En noemt zichzelf Plantagehouder.quote:
Dat of niet opgegroeid zijn in een wijk met +30% moslim/marokkanen...quote:Op maandag 31 maart 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, als je niet meedoet aan het moslim/Marokkanen bashen moet je wel een allochtoon zijn, volgens een vrij groot deel van FOK!
Werd je vroeger gepest door de mocro's in je buurt, ja?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:35 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat of niet opgegroeid zijn in een wijk met +30% moslim/marokkanen...
edit: kutkick, sorry.
Kon aardig goed met ze opschieten toen en veel geleerd.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werd je vroeger gepest door de mocro's in je buurt, ja?
ik kan sindsdien ook in twee minuten een auto stelen, inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Kon aardig goed met ze opschieten toen en veel geleerd.
Te lang geleden, alles is elektronisch nu, vroeger was het scroebie en geen scootoequote:Op donderdag 3 april 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan sindsdien ook in twee minuten een auto stelen, inderdaad.
Marokkaanse meiden ook.quote:
Sinds wanneer heb je rassen nodig om genocide te kunnen plegen?quote:Op maandag 31 maart 2014 04:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sinds wanneer zijn Marokkanen een ras.
Sinds wanneer zijn er rassen binnen Homo Sapiens Sapiens.
Yep, die van die wijnbar in rotterdam zou ik best een beschuitje mee willen etenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Marokkaanse meiden ook.
Ik weet er nog wel een paar. ......quote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Yep, die van die wijnbar in rotterdam zou ik best een beschuitje mee willen eten
Die hebben naast een nederlands, ook een marokkaans paspoort. Wel degelijk marokkanen dus.quote:Op maandag 31 maart 2014 04:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Overigens zijn dat geen Marokkanen maar Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond. Groot verschil.
moet je ze aankijken dan? gewoon recht vooruit kijken, anders worden ze onzekerquote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
Rechtse paupers die stoer doen, maar wegkijken als ze langs een groepje Marokkanen lopen.
haha ja daar worden zij onzeker vanquote:Op donderdag 3 april 2014 22:57 schreef Manke het volgende:
[..]
moet je ze aankijken dan? gewoon recht vooruit kijken, anders worden ze onzeker
ja, zij, komt door hun minderwaardigheidscomplexquote:Op donderdag 3 april 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha ja daar worden zij onzeker vanbange bitchboi
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zie een tegenstelling.
Dit is het het toppunt van een dieptepunt.
dan moet je zeggen "GTST, en jij?"quote:Op donderdag 3 april 2014 23:08 schreef hENKIE8 het volgende:
Ze vragen altijd "wat kijk je?" . Dit vind ik een zodanig verwarrende vraag dat ik maar niet kijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |