marokkaan opneemt voor de kaaskop.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:12 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat jij een buitenlander bent, of in iedergeval van buitenlandse afkomst
Je neemt het altijd op voor Marokkanen
Dus ja?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, als je niet meedoet aan het moslim/Marokkanen bashen moet je wel een allochtoon zijn, volgens een vrij groot deel van FOK!
Ken jij als Nederlander alle volken in jouw regio goed? Ben jij bijvoorbeeld goed bekend met Tsjechen? Om maar een willekeurig volk te noemen uit de regio.quote:
Dus nee. Retardquote:
Niet? Vaak genoeg Marokkanen gezien die de problemen met bepaalde groepen Marokkanen erkennen hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Marokkanen kennen een grote etnische solidariteit, je zal geen Marokkaan vinden die 'het Marokkanenprobleem' erkent, of een Marokkaan die het in een conflict tussen een Nederlander en Marokkaan opneemt voor de kaaskop.
Aldus KreKkeR. in-house Marokkanen expertquote:Op maandag 31 maart 2014 00:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet? Vaak genoeg Marokkanen gezien die de problemen met bepaalde groepen Marokkanen erkennen hoor.
Je moet niet zoveel uit die grote duim van je zuigen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Scuidward het volgende:
Ras nog wel.
Wat verrassend. Wegkijken ook nog eens.
Poepoe. Bedankt voor de zondagspreek vader.
Was ik maar een Marokkaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:20 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Aldus KreKkeR. in-house Marokkanen expert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |